Сондадағы жаншылып күдер үзбей, Тындыруды кей істі ойлап бағам

ТӘҢІРІМЕ ТӘУБӘ ЕТЕМІН.

Мен өзімді қоспаймын жамандарға,
Қайта өмірді бастауға шамам қайда.
Өкініш пен Арман көп, қолым жетпес,
Жас та келді 50 - ге амал бар ма.

Кейде бұзғым келеді қамалдарды,
Таңғалдырып жақсымен жамандарды.
Жігер күшім намысты жанығанмен,
Қайрат қайтып барады амал бар ма.

Албырт жастық алға тартып аңдатпаған,
Келер күннің күтерін ойлатпаған.
Сондадағы жаншылып күдер үзбей,
Тындыруды кей істі ойлап бағам.

Талпынамын, келер таңға аяқ басам,
Заман өтіп кетердей аялдасам.
Игі істерді бастаған, тоқтап қалған,
Ұрпаққа үлгі етердей аяқтасам.

Сонда ғана жаным менің тыныш табар,
Бар мәнісі өмірдің сонда болар.
Армансыз боп өтетін пенде болмас,
Біткен істі болды деп тынышталар.

Бұл жалғаннан кеткің келмес тектен тегін.
Ақталғаны абзал ғай маңдай тердің.
Ойға алған істерге қолым жетсе,
Мен жаратқан Тәңірге тәубә етемін.



Ұқсас жұмыстар

Ислам дінінің тәрбиелік мәні
Йасауи Хикметтері
М.Дулатов поэзиясындағы фольклорлық дәстүр
Қиял
Шәкірттер жайынан
Исламдағы бала тәрбиесінің маңыздылығы
Жастарды имандылыққа тәрбиелеудің маңызы
Тәрбие және оның даму тарихы
Самғау мен құлдырау. Ә. Нұрпейісов туралы
Диуани хикмет
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Теңгенiң долларға шаққандағы валюталық бағамы.
БӨКЕЙҰЛЫ ЖӘҢГІР ХАН
Реформадан кейінгі жылдардағы елдің жағдайы
БӨКЕЙХАНОВ ӘЛИХАН НҰРМҰХАМЕДҰЛЫ
Валюталық жүйе және валюта бағамының қалыптасуы
Кәсіпкерлік істің мәні және маңызы
МАРҒҰЛАН ӘЛКЕЙ ХАҚАНҰЛЫ
Шетелдік және отандық журналистикадағы ақпараттық технологиялардың қолданылу ерекшеліктер
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы