Сабаққа дайындығымыз қалай

Антоним (слайдымен)
Сабақ мақсаты: Антоним сөздердің ерекшелігін білу, антоним сөздерді қолдана білуге үйрету, топта бір - бірін тыңдай білуге баулу
Күтілетін нәтиже: Антоним сөздердің ерекшелігін біледі, антоним сөздерді қолдана білуге үйренеді, топта бір - бірін тыңдайды.
Сабақ түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақ типі: Жаңа сабақты игерту
Сабақ формалары: ұжымдық, топтық, жұптық, жеке
Қолданылатын әдіс - тәсілдер
Суреттер сөйлейді,
Венн диаграммасы
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс
Құрал жабдықтар, көрнекіліктер: интербелсенді тақта, бейнекамера, жұмыс дәптері
Пәнаралық байланыс: бейнелеу өнері
Пайдаланылатын әдебиеттер: Г. Қосымова, Ж. Даулетбекова, Қазақ тілі 5 - сынып, Атамұра 2010, Ш. Қ. Бектұров, Қазақ тілі, Мектеп , 2006
Лексика жұмыс дәптері, Алматы, 2014
Қосымша әдебиет: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, үшінші басылым, www. cpm. kz6, Назарбаев Зияткерлік мектебі ДББҰ, 2012

Мұғалімнің іс - әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал туғызу:
Мұғалім оқушыларға:
- Саламатсыңдар ма, оқушылар?
- Сабаққа дайындығымыз қалай?
Мұғалім оқушылардың көңіл - күйін, сабаққа дайындығын байқайды.
Мұғалім оқушыларға Шаттық шеңберін жасауды ұсынады
Ой қозғау
Суреттер сөйлейді
Интербелсенді тақтадан суреттер көрсетіледі.
Мұғалім:
Суреттен не байқадыңдар?
Суретте не бейнеленген?
Неге олай ойлайсың?
Қандай ерекшелік байқадыңдар?
Осы сөздерден қандай қорытынды шығарар едің?

Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы,
Негізгі білім беретін №221 Аққұм мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Бердіқожаева Меруерт

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

1905 жылғы Қарқаралы петициясы
Отбасындағы келеңсіз жағдайларды тудыратын негізгі факторлар
Республиканың басылым беттеріндегі Қазақстанның ДСҰ-ға мүше болуына «жақтаушы» және «қарсы» көзқарастар
Қоғамымыздың бірден бір байлығы – болашақ жастар
12 жылдық оқытуға байланысты мұғалімнің құзырлығын дамытудың жаңашыл жағдайлары
Математиканы оқытуда бастауыш сынып оқушыларының ойлау қабілеттерінің негіздерін қалыптастыру
Асқардың творчествосындағы басты тақырып - жасампаз еңбек адамын жыр ету
Қазақстан Республикасының билік жүйесін демократияландыру саясаты
Соғыстан кейінгі ирак жағдайы
Қазақ ойшылдарының (XV-XVІІ) педагогикалық мұраларын бастауыш сынып оқушыларына адамгершілікке тәрбиелеуде пайдалану
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Жылумен өңдеген кезде Жылқы еті қалай өзгереді?
Мемлекеттік қызметке қалай түсуге болады
Міне, үш ай жазғы демалыстан шығып, жаңа оқу жылына зейін қоямыз деп жүргенде, күздің суық та қоңыр күндерінің қалай өткендігін де байқамай қалыппыз
Көрінбей қалай жүргенсің бұрын көзіме ерке қыз
Миға шабуыл Сен табиғатты қалай түсінесің
Жануарлар жауынан қалай құтылатынын өздерің әңгімелеп, талқылаңдар
Оныңыз қалай
Балпан байдың қызына қалай құда түскендігі
Мәдениетті болу дегенді қалай түсінесің