Интерактивті сабақ

Сабақтың тақырыбы: WordPad мәтіндік редакторы.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың WordPad - ты іске қосу, WordPad терезесімен танысу, мәтіндік құжат құру, сақтау, жаңа құжат ашу, құжатты пішімдеу туралы білімдерін қалыптастыру;
Тәрбиелілік: Оқушыларды ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, зейінділікке, жан - жақты болуға, өз бетімен ізденіп жұмыс істеуге тәрбиелеу;
Дамытушылық: Оқушылардың есте сақтау қабілетін және логикалық ойлау абстракциясын дамыту, пәнге деген қызығушылығы мен компьютерлік сауаттылығын арттыру.
Сабақтың типі: Жаңа сабақ.
Сабақтың түрі: Интерактивті сабақ.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, баяндау, деңгейлік әдіс.
Көрнекілігі: Буклеттер, карточка, кеспе қағаздар.
Құрал – жабдықтары: компьютер, интерактивті тақта, электронды оқулық, компьютерлік слайдтар, оқулық.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Оқушылармен сәлемдесу, сынып тазалығын тексеру,
оқушыларды түгендеу, назарын сабаққа аудару;
2. Топқа бөлу.
3. Психологиялық дайындық.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
Үйде тест құрап келу, тесттің жауабын оқушылар айту.

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
Мәтіндік редактор – ол мынадай мүмкіндіктер беретін қолданбалы программа:
 Мәтіндік құжаттарды құруға;

 Оларды өзгертуге, яғни, қателерін түзетуге, мәтін фрагменттерін жылжытуға, көшіруге, жоюға және қосуға, іздеу мен алмастыру жүргізуге;
 мәтінді пішімдеуге – әріптің мөлшері мен түсін, абзацтың қасиеттерін және басқаларды өзгертуге;
 Құжаттарды баспаға шығаруға;
WordPad мәтіндік редакторын іске қосудың бірнеше тәсілі бар:
1. Пуск - Программы – Стандартные - WordPad
2. Пуск - WordPad белгішесінде тышқанды шерту арқылы
3. Жүмыс үстеліндегі WordPad жарлығында тышқанды шерту арқылы

WordPad бағдарламасының жұмыс терезесі
WordPad редакторының батырмалары

ІV. Сабақты бекіту.
1. Электронды оқулықпен тапсырмалар орындау.
2. Эйлер – Венн диаграммасы Ұқсастығын табу

3. Деңгейлік тапсырма компьютерде мәтінмен жұмыс жасау
1 – деңгейлік тапсырма: Мәтінді сол жақ шеті бойынша туралап жазу керек. Қаріп - Times New Roman, мөлшері – 14.
Адам туралы
Адамның бойындағысының бәрі: жүзі де, киген киімі де, жаны да, ақыл ойы да әсем болуы керек. Адам тумысынан бір - бірінен сонша ерекше болып тумайды. Оны ақыл - ойы, сана - сезімі, істеген ісі ерекше етеді. Адамда үш жақсы қасиет бар: ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек.
2 – деңгейлік тапсырма: Мәтінді ортасы бойынша туралап, мәтін тақырыбын көк түспен, мәтінді жасыл түспен жазу. Қаріп - Times New Roman, Мөлшері –

ОҚО, Түркістан қаласы,
№14 жалпы орта мектебінің
информатика пәнінің мұғалімі
Сарсенбаева Гулмира Муратовна

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Оқыту үдерісінде интерактивтік әдістерді тиімді пайдалану
Оқыту үдерісінде интерактивті әдістерді тиімді пайдалану жайлы
Оқыту үдерісінде интерактивті әдістерді тиімді пайдалану
Интерактивті тақтаны пайдалану
Интерактивті тақтаның мүмкіндіктері
Қазақ тілі сабақтарында АКТ пайдалану жолдары
Белсенді оқытулар: жаңа тәсілдер. Оқыту үдерісінде интерактивті әдістерінің принциптері
Бастауыш сынып сабақтарында интерактивті әдістерін пайдаланудың тиімділігі
Ағылшын тілі интерактивті тақтаны қолдану
Интерактивті тақтаны орнату
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
ҚҰМЫРА САБАҚ
ЖӘНДІКТЕР ЖОЛАМАЙТЫН КИЕЛІ САБАҚ
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ТАРИХИ-МӘДЕНИ ЕСКЕРТКІШТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ
Информатиканы оқытуда интерактивті тақтаны қолдану
Дәріс сабақтарының жоспары.
Сабақ барысындағы бақылауым
Сабақтың міндеттері