Сын тұрғысынан саралай білуге тәрбиелеу

Қарағанды облысы, Бұқар жырау ауданы,
Березняк жалпы білім беру орта мектебінің
математика пәні мұғалімі Мухамет Жанаргул

Математика 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту
Мақсаты:
Білімділік: Жай бөлшектерге амалдар қолдана білуге, логикалық ойлау қабілеттерін, есте сақтау және зейін қою қабілеттерін дамыту. Практикалық дағдыларын қалыптастыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: Сын тұрғысынан саралай білуге тәрбиелеу. Бір - біріне достарына көмек көрсетіп, топ, ұжым болып бірлесіп, тату - тәтті жұмыс істей білуге тәрбиелеу.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру.

Сабақтың жоспары
Ұйымдастыру 2 минут
Үй тапсырмасы “Қайталау – графикалық диктант” 5 минут
“Кім жылдам?” ойыны 10 минут
Мәселе есептерді шешу 10 минут
Сергіту сәті сөзжұмбақ шешу 8 минут
Сәйкестік тест 5 минут
Сабақты қорытындылау
Бағалау 3 минут
Үйге тапсырма 2 минут

Т О П Т А Р
І топ: Дұрыс бөлшек
ІІ топ: Бұрыс бөлшек
ІІІ топ: Аралас бөлшек

Қайталау – графикалық диктант
▬ иә;
... жоқ
1. Өзара тең бөліктер үлес деп аталады.
2. Бөлшек сызығының астында бөлшектің алымы жазылады
3. Дұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жазуға болады
4. 15 минут сағаттың ¼ бөлігі
5. Дұрыс бөлшек координаталық сәуледе 1 санының оң жағында орналасады
6. Бұрыс бөлшек 1 - ге тең немесе бірден үлкен
7. Бөлімдері әр түрлі аралас сандарды қосу үшін, аралас сандардың бөлшек бөлігін ең кіші ортақ бөлімге келтіру, бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу керек
8. Бөлшекті бөлшекке көбейту үшін, олардың алымдарын көбейтіп, алым етіп, бөлімдерін көбейтіп, бөлім етіп жазу керек.
9. Аралас сандарды көбейту үшін, оларды сол қалпында көбейту керек.
10. Бөлшекті натурал санға көбейту үшін, натурал санды бөлшектің бөліміне көбейту керек.

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Қазақ тілі сабақтарында даралап – саралап оқыту арқылы оқушылардың білім сапасын көтеру
Бастауыш сыныпта қазақ тілі сабақтарын ойын арқылы меңгертудің жолдары
Жаңа технологиямен оқыту идеясын жүзеге асыру
Бастауыш мектеп оқушыларының инновациялық білім беру ортасына өзбеттілігінің қалыптасуының теориялық қағидалары
Қазақ тілі сабақтарында даралап – саралап оқыту арқылы оқушылардың білім сапасын көтеру жайлы
Дамыта оқыту технологиясының педагогикалық негіздері
Оқушылардың өздік орындайтын жұмыстарына жалпы сипаттама
Оқу үрдісінің ерекшеліктері
Сын тұрғысынан ойлау қалыптасқан ортада оқушы
ҚАЗАҚ ТІЛІН ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСНАМАСЫ
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Батыс Еуропа елдері экономикалық интеграциясының ерекшеліктері
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Индустриялдық – инновациялық бағдарламасының негізі
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау