Сайқымазақтардың доптары арқылы өрнектер құрастыру, тақтаға жазу
Сыныбы: 1 - сынып
Пәні: Математика
Тақырыбы: Пысықтау есептері
Мақсаты:
Білімділігі: 4 - ті қосу және азайту кестесін одан әрі дамыту. Сурет бойынша өрнек құрастыруды одан әрі үйретуді жалғастыру. Бұрын бар білімдерін жаңғырту.
Тәрбиелілігі:Тазалыққа, жинақылыққа, әсемдікке, алманың пайдасын ұғынуға көмектесу
Дамытушылығы: логикалық ой - өрісін, есте сақтау қабілеттерін, өздігінен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру.
Түрі:Дәстүрлі сабақ
Типі: Аралас сабақ
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, ойын арқылы оқыту, талдау - жинақтау
Көрнекілігі: суреттер, үлестірмелі материалдар, Математика оқулығы, әдістемелік құралы, №3 жұмыс дәптері, сызбалар.
Барысы
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың оқу құралдарын алғызып сабаққа даярлау.
Сыныпты түгендеу.
Сабаққа назарларын аудару.
Үй тапсырмасын тексеру
Үйге берілген тапсырманы жеке - жеке тексеріп шығып, бір - бір мысалдан оқытамын.
Өткен сабақты бекіту
1. Гаражда 9 машина тұр еді, оның 4 - еуі таңертең шығып кетті.
2. Бұтақта 3 торғай отыр еді, тағы 4 торғай ұшып келді. Неше торғай болды.
3. Қосылғыш 3, қосылғыш 5 қосындының мәні -?
4. Қосылғыш 6, қосылғыш 4, қосындының мәні -?
5. Егер оның көршілері 2 мен 5 болса, онда ол қандай сан?
6. Егер оның көршілері 8 бен 10 болса, онда ол қандай сан?
7. Азайғыш 6, азайтқыш 4, айырма -?
8. Азайғыш 8, азайтқыш 4, айырма -?
9. Нысанаға тигіз ойыны. Мұғалім мысалдар айтады, балалар берілген карточкаларды көрсетеді. Мұғалім дұрыс көрсетпеген баланы ұстап алады.
Мұғалімнің кіріспе сөзі
Балалар, бүгін біз, 4 санын қосу және азайтуды одан әрі үйренеміз. 4 санын қосу және азайтуға байланысты және тағы да басқа есептерді шығарамыз.
- Әртүрлі есептерді шығаруға дайынбыз ба?
- Сабағымызды бастаймыз,
Жамандықты тастаймыз!
Оқулықпен жұмыс
Суретте не көріп тұрсыңдар? Сайқымазақтар қайда өнер көрсетеді?
Сайқымазақтардың доптары арқылы өрнектер құрастыру, тақтаға жазу.
Дәптермен жұмыс
№1 - тапсырма. Кестені толтыру
№2 - тапсырма
Аулада жүргені - 9 бала
Кеткені - 4 бала
Қалғаны -?
Ш: 9 - 5=5(б)
Жауабы: 5 бала қалды.
Тақтамен жұмыс
№3 тапсырманың І бағанын оқушыларға тақтаға орындату.
9 9 - 1
36 - 4
78 - 3
Сергіту сәті
4 санына байланысты өлең айту
Көрнекілікпен жұмыс
Қолшатырды боя
Оқулықтағы №4 тапсырма арнайы дайындалған суреттер арқылы түсіндіріліп, тақтаға қосу мен азайтуға арналған өрнектерін жазады.
5+3=8
8 - 3=5
Ойын Фигураны ата
Балаларға бірнеше фигураларды демонстрациялық материалдан көрсетіледі, балалар фигураларды атайды.
Геометриялық конструктор
Бағалау. Сабаққа белсене араласқан балаларды мадақтап, мақтау, жұлдызша, шаршы, үшбұрыштарды білімдеріне сай таратып беру.
Үйге тапсырма: логикалық тапсырманың ІІ бөлігін орындау, е әрпінің астын сызу.
Бейнелеу өнерінің оқу курсы
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Математикалық білімді оқып үйренудің өзіндік ерекшеліктері
Геометриялық фигураларды оқыту әдістемесі
Математика пәнінен дәрістік тезистері
Бастауыш сынып оқушыларын еңбекке тәрбиелеуде ұлттық қолөнер материалдарын пайдаланудың теориясы
Геометриялық фигураны қарастыру
Математикалық өрнектермен таныстыру
Қазақ халық қолөнерін бастауыш сынып оқу-тәрбие үдерісінде пайдаланудың теориялық негіздері
Физикалық есептер шығару үрдісінің кезеңдері
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Республикасының Кедендік шекарасы арқылы өткізу туралы негізгі ережелері
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ МУЗЫКА ПӘНІН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АСПАПТАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
Некенің сот арқылы сотсыз бұзылуы туралы
Қан арқылы аурдың жұғуы
Бейнелеу өнері арқылы жастардың патриоттық сезімдерін қалыптастыру
Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы
ҚУРАСТЫРУШЫДАН
Некенің сот арқылы сотсыз бұзылуы