Уақыты
Уақыты: 10. 12. 12
Білім беру саласы: Қатынас, Таным, Шығармашылық
Оқу іс - әрекеті: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Көрікті көктем
Мақсаты: Көктем айында айналада болатын өзгерістер жайлы, балалардың түсініктерін кеңейте және анықтай түсу, басқа да айлармен салыстыру. Табиғат құбылыстарына бақылау жасата отырып, туған жерге сүйіспеншілік пен қамқор көзқарасқа бағыттау, сурет арқылы әңгіме құрата білуге үйрету.
Әдіс - тәсілдері: сұрақ – жауап
Көрнекіліктер: Суреттер, нақыл сөздер
Әрекет кезеңдері
Мотивациялық қозғаушы
Тәрбиешінің іс - әрекеті
І ұйымдастыру
Шаттық шеңберін құру
№ 1 слайд
Дөңгеленіп шаттық шеңберін құрады.
Мейрімді жүрекпен
Ақ пейілді тілекпен
Амандасып алайық
Бір жадырап қалайық
Апай сізді көргенімізге қуаныштымыз
Іздену
Ұйымдастырушы
Тәрбиешінің іс - әрекеті:
ІІ. Өткен тақырыпты еске түсіру
- қазір жылдың қай мезгілі?
- көктем мезгілі
- көктемнің қай айы?
- сәуір айы
- сәуір айы туралы қандай мақал білеміз?
- сәуір болмай, күн тәуір болмас.
- балалар өлеңді жаттап алады
- Тербеледі ағаштар,
Алдымнан жел еседі
Кіп-кішкентай ағаштар
Үп - үлкен боп өседі
- балалар жағымды, жағымсыз жағдайларын айтады
- балалар көктем мезгіліне әңгіме құрап айтады
- Ханшайым келеді балалар ханшайымды қарсы алады
- Суретті әдемі етіп бояйды
Тәрбиешінің іс - әрекеті
- аптаның нешінші күні?
Слайд № 2
Жұмбақ жасыру
- күн ұзарып,
қар еріп.
Су сайларға толады
бұл қай кезде болады
- көктем
Слайд № 3
Көктем туралы өлең оқу
Көктем, көктем көктемде
Құстар ұшып келгенде.
Қуанып бір қаламыз,
Әнмен қарсы аламыз.
Слайд №4
Сергіту сәті
Слайд № 5
Көктемнің жағымды жағымсыз жағдайларын айтқызу
Слайд №6
Көктем туралы әңгіме құрау
Слайд № 7
Ғажайып сәт
Слайд № 8
Суретпен жұмыс бәйшешектің суретін салып әдемілеп бояйды
Қорытындылау
Жарайсыңдар балалар, сонымен көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады екен? Балалар бүгін сендер өте тамаша жауап бердіңдер. Енді көктем ханшайымын шығарып салайық.
Рефлексивті коррекциялаушы
Оқу іс - әрекетінен күтілетін нәтиже:
Баланың Білуі: Көктем мезгілінің ерекшеліктерін біледі
Баланың меңгеруі: Сурет бойынша әңгіме құрайды
Баланың жасай алуы: Сурет сала алады, әңгіме айтады.
Жұмыс уақыты ұғымы және оның түрлері
Еңбектік құқықтық қатынастардың түсінігі, түрлері және мазмұны
ЖҰМЫС УАҚЫТЫНЫҢ ЖАЛПЫЛАМА СИПАТТАМАСЫ
Өндірістік кәсіпорындағы жұмыс уақытын пайдалануды талдау
Жұмысшы уақытының және жабдықты пайдалану уақытының шығындарын сыныптау
Жұмыс уақыты ұғымы
Азаматтардың жеке категорияларына жұмыс уақытының жалғасуын тоқтату
Аялдамалық пункттар
Жұмыс уақыты туралы
Жұмыс уақытының түрлері
Науша хан өзінің хан болып тұрған уақытында барлық елін жинап алып сұрапты: - Менің қол астымда қандай батыр бар
Бір - екі сағат бос уақытым бола қалғасын, ҚазМУ қалашығындағы Көктем өзенінің жағасына келдім
Мектеп қабырғасында өткізген әрбір күнім, әрбір қырық бес минуттарым балалық шағымның балғын уақыты болып қалмақ
Қайдағы бір Құмырсқаның сөзіне сеніп, алтын уақытымды босқа кетіргенімді айтсайшы
Оның әрбір тәртібін халқы екі етпей уақытымен орындап тұрады екен
Жұлдыз уақытының формуласы
С. оларды өтеу уақыты тым қысқа болғандықтан, олар пайыздық ставкалар өзгерістен тәуелдік тудырмайды
Өндіріс уақыты
Оқушылардың сабақтың өтетін уақытын және оның негізгі міндеттерін білгені жақсы
Елін сүйген елбасымыздың әрбір сөзін нық жетілдіру үшін жастар аянбай еңбек етіп, алтын уақытын білімге жұмсаса біздің Егемендігіміз асқақтай бермек