Физикалық диктант
Тақырыбы: Денелердің өзара әрекеттесуі. Дененің массасы.
Мақсаты: Денелердің өзара әрекеттесуі және дененің массасы туралы түсінік қалыптастыру, үйлесімділікпен әрекеттесуге баулу.
Міндеттері: Денелердің өзара әрекеттесуін, масса ұғымын, массаның формуласын білу.
Білімділік: Масса ұғымына түсінік бере алады, формуласына сәйкес есептеу жүргізеді, денелер әсерлескенде жылдамдықтары қалай өзгеретінін біледі.
Дамытушылық: Жаңа тақырып бойынша алған білімін өздігінен кез - келген жағдайда пайдалана білуге үйрету. Оқушылардың логикалық ойлау жүйесін дамыту, жүйелі түрде ойлауға, ізденуге бағыттау, білімге құштарлығын арттыру.
Тәрбиелілік: Өмірдің барлық ағымы физикалық заңдылыққа қатысты екендігін көрсету. Оқушыларды еңбектене, іздене білуге баулу.
Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Стратегиялар: Тест ; Кім жүйрік? , Физикалық диктант ;
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру.
2. Сынып оқушыларымен амандасу, 3 топқа бөлу
3. Үй тапсырмасын сұрау.
“Тест”
1. Дененің немесе дене бөлшектерінің уақыт өтуіне қарай бір - бірімен салыстырғандағы орнының өзгеруін не деп атайды?
а) санақ жүйесі ә) материялық нүкте б) механикалық қозғалыс
2............. деп санақ денесімен байланысқан координата жүйесі мен сағатты айтамыз.
а) санақ жүйесі ә) материялық нүкте б) механикалық қозғалыс
3. Күн жүйесінде неше планета бар?
а) 6 ә) 7 б) 8
4................. деп қозғалыстың қарастырылып отырған жағдайында өлшемдерін елемеуге болатын денені айтады?
а) санақ жүйесі ә) материялық нүкте б) механикалық қозғалыс
5.................... - дененің немесе материялық нүктенің санақ денесімен салысырғандағы қозғалысы кезінде сызық түрінде қалдырған ізі.
а) қозғалыс траекториясы ә) материялық нүкте б) орын ауыстыру
6................... - қозғалыстағы дененің бастапқы орнын оның келесі орнымен қосатын бағытталған кесінді.
а) орын ауыстыру ә) қозғалыс траекториясы б) материялық нүкте
7. Жылдамдықтың формуласы
а) s = v t ә) t = s \ v б) v = s \ t
8. Жылдамдықтың өлшем бірлігі
а) м\с ә) с б) м
9. Қозғалыс теңдеуі
а) v = l \t ә) x = x0 + v t б) s = v t
10. Денеге басқа денелер әрекет етпеген кездегі жылдамдығын сақтау құбылысы не деп аталады?
а) инерция ә) кеңістік б) уақыт
Тест тапсырмасын орындайды. Жұптар бір - бірін бағалайды
1 - топ “Физикалық диктант” Топ оқушылар білімдерін жинақтап, өзін - өзі бағалайды.
Толық нұсқасын жүктеу
Физика сабағында оқушылардың білім, білік және дағдысын тексерудің жолдары
Мектеп алды даярлықта жазу дағдыларына машықтанудың кезеңдері
Оқу іс-әрекеті дамытуды эскпериментаиды зерттеу
Жазба жұмыстарының түрлері және оның өткізудің жолдары
Қазақ тілі мен әдебиеті пәндері бойынша жүргізілетін жазба жұмыстары
Дыбыс жүйесін теориялық және практикалық жақтан үйрету
Молекулалык физика пәні
Білім алушыларды үйде оқытуды ұйымдастырудың ерекшеліктері
Морфологиялық жаттығулар
«Зияты бұзылған 3-5 сынып оқушылардың жазбаша сөйлеу тілі бұзылыстарының сипаты»
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Жүйенің логикалық және физикалық құрылымын жасау
Дәрілік заттың химиялық және физикалық қасиеттеріне сәйкес әсер ету механизмін жан - жақты түсіндіру
Мектептегі физикалық экспериментте компьютерлік технологияны қолдану
Физикалық шамалар
Психофизикалық дамуында түрлі ауытқушылықтары бар балаларды оқыту және тәрбиелеумен айналысатын педагогиканың бір саласы
Физикалық шама
Залалсыздандырудың физикалық әдісі
Қазақстаның физикалық географиясы
Физикалық - географиялық аудандастыру пәні және міндеттері