Оқушылардың шығармашылығы

Тақырыбы: Ажалмен ойнама, айналайын!

Мақсаты: Бірінші байлық денсаулық деген ұғымды кеңінен түсіндіре отырып, салауатты өмір салтын насихаттау. Оқушыларды денсаулығын сақтауға, түрлі аурулардың алдын ала білуге үйрету. Зиянды әдеттердің зияны туралы айта отырып, одан бойын аулақ ұстауға тәрбиелеу. Ойлау, есте сақтау қабілетін дамытып, өмірге деген қызығушылығын, өзін қоршаған ортаға деген жақсы көзқарасын қалыптастыру.
Көрнекілігі: Денсаулық туралы нақыл сөздер жазылған плакаттар, мәнжазбалар,
оқушылардың шығармашылығы көрсетілген бұрыш.
Техникалық құрал: Интерактивті тақта, компьютер.

Тәрбие сағатының жоспары:
• Темекі және қоғам.
• Ішімдікке құмарлық.
• Би “ Ей, өмір.”
• Нашақорлық.
• ЖИТС-ғасыр дерті.
• Көрініс “ Өмір мен өлім.”
• XXI ғасыр азаматының моделі.
• Оқушылардың шығармашылығы.
• Дені саудың – жаны сау.
• Қорытынды.
Сабақ әдісі: Проблемалық әдіс, баяндау.

Сабақ барысы:
І. Кіріспе:
1-жүргізуші:
Құрметті ұстаздар, оқушылар!
Бүгінгі біздің тәрбие сағатымызды бастаймыз. Қазіргі таңда қоғамда көптеген келеңсіз жағдайлар орын алуда. Әрине, олар тек біздің мемлекетіміздің ғана проблемасы емес бүкіл дүниежүзілік проблема. Олар темекі тарту, ішімдік ішу, есірткі қолдану, ЖИТС.

Осы басты проблемалар жайында тәрбие сабағымыздың тақырыбы Ажалмен ойнама, айналайын!
Тәрбие сабағымыздың мақсаты: Бірінші байлық денсаулық деген ұғымды кеңінен түсіндіре отырып, салауатты өмір салтын насихаттау. Оқушыларды денсаулығын сақтауға, түрлі аурулардың алдын ала білуге үйрету. Зиянды әдеттердің зияны туралы айта отырып, одан бойын аулақ ұстауға тәрбиелеу. Ойлау, есте сақтау қабілетін дамытып, өмірге деген қызығушылығын, өзін қоршаған ортаға деген жақсы көзқарасын қалыптастыру.

Адам өмірге шыр етіп келген сәттен бастап маңдайына өмір жолы жазылады дейді. Алланың аманатқа берген өмірін мәнді де, мағыналы, қызықты да, қуанышты, жақсылыққа толтыра өткізу әр адамның өз қолында солай емес пе?

2-жүргізуші:
Иә, сол өмірді өз сәнімен, өз сатысымен өткізсеңдер, мағыналы ғұмыр кешкендерің.

Өмірдің екі айыр жолының түзу жолын таңдап, дүние кетігіне қалануды бағдарлау керек.
Енді, мен сендердің өмір туралы, ел денсаулығы туралы не айтатындарыңды естігім келеді.
Өмір туралы ақиық ағамыз Мұқағали Мақатаевтың өлеңінен бір үзік сыр.
(Оқушылар өлең жолдарын оқиды.)

1-жүргізуші:
Темекі – ғасыр дертінің бірі. Темекі және қоғам. Бұл бөлім бойынша оқушыларымызды
баяндамасын тыңдайық. (2 оқушы интерактивті тақта бойынша түсіндіреді.)
2-жүргізуші:
Ішімдікке құмарлық.. Алкоголь туралы мәлімет.
1-жүргізуші:
Адамның ішкі дүниесін түсініп болмас. Біз сезімімізді іс-қимылмен де сездіре аламыз. Оқушыларымыздың Ей, Өмір! атты биін тамашалайық.
(Оқушылардың биі)
2- жүргізуші:
Нашақорлық кеселінің қаншалықты қауіпті екенін біле бермейміз. Жалпы мәліметті оқушыларымыз баяндап бермек.
2-жүргізуші:
ЖИТС адам өміріне қауіп төндіріп тұрған дерттің бірі. Ол туралы жалпы мағлұмат.

1-жүргізуші:
Нашақор туралы біліп, түсінгенімізбен оның қаншалықты қауіпті екенін көрмесек сезіне қоймаймыз. Қауіпті, зиян екенін дәлелдеу үшін оқушыларымыздың дайындаған көріністерін тамашалаңыздар. Көрініс “ Өмір мен өлім.”
(Оқушылар көріністерін көрсетеді.)
2-жүргізуші:
Балалар сіздер біздің болашағымызсыңдар! ҚР азаматысыңдар. ХХІ ғасыр азаматының, сіздердің, модельдеріңіз.
(Оқушылар шығып айтады.)
♦ Озық білімді;
♦ Денсаулығы мықты;
♦ Жоғары мәдениетті;
♦ Компьютерлік сауатты;
♦ Салауатты;
♦ Қайырымды;
♦ Кішіпейіл;
♦ Ізетті болуға тиіс.
1- жүргізуші:
Сол жақ бұрышымызда оқушыларымыздың шығармашылығы берілген. Онда суреттер, шығармалар ұсынылған. Бұл жайлы талдауымызды оқушымыз жасасын.
2- жүргізуші:
Спорт – денсаулық кепілі. Дені саудың –жаны сау дегендей. Қанекей, балалар қандай спорт түрімен айналысасыңдар? Өздеріңнің спорт жағынан өнерлеріңді көрсетіп жіберіңдерші.
Рахмет.
Қорытындылау

2- жүргізуші:
Енді қатысып отырған қонақтарымызға сөз кезегін берейік.
Тәрбие ісінің меңгерушісіне, валеология пәні мұғаліміне, т.б сөз береміз.
1- жүргізуші:
Балалар біздің бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы ауқымды болды. Көп нәрсені үйреніп, білдіңдер. Үйренгендерің, білгендерің кеңейе түсті. Айтарымыз осындай жаман әдеттен аулақ болыңдар!

2- жүргізуші:
Тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйініне келсек жаманнан жиреніп, жақсыдан үйреніп, үлгілі азамат пен азаматшалар болыңдар!
Бекіту. ҚР-ның әнұранымен тәрбие сағатын жабу.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып оқушыларының техникалық шығармашалық қабілетін қалыптастыру
Мектепте музыка пәнін өткізудің ерекшеліктері
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы әдебиет
Баланың тұлғасын дамыту
Қазақ тілі мен әдебиет пәні бойынша оқушыларды біріңғай ұлттық тестілеуге дайындаудың тиімді жолдары
Сыныптан тыс жұмыстарда оқушыларға экологиялық тәрбие берудың экологиялық шарттары
Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытудың теориялық негіздері
Білім сапасын арттырудағы мұғалімнің рөлі
Шығармашылық – адамның іс-әрекетінің жоғары формасы
Кіші мектеп оқушыларының экологиялық тәрбиесін оқытудың әдіс-тәсілдері
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Бетховеннің симфониялық шығармашылығы
Гайдн симфониялық шығармашылығы. туралы
Даргомыжскийдің вокалдық шығармашылығы
Римский – Корсаковтың опералық шығармашылығы
Өмірі мен шығармашылығы.
ӘН ЖӘНЕ ХОР ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫ
В.А. Сухомлинскийдің өмірі мен шығармашылығы