Баған түрінде жазылған мысалдарды анықтап, оларды орында
Математика 4 сынып
Тақырыбы: Қосу мен азайтудың жазбаша тәсілдері
Мақсаты: Көп таңбалы сандарды қосу және азайтудың жазбаша есептеу тәсілдерін орындауға үйрету; есептеу тәсілдерін жетілдіру.
Сабақтың түрі: топтық, түсіндіру, сұрақ - жауап, өздік, есептеу, салыстыру.
Көрнекілігі: қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Жүру барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Тренинг Мен бақыттымын
Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу.
Сабағымыз басталды, балаларға пайдалы.
Бәрін ұғып алыңдар, санауға зер салыңдар!
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Үйге берілген тапсырмаларды оқушылар кезекпен оқып, тексеріледі.
ІІІ. Өткенді пысықтау:
Қандай сандарды көп таңбалы сандар деп атаймыз?
Бірінші класс бірліктеріне нелер жатады?
Екінші класс бірліктеріне нелер жатады?
Үшінші класс бірліктеріне нелер жатады?
Көп таңбалы сандарды қалай қосып азайтамыз?
ІҮ. Жаңа сабақ: Ой қозғау
Қосу деген не? Қосу не үшін керек деп ойлайсыздар?
Азайту деген не? Азайту не үшін керек деп ойлайсыздар?
Оқулықпен жұмыс:
№1 а) Қосындылардың қайсысының мәнін таба аласыздар?
Түсіндіре отырып орындайық.
Оқушылар кезекпен айта отырып, дәптерлеріне жазады.
428+351= 779
1428+1351=2779, т. с. с.
Айырмалардың қайсысының мәнін таба аласыздар?
779 - 351=428
2779 - 1351=1428, т. с. с.
Ойлан, тап
№2. Баған түрінде дұрыс жазылған мысалдарды анықтап, оларды орында.
Дұрыс жазылмаған мысалдарды дәптеріңе дұрыс жазып ал да, орында.
№ 3 Баған түрінде жазып алып, амалдарды орында.
№4 Қосуды орында және оны азайту арқылы тексер.
Сергіту сәті.
№5. Өзіндік жұмыс Оқушылар өз беттерімен орындайды.
№6. Әкелінді әр орамда 50 м – 9 орам ақ мата Шешуі:
(50 * 9 ) + 120 =450 + 120= 570 м
Көк түсті мата - 120 м
Барлығы -?
Ойлан тап №9. Қандай санды қойғанда, тура теңдік шығады?
48: 24+499=501
80*60 - 400=80
203*4 - 302=510
60: 20+798=801
210*3+60=690
5*120+210=810
№ 1. 54 бет
Ұжымдық жұмыс: Баған түрінде жазылған мысалдарды анықтап, оларды орында.
Дұрыс жазылмаған мысалдарды дәптеріңе дұрыс жазып ал да, орында
№ 5 Ой шақыру Ауызша орындалады.
Ү. Жаңа сабақты пысықтау:
Топтық жұмыс.
ҮІ. Қорытынды.
Ү. Үйге тапсырма
Бағалау
Математика пәнінен тапсырмалар жинағы
Жазбаша қосу және азайту
Арифметикалық амалдар
Арифметикалық амалдарды оқыту әдістемесі
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Ауызша есептеуге үйрету тәсілдері
МАТЕМАТИКАНЫ БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
Дидактикалық ойындар математика сабағында
Математика сабақтарында оқушылардың үлгірмеушілігін болдырмау (2 сынып бойынша)
Бастауыш сынып оқушыларының жазбаша көбейту және бөлу дағдыларын қалыптастыру
Ақшаның қызметтерi және олардың қазiргi жағдайдағы дамуы
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
Аймақтық экономиканың дамуындағы кәсіпорындарда қаржылық жоспарлауды ұйымдастыру (ЖШС «ГЕРМЕС»)
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Қазақстанның коммерциялық банктердің валюталық операциялары және олардың дамуы «Альфа-банк» Еншілес Банк» АҚ
Бағалы қағаздар нарығының кәсіпқой қатысушылары және олардың қызметтері.