Түбір мен қосымша

Сабақтың тақырыбы: Түбір мен қосымша. 52 - 56жаттығулар
Сабақтың мақсаты: Түбір мен қосымша туралы білімін кеңейту, сөздердің байланысын, мағынасын түсіну.
Күтілетін нәтиже: сөз мағынасын біледі, құрастырады, белгісін қойып жазады, қосымшасын ажыратады.
Сабақтың түрі: жаңа білімді қайталау
Ресурстар: суреттер, сызбалар

Психологиялық дайындық
— Ерте - ерте, ертеде, біз білмейтін сиқырлы өлкеде бір қария өмір сүріпті. Ол қарияның бағында алтын ағаш өсіпті. Қария сол ағашта өскен алманы базарға апарып сатып күнін көреді екен. Оның көршісі оны қызғанып, түнде келіп ағашты кесіп кетеді де, оны өз үйінің бағына отырғызады. Ағаш өспей қалады.
— Неге?
— Иә, балалар себебі ағаштың түбірі қарияның бағында қалып қойды.
Мінекей балалар біздің сөзімізде түбір болмаса еш мағынасы болмайды.
Сөздің одан әрі бөлінбейтін бөлігін түбір (түбір сөз) дейміз.
Сөздің түбірге жалғанған бөлігін қосымша дейміз.

Жаңа сабақ
Қария ертегісі есіктің алдында тұрған ағашының жоқ екенін байқайды.
— Қария ағаштың түбіне су құйып күте бастайды. Сонда ағашқа қосымша бұтақтар өсіп, кейін қайтадан жеміс береді.
Бізде атайымызға ағашы қайтадан жақсы өнім беруі үшін көмек беруіміз керек.
Ол үшін бүгінгі сабағымызға жақсы қатыса отырып тапсырмаларды орындауымыз қажет.
Оқулықпен жұмыс: 56 - жаттығу. Ауызша орындау
Суреттер бойынша әңгіме құрату.
Қысқы ойын туралы сұрақ жауап алу

Сергіту сәті:
53 - жаттығу. Ауызша орындау.
Дәптермен жұмыс: Тақтамен жұмыс.
54 - жаттығу.
55 - жаттығу Төркөздердің ішіндегі әріптерден сөз құрастыру

Топтық тапсырмалар
1 топ. Аққала құрастыру.
2 топ Жұмбақ шешу
3 топ Мақалды толықтыр
Түбір мен қосымша. 52 - 56жаттығулар жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Сөздің құрылымы
Морфологияны оқыту кезінде оқушылардың іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыру жағдайлары және әдістері мен тәсілдері
«Сөз құрамы» тақырыбын оқытуда көмекші мектептің 5-7 қазақ сынып оқушыларының грамматикалық білім және орфографиялық дағдыларының жағдайын анықтау
Жалпы білім беру мектебінде сөз құрамын оқыту
Қазақ және орыс тілдеріндегі флексия
Негізінен сөзжасам саласында біріккен сөздер - туынды сөздер
Аударматану
СӨЗДІҢ МОРФОЛОГИЯЛЫҚ ҚҰРЫЛЫМЫ ЖАЙЫНДАҒЫ Ы.МАМАНОВТЫҢ ҰСТАНЫМЫ
Түбір сөз
Сөздің құрамы мен құрылымы
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары