Оқушылардың жауаптарын тексеру

Сабақтың тақырыбы: Мақал – мәтелдер – халық даналығы
5 – сынып әдебиет
Сабақтың мақсаты: 1. Мақал – мәтелдер жөнінде ұғымдарын қалыптастыру, мақал – мәтелдер өзінен кейінгі ұрпаққа қалдырған халықтың ақыл өсиеті екенін, мақал – мәтелдің айырмашылығын түсіндіру.
2. Ана тіліне қызығушыларын арттыру, сөз арасында мақалдарды орынды қолдана білуге үйрету.
3. Жеке тұлғаның құзіреттілігін қалыптастыру негізінде оқушылардың логикалық ойлауын, ой дәлдігін дамыту, сөйлеу мәдениетін жетілдіру.
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақ типі: жаңа сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: түсіндіру, сұрақ – жауап, талдау, әңгіме жазу
Оқыту технологиясы: Блум таксономиясы
Пәнаралық байланыс:

І. Ұйымдастыру кезеңі:
А) сәлемдесу Б) сабаққа әзірлеу
Ә) түгелдеу В) үй тапсырмасына назарын аудару

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
Ой қозғау. Оқушылардың жауаптарын тексеру.
Халық ауыз әдебиеті дегеніміз не?
Ауыз әдебиеті ғылымда қалай аталады?
Халық ауыз әдебиетінің түрлерін атаңдар?
Тұрмыс – салт жырларында не суреттеледі?
Төрт түлікті атаңдар?
Наурыз мерекесі туралы не білеміз?
Мұғалімнің кіріспе сөзі:
(Мұғалім жаңа тақырыпқа шолу жасайды)

ІІІ. Жаңа сабақ:
Оқыту тапсырмалары
Білу Мақал – мәтел дегеніміз не?
Мақал мен мәтелдің айырмашылығы неден байқалады?
Мақал – мәтелдердің тақырыптары қандай?
Отан, туған жерге байланысты мақал – мәтелдерде қандай ой түйінделген?
Еңбек туралы мақал – мәтелдерде не дәріптеледі?
Ерлік, батырлық туралы мақал – мәтелдерде ненің маңызы атап көрсетілген?

Түсіну 1. Неліктен мақал – мәтелдер халық мұрасы болып саналады?
2. Не себепті мақал – мәтелдердің мазмұны өзгеріп отырады? 8
3. Оқулықпен жұмыс 30 беттегі мақалдарды оқу, мағынасын түсіндіру.
Қолдану Мақал – мәтелдерді пайдалана отырып, оқушылар диалог құрайды.
Талдау Мақал мен мәтелдің айырмашылығын, ортақ белгілерін анықтау. Оқушылар венн диаграммасы арқылы толтырады.
Мақал
Ортақ
Мәтел
Жинақтау
Мақал – мәтелдерді тақырыптарға топтап сызбаға толтыру. (3 мақал – мәтелдер)
Бағалау
Өз қалаулары бойынша таңдап алған мақал – мәтел мазмұнын ашатын әңгіме құрастырады.

Астана қаласы
Ғали Орманов атындағы
№7 мектеп – гимназиясы
қазақ тілі мен әдебиет мұғалімі Джорабаева Р. К.
Мақал – мәтелдер – халық даналығы. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Білімді тексеруге қойылатын талаптар
Ауызша тексерудің жетілдірген түрі жаппай тексеру
Оқушылардың білімін, дағдыларын бақылау және бағалаудың маңызы мен міндеттері
Оқыту процесінде білімді есепке алу, бақылау және бағалаудың маңызы, қызметі
Тексеру әдістері, түрлері
Тексерудің әдістері
Бастауыш сыныпта оқу үлгерімі жақсы оқушыларды зерттеу
Дүниетану және жаратылыстану пәндерінен сыныптан тыс білім беру
Білім мен дағдыны бақылау мен бағалаудың маңызы мен міндеттері, талаптары
Жауаптарды таңдау принциптері
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
ӨЛШЕУ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ТЕКСЕРУ СХЕМАЛАРЫ
Ғимараттарды техникалық тексеруі
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды кезең бойынша сатылап дамыту