Онлайн сабақ

Математика
Сабақтың тақырыбы: 78 + 16, 94 – 16 жағдайларындағы қосу және азайту тәсілдері
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Екі таңбалы санға екі таңбалы санды қосу және азайту үшін екінші қосылғышты, азайтқышты ондық, бірлігіне жіктей отырып қосу және азайту тәсілдерімен таныстыру.
Дамытушылық: Математикалық тілін, логикалық ойлауын, ауызша қосу және азайту дағдысын, есте сақтауын, қиялын, зейінін, тапқырлық қабілетін дамыту
Тәрбиелік: Жылдам есептеуге, тапқырлыққа, жауапкершілікке, еңбексүйгіштікке, достық қарым-қатынасқа, тазалықты сақтауға тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдері: Хабарлау, сұрақ – жауап, түсіндіру, салыстыру, практикалық, талдау.
Сабақтың түрі: Онлайн сабақ.
Көрнекілігі: Сөзжұмбақ, кестелер, суреттер
Пәнаралық байланыс: Әдебиеттік оқу, дүниетану
Сабақ барысы:
І.Қызығушылықты ояту.
Психологиялық дайындық.
Кел, балалар, шапалақтап
Алақанды ұрайық
Жаңылғанды ортаға алып
Бір өнерін сұрайық
Жаңылмастан есепті
Біз шығарып тұрайық.
ІІ. Мағынаны тану
Сөзжұмбақ шешу.

Сандық – ондық
Толық ондықтарды тура және кері санау
10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100
100, 90, 80, 70, 60, 50, 40, 30, 20, 10
ІІІ. Оқулықпен жұмыс
Ауызша есепте. №1.

37 + 8 + 20 = 65
56 + 10 + 34 = 100
25 + 23 + 45 = 93
100 – 65 = 35
100 – 100 = 0
100 – 93 = 7

ІV. Жаңа сабақты түсіндіру.
76 + 19 = ( 76 + 10 ) + 9 = 86 + 9 = 95
95 – 76 = `( 95 – 70 ) – 6 = 25 – 6 = 19
V. Жаңа сабақты тексеру
№2.
78 + 10 + 6 = 88 + 6 = 94
94 – 10 – 6 = 84 – 6 = 78
45 + 10 + 7 = 55 + 7 = 62
62 – 10 – 7 = 52 – 7 = 45
V. Оқулықпен жұмыс
№2.Есептеп дұрыстығын тексер
56 + 26 = 72
37 + 26 = 63
59см + 33см = 92см
81 – 22 = 59
94 – 48 = 46
77см – 18см = 56см
№3. Түсіндіре отырып тексер.

56 + 4 + 2 = 60 + 2 = 62
54 – 8 = ( 50 – 8) + 4 = 42 + 4 = 46
87 + 3 = 80 + (7 + 3 ) = 80 + 10 = 90
85 + 15 = ( 85 + 10) + 5 = 95 + 5 = 100
90 – 8 = 80 + ( 10 – 8) = 80 + 2 = 82
34 + 16 =( 30 + 16 ) + 4 = 46 + 4 = 50

V. Сөз есептер шығару
№4. а) Ересек адам – 30
Бала - ? 20 – сы артық
Барлығы - ? бала
Ш: 30 + ( 30 + 20 ) = 30 + 50 = 80
Ж: Концертке барлығы 80 бала қатысты
ә) Ересек адам – 30
Бала - ?
Барлығы – 80 бала
Ш: 80 – 30 = 50
Ж: Концертке 50 бала қатысты

VІІ. Салыстыру.
№5

4дм 2см = 42cм
1дм 9см 1дм 3см
9дм 1см 25 + 36
61 56
88 61
50 – 18 50 – 28
32 22
VІІІ. Тест тапсырмалары

Оқушылар өз - өзін бағалайды
11 – 10 балл – 5
9 – 7 балл – 4
6 – 4 балл – 3
3 – 1 балл – 2
ІХ. Бағалау

Х. Үйге тапсырма
№ 4 есеп, 89 – бет



Ұқсас жұмыстар

Электронды оқыту және қашықтықтан оқыту технологиялары
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІҢ ЕСЕБІ
Физикасының Атом ядросының физикасы тарауының алғашқы тақырыбы Атом ядросы
ШЕТ ТІЛІН ҚАШЫҚТЫҚТА ОҚЫТУДА ИНТЕРНЕТ - ПЛАТФОРМАЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
Ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ ЕСЕБІ
Фольклорлық шығармаларды оқытудың қажеттілігі
Қашықтан оқыту
Қашықтықтан оқыту жағдайында Балапан телеарнасының қызметі
Информатика пәні мұғалімі
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
ҚҰМЫРА САБАҚ
ЖӘНДІКТЕР ЖОЛАМАЙТЫН КИЕЛІ САБАҚ
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ТАРИХИ-МӘДЕНИ ЕСКЕРТКІШТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ
Дәріс сабақтарының жоспары.
Сабақ барысындағы бақылауым
Сабақтың міндеттері
Оқушылар білімді толықтай меңгеру үшін ақпаратты енжар қабылдамай, сабаққа белсенді қатысу үшін Ғарыш атты рөлдік ойын ойнаттым