Сыныптағы оқушылардың сабаққа белсенділігін арттыру
Атырау қаласындағы химия - биология бағытындағы
Назарбаев зияткерлік мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Текеева Жанша Тажибаевна
Сабақ тақырыптары
1. Музыка, өнер және әдебиет
2. Қазақстан – өлең жолдарында
3. Ұлпан романындағы әйел тағдыры
Сабақ тақырыбы: Музыка, өнер және әдебиет
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары:
Т А6 Тыңдаушыны қызықтыра білу үшін әдеби көркемдегіш құралдар мен құрылымдарды тиімді қолдану
О6 Оқылым стратегияларының түрлері
Ж12 Пунктуациялы нормалар
Таныс тақырыптағы әңгімеге немесе пікірталасқа дайындықсыз қатыса алады өз пікіріне талдау жасай отырып, ойын анық, еркін, дұрыс жеткізеді.
Оқылым стратегияларының түрлерін анықтау: жан жақты талдап оқу (рөлі) арқылы зерттеу, комментарий жасау, іріктеу
Сөйлем мүшелері, жай сөйлем және құрмалас сөйлем түрлерін ажырата алады, тыныс белгілерін дұрыс қолдана отырып жазады.
Сабақтың мақсаттары:
Барлық оқушылар:
пікірталасқа дайындықсыз қатыса алады;
өз ойын анық, еркін, дұрыс жеткізеді;
Оқушылардың көбісі:
тақырыпқа жан жақты талдау жасай алады;
сол арқылы зерттеу, комментарий бере алады;
сөйлем мүшелері, сөйлем түрлерін ажырата алады.
Тілдік міндеттер: Ойын анық айта алады, комментарий бер білуді үйренеді, мәтіндерді жан жақты талдап оқу арқылы зерттеуді үйренеді.
Алдыңғы білім:
Жоспар
Жоспарланған іс - әрекеттер:
Ұйымдастыру кезеңі. Сыныптағы оқушылардың сабаққа белсенділігін арттыру.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары слайд арқылы таныстырылады.
Сыныпты Қазақстанның атақты әншілерінің суреттері арқылы 6 топқа бөлу.
Біржан сал, Б. Төлегенова, М. Мұхамедқызы, Р. Рымбаева, "Ринго" тобы, Қ. Нұртас.
Әр топ осы суреттегі бейнелер туралы 2 - 3 сөйлеммен мағұлматтарын білдіреді.
Қызығушылықты ояту
Әр топқа әр түрлі музыкалық жанрдан әндер тыңдатылады. Оқушылар қандай жанрдағы әндер екенін ажыратады.
ЖЖ пікірталасқа түседі. Ән жанры туралы өз білетіндіктерін байқатады. Ойын еркін айтады. Өздері білетін әндерді айтуға болады.
Тапсырма 1.
Әр топ өздерінің ұнататын әншілері жайлы 8 - 10 сөзді жазып келесі топқа береді. Бірақ кім туралы екенін анықтап айтпайды. Тапсырма алған топ жасырынған әншіні тауып, оның қандай жанрда ән айтатын әнші екенін ашып айтады. Сөздерден сөйлемдер құрып, топтарға кейін қайтарады. Сол топ жетістік критерийлері арқылы бағалайды.
Таныс тақырыптағы пікірталасқа дайындықсыз қатыса алады;
Таныс емес әншіні тауып айтуда эпитет пен теңеуді қолданады;
Өз пікіріне талдау жасай алады;
Ойын анық, еркін, дұрыс жеткізеді.
Жасырын берілген әншілер туралы тауып айтқандарға музыкалық сәлем жолданады.
Т С Оқушылар бір - бірінен қандай музыка тыңдайтындары туралы сауалнама жүргізіледі.
Толық нұсқасын жүктеу
Оқытуды ұйымдастыру формасы
Сабақтың мақсатын анықтау
Тіл сабағында ойын элементтерін қолдану арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру
Бастауыш сынып оқушыларының дүниетану пәні сабағында танымдық белсенділігін дамытуда психологиялық-педагогикалық ерекшіліктерін анықтау
Ағылшын тілін оқытуда ойын түрлерін қолдану мақсаты
Оқушылардың жаңа білімді игеру сабақтары
Ағылшын тілі сабағында ойын технологиясы негізінде оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін белсендіру
Сабақта тиімді қолданылған ойын түрлері
Ана тілі сабақтарында бекіту кезеңі
Болашақ мұғалімнің дидактикалық дайындығы
Ауыл шаруашылығы өнімдерін өңдейтін кәсіпорынның пайдалылығын арттыру жолдары
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Агробизнестің экономикалық тиімділігін арттыру
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Проблемалық ситуация негізінде оқушының көркем әдебиетке деген қызығушылығын арттыру