Химиялық диктант
Сабақтың тақырыбы: Д. И. Менделеев жасаған периодтық заң және химиялық элементтердің периодтық жүйесі. Атом құрылысы тарауы бойынша қайталау сабағы. (слайд түрінде)
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушылардың Д. И. Менделеев жасаған периодтық жүйесі, атом құрылысы, Д. И. Менделеевтің өмірі, периодтағы әр түрлі элементтердің сипаттамасы туралы білімдерін қорытып, бекіту.
2. Оқушылардың периодтық система жайлы, онда орналасқан элементтер жайлы білімдерін жетілдіре отырып, әр түрлі деңгейдегі тапсырмалар арқылы дамыту.
3. Периодтық жүйедегі химиялық элементтердің адам өмірінде, тіршілік әрекетінде, жұрмыс жағдайында қаншалықты терең әсері бар екенін түсіне білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау, пысықтау, қорытындылау, сайыс.
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, есептеу, логиклық ойлау, интербелсенді тақтаның мүмкіндіктерін пайдалану.
Көрнекілігі: интербелсенді тақта, қосымша кестелер, түрлі - түсті жетондар.
Сабақтың кезеңдері:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Амандасу сәті.
2. Кезекшінің ақпары.
3. Қорытынды сабаққа дайындық.
4. Топқа бөлу.
II. Пысықтау, қайталау.
1. Химия әліппесі.
2. Кім жылдам?
3. Логикалық ойлау.
4. Мағнаны аш.
5. Химиялық диктант.
6. Химиктер қатарына қабылдау.
III. Қорытындылау.
1. Қорытынды.
2. Бағалау.
3. Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы:
Оқушылардан химиялық элементтердің атом құрылысы неден тұратынын сұрау. Олар кезекпен: электрон, нейтрон, протон екенін айтады. Осыған сүйене отырып, оларды топқа бөлемін.
Оқушыларды топқа бөлу:
1 топ Электрон
2 топ Протон
3 топ Нейтрон
I - тапсырма: Химия әліппесі
Тақтаға Периодтық жүйенің кестесі ілінеді.
Сан ғасыр жете алмаған байтақ арман,
Негізі бұл әлемнің шайқап алған.
63 элементті зерттеп біліп,
Кезінде Менделеев заң ғып жазған. ,- дей келе Д. И. Менделеев жасаған периодтық жүйеге сипаттама беру.
II - тапсырма: Кім жылдам?
Энергетикалық деңгейшелерге орналастырып, оның оксидін, қышқылын, тұзын берілген кестелерге жазу. Шашырап жатқан сандар мен таңбаларды жинақтап, дұрыстап тиісті орнына қою.
Лездемелік сұрақтарға интербелсенді тақтаның мүмкіндіктерін пайдалана отырып, ұяшықтарға орналастыру.
1) Менделеев қай жылы өмірге келді? (1834)
2) Туған күні (8 ақпан)
3) Отбасында неше бала? (7 бала )
4) Петербургтегі педагогикалық институтты алтын
медальмен қай жылы бітірді? (1857)
5) Периодтық заң қай жылы ашылды? (1869)
6) Ол кезде неше элемент белгілі болды? (63)
7) Ол алдын ала қай элементтерді болжады? (21, 31, 32)
8) Қазіргі кезде неше элемент белгілі? (118)
9) Қайтыс болған жылы? (1907)
10) Қайтыс болған айы? (2ақпанда)
11) Ол кезде неше жаста еді? (73)
12) Менделеевтің құрметіне аталған элементтің нөмірі? (101)
Пәнге қызығушылықтарын білімді сынау арқылы арттыру (білімнің тексерудің әр түрлі түрлері)
Ас қорыту мүшелерінің аурулары
Оқушылардың танымдық белсенділігі дамуының деңгейлері
Оқытуды ұйымдастыру формалары және әдістемесі
Қабыну процесі
Химияны оқытуда стехиометриялық есептеулерді шығару дағдыларын қалыптастыру әдістемесі және оның тиімділігі
Өрт сөндіру қондырғысының орналасуы
Оқытудың дидактикалық ұстанымдары
Анатомия пәні және зерттеу әдістері. Остеология
Оқушылардың білімін және білімін тексеру
Жасушаның химиялық құрыдысы туралы
Жарықтың химиялық әсері. Фотосурет.
Жасушаның химиялық құрыдысы
МҰНАЙХИМИЯЛЫҚ ӨНЕРКӘСІПТІҢ ДАМУЫНЫҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ
Мұнайхимиялық синтезден көмірсутекті шикізаттарды алу
Фосфор қышқылымен электрохимиялық тазалау
Хроматографияның физика – химиялық негіздері
Ашу процесіндегі биохимиялық өзгерістері
Электр тоғын химиялық реакциялардан алу
Химиялық элемент