Түбір сөздерді тап
Қазақ тілі 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Түбір сөз бен туынды сөз
Сабақ барысы.
І. Қызығушылықты ояту.
Психологиялық дайындық
Баяу әуенмен Балалық шақ әуені ойналып тұрады.
Мұғалім:
Қатар - қатар тізіліп,
Оқушыға лайық
Қолымызды жіберіп
Түп - түзу боп тұрайық.
Жақсы оқып сабақты
Әдеп сақтау сәніміз
Отыруға нақпа - нақ
Дайындалдық бәріміз
1 – қатар жай отыр,
2 – қатар тез отыр,
3 – 4 – қатар сен де отыр.
Сабақ бастар кез боп тұр.
ІІ. Көркем жазу минуты.
Оқушылар дәптерді ашып, бүгінгі күннің ретін жазады
Қолға қалам алайық,
Салақтықтан қашайық.
Дәптерімізді ашайық.
Көркем етіп жазайық.
ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау кезеңі. Жан - жақты білімдерін тексеру.
Бал жинау ойыны. Ойынның шарты: араларда жазылған жұрнақтарды сәйкес келетін гүлге қондыру. Жұрнақтарды жалғағанда қандай сөздер шықты? Бұл сөздерді туынды сөздер деп атаймыз. Себебі, жұрнақ арқылы бұл сөздерден жаңа сөздер шықты.
Жаңа сабақ. Түбір сөз және туынды сөз.
І. Қызығушылығын ояту кезеңі.
Семантикалық карта
----------
Оқымай білім жұқпас, Білімсізден өнер шықпас . Оқулықпен жұмыс.
Оқулықтарыңдағы 120 – беттегі 19 - жаттығуды таба қойыңдар.
Түбір сөзге тиісті жұрнақтарды қосып жаз.
Жұмыс, дос, сый, - лық
Талап, қызмет, - шы, - ші
Дойбы, ас - кер, - тық
ІІ. Мағынаны тану кезеңі
Ереже:
Түбір сөзге жұрнақ қосылу арқылы жасалған сөзді туынды сөз дейміз. Мысалы: ерлік, татулық, жұмысшы.
20 – жаттығу. Сөздерді оқы. Олардың қайсысы түбір сөз, қайсысы туынды сөз екенін айт.
Оқушыларды ПАЗЛ ойыны арқылы топтастырады. Оқушылар құрастырғыштың бір - бір данасын алады да, әркім өз суреті бойынша топтасады.
Топтық жұмыс
I топ. Түбір сөздерді тап.
Өнер, ек, жарыс, іс, егін, жаз.
II топ. Туынды сөздерді тап.
Жазушы, ертең, сарғыш, ертеңгі, көңілді, балапан.
21 - жаттығу. Мақалды оқып, жатқа жаз.
Білімдіден ақыл шығар,
Ақылды қарттан нақыл шығар.
Туынды сөздерді тауып, оларды сөз құрамына талда.
Мақалдың мағынасын қалай түсінгеніңді айт.
Түбір сөз
Жалпы білім беру мектебінде сөз құрамын оқыту
Бастауыш сыныптарда қазақ тілінің морфологиялық жүйесін оқыту арқылы оқушылардың сауаттылығын арттыру
Сөздің дыбыс құрылысы
«Сөз құрамы» тақырыбын оқытуда көмекші мектептің 5-7 қазақ сынып оқушыларының грамматикалық білім және орфографиялық дағдыларының жағдайын анықтау
Біріккен сөз - күрделі құрамды сөз
Еліктеуіш сөздер
Қазақстан Республикасындағы тіл саясатының тұжырымдамасы
ТҮРКІ ТІЛДЕРІНДЕГІ СИНКРЕТИЗМ ҚҰБЫЛЫСЫНЫҢ ЗЕРТТЕЛУІ
Бастауыш сыныптарда морфологиялық ұғымдарды оқытудың мәні
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Бюджет балансы және бюджет тапшылығы
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары. туралы
GRAPH кітапханасын қолдану
Бюджет тапшылығының проблемалары және бюджет тапшылығының болу себептері , оны төмендетудің әдістері .
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары.
МTV парақтарының бастапқы беті
Ислам философияның бастапқы негізін қалаушылар
Қазіргі кездегі инфляция жағдайын сипаттап, оның төмендету жолдарын көрсетіңіз
КІТАП БІЛІМ БҰЛАҒЫ