Сұраулы сөйлемнің жасалу жолын табыңдар
Кирдищев атындағы орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Сулейменова Жанар Аскаровна
Алғы сөз
Бұл тест жинағы орыс мектебінің 7 - сыныптарына арналған. Әр модульдан кейінгі нәтиже сабақтарына қосымша.
Тест 7 - сыныбының ХХІІІ модуліне екі нұсқадан тұрады: грамматикалық тестер, тақырыптық тестер, лексикалық тестер. Тест сұрақтары оқушылардың білімдерін тексеруге, танымдық біліктілігін арттыруға негізделген. Бұл жинақтағы тестілер оқушының білім деңгейін бақылаумен қатар, мұғалімге белгілі бір модульді өткенде сол тақырыптың қай тұстарына баса көңіл бөлу керек екендігіне бағыт – бағдар береді. Тестерде әр тақырып жан – жақты, түбегейлі қамтылған.
Осы жинақтағы тестілер өз іс - тәжірибемде қолданып, тиімділігі мен қажеттілігі дәлелденген. Сол себепті өз ізденіс жұмысымды ұсынып отырмын.
Бұл жинақ сіздерге оқушыларды келешектегі ҰБТ - ға дайындауға азды - көпті көмегін тигізер деп ойлаймын.
І модуль
Лексикалық тақырыбы: Менің отбасы мүшелерім
Грамматикалық тақырыбы: Сұраулы сөйлем. Құрмалас сөйлем. Шылаулар.
І – нұсқа
1. Сұраулы сөйлемнің жасалу жолын табыңдар.
Сенің отбасыңда қанша адам бар?
А. сұрау есімдігі арқылы
В. сұраулық шылау арқылы
С. көмекші сөз арқылы
D. интонация арқылы
2. Берілген сөйлемге тиісті шылау қойыңдар.
Ол ана... өлең оқыды.
А. сияқты
В. және
С. туралы
D. әрі
3. Қате жазылған шылауды табыңдар.
А. сіз оқисыз ба?
В. келеді ау деймін
С. ақ пен қара
D. сен ше?
4. Берілген сөйлемдегі шылаулар түрін табыңдар.
Табиғилық үшін адалдық пен шыншылдық қажет.
А. септеулік, жалғаулық
В. жалғаулық, демеулік
С. демеулік, септеулік
D. септеулік, демеулік
5. Атаңның баласы,
Кей кезде таласып,
Қаласың әжеге,
Білгенің асады кәдеге?
Ол кім?
А. анаң
В. әкең
С. атаң
D. әпкең
6. Толықтырыңдар: Менің отбасым... тұрады.
А. бауырмал
В. тату - тәтті
С. үлкен
D. ақылды
7. Отбасы мүшелерінің атауларын табыңдар.
А. әке, шеше, әже, ата
В. мектеп, бала, мұғалім, оқушы
С. күзетші, жазушы, суретші
D. аспазшы, наубайшы, жұмысшы
8. Анаңды ардақта деген сөйлемде қойылатын тыныс белгісін қойыңдар.
А. нүкте
В. үтір
С. дефис
D. леп белгісі
9. Апалы - сіңлілердің баласы бір - біріне кім болады?
А. апалы - сіңлі
В. ағалы - қарындастар
С. жиен
D. бөле
10. Туыстық қатарға жатпайтын қатарды табыңдар.
А. әже
В. нағашы
С. ұстаз
D. жеңге
Кілті:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
А С В А В В А D D C
Анықтауышты жайылма сөйлемдер
Бастауыш мектепте қазақ тілін оқыту теориясы мен технологиясы
Үй жұмысын орындауға көмек, көптеген мысалдар мен нақты ережелер (қазақ тілі)
Ерте жастан ағылшын тілін оқытудың маңызы және оның ерекшеліктері
Синтаксисті оқыту әдістемесі
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА АНА ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Түрткі сұрақты білдіретін сұраулы сөйлемдер
Сөйлемдердің түрлі грамматикалық құрылымдарда жасалу және қалыптасу ерекшеліктері
Газет мақала тақырыптарын зерттеу
Қазіргі қазақ тіліндегі атаулы сөйлемдер
Индустриалды-инновациялық даму жолында Қазақстанның нақты секторын тиімді инвестициялаудың қаржылық механизмі
Экономикалық даму жолын таңдап, бірте - бірте нарықтық жолға түстік
Жамбыл - ізгілік жолындағы азатшыл азаматты нәсіліне, ұлтына бөлмеген шын мәніндегі интернационалист ақын
Көк Ғираттың жолына
Мектептің 7 - сыныбын бітірген соң Түрксіб темір жолында құрылысшы, кейіннен Сталинград трактор зауытында жұмысшы, соғыс алдындағы жылдарда Алматы қаласындағы циркте артист болды
СЫР БОЙЫ БАТЫРЛАРЫ ТӘУЕЛСІЗДІК ЖОЛЫНДА
Кәсіп етіңдер, мал табыңдар
Жай сөйлемнің түрлерін қайталағанда сөйлем мүшелерін қалыпты астын сызғызып, жақша ішіне сөйлем ретінде жазғызған дұрыс
Тәуелсіздік жолында
Еңбек жолын Ұзынкөл элеваторында жұмыс істеуден бастаған