Қазақша рефераттар

Кім сөз өргіш, Кім сүйрік

ШҚО, Ұлан ауданы, Айыртау ауылы,
Гагарин атындағы орта мектеп КММ
биология пәні мұғалімі Шкибаева Майра Кабеновна

Сабақтың тақырыбы: Сезім мүшелерін қорытындылау сабағы
Мақсаты: сезім мүшелерінің құрылысы мен қызметін оқып үйрену, оқушылардың білімін өлең – сөз арқылы еркін жеткізуге баулу, қорытындылау.
Сабақтың түрі: жұмбақ айтыс
Көрнекіліктер: сезім мүшелерінің суреттері, сызбалар, дәрігерлік кеңес сызба кесте.

Сабақ барысы:
1. Сынып оқушыларын топтарға бөлу;
2. Ойын топшалары;
3. Қазылар алқасы;
4. Көрермен – қолдаушылар;
Үйге берілген тапсырма: тақырыпқа байланысты өлең, мақал – мәтел, жұмбақтар дайындау.
1. Оқушылар Көз , Құлақ , Мұрын , Тіл , Қол , Жүйке топтарына бөлінеді.

2. Мұғалім: (әділқазылар алқасына)
Кім тез тапқыш,
Кім жүйрік?
Кім сөз өргіш,
Кім сүйрік?
Анықтағын дәлірек,
Құрдасыңның талабын.
Кім әлсіздеу, әлдірек,
Әділдікпен қарағын.
Ойыншыларға:
– Сұрақ қойдым бәріңе,
– Үлкен, кіші, кәріңе.
– Кімдер бұрын оянар,
– Ала – кеуім сәріде?
– Қане, айтшы,
– Кімнің қандай пайдасы бар?
– Тіршілікке адамның
– Алуан түрлі айласы бар.

1 – оқушы: Көз
Ерте тұрған кісінің бір ісі артық –
деген екен, бабалар тауып айтып.
Іштеріңде ең сергек мен емес пе?!
Оятамын бәріңді түстен тартып.

2 – оқушы:
– Ерте тұрсаң, ұланым,
Күн шығады алдыңнан.
Кешке қалсаң, ұланым
Түн шығады алдыңнан.
Шұғыласын сол күннің
Осы көзбен көрерсің
Жаман, жақсының бәрін,
Осы көзбен сезесің.

Толық нұсқасын жүктеу