Балалардың даярлықта алған білімдерін тексеру, қорытындылау
Біз өмірдің гүліміз!
(Даярлықпен қоштасу ертеңгілігіне арналған сценарий)
Мақсаты: Балалардың даярлықта алған білімдерін тексеру, қорытындылау.
Міндеттері:
1. Балалардың білімдерін пысықтау, өз ойларын толық жеткізе білуге дағдыландыру.
2. Сөздік қоры мен тіл байлықтарын дамыту.
3. Үлкендерді құрметтеуге, ұйымшылдыққа, ұжымшылдыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: шар, гүлдер, мерекелік жазулар.
Барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Жүргізушілер сахнаға шығады.
1 - ші жүргізуші: Қымбатты ата - аналар, қадірлі қонақтар, құрметті мұғалімдер бүгін біз мәпелеп, күтіп тәрбиелеген бүлдіршіндерімізді даярлықпен қоштастырғалы отырмыз. Әрине, бұл да үлкен той, тойларыңыз құтты болсын.
2 - ші жүргізуші: Өтті қызық көп күндер
Жеті жасқа жеттіңдер
Барасыңдар сыныпқа
Бір белестен өттіңдер
1 - ші жүргізуші: Өсті ақыл ойларың
Өсті міне бойларың
Қуанышқа ортақпын
Құтты болсын тойларың
Сахнаға балалар шығып тақпақтарын айтады.
1 - ші бала: Тамирлан Қуанамыз, сыйлаймыз
Қуаныштың мың гүлін
Даярлықпен қимай біз
Қоштасатын күн бүгін
2 - ші бала: Гульвира Ботақандай бөбек деп
Еркелеткен ұл - қызын
Анамызды ерекше
Қуантамыз біз бүгін
3 - ші бала: Нұрел Бұл қуаныш себебін
Бізге қарап ұғарсың
Ержетті деп бөбегім
Туған Отан қуансын
Туған дала қуансын
4 - ші бала: Сәуле Жерде қар жатса да
Асыр салып ақпанда
Күнде ертемен мектепке
Келетінбіз ақ таңда
5 - ші бала: Айдос Добым, добым домалақ
Қайда кеттің домалап?
Үстел үстін бүлдірдің
Тәрелкені сындырдың
6 - шы бала: Гүлзада Ана тілін ардақтап
Ата салтын біз көрдік
Сурет салып, ән жаттап
Оқып, жазып үйрендік
7 - ші бала: Мәди Сүйген өз ұл - қызын
Бөбегім деп аянбай
Мектебім өз үйім
Тәрбиешім болды анамдай
2 - ші жүргізуші: Ән: Ақ көгершін орындайтын Өркен даярлық тобының оқушысы Байжанұлы Дінмұхамет.
1 - ші жүргізуші: Балалар бізге қонаққа Сауат ашу мен Әліппе келе жатыр, кәне қарсы алайық.(Балалар амандасып қарсы алады)
Әліппе сөзі: Армысыңдар, жас достар
Армысыңдар, ата - ана
Болашаққа жол бастар
Әліппе келді ортаға
Білім деген ғажайыптың
Әліппесін меңгерер
Келешегі қазақтың
Басталады сендерден
Сауат ашу: Біз сендер даярлықпен қоштасып жатыр дегенді естіп қонаққа келдік. Енді өнерлеріңді, білімдеріңді әліппеге көрсетіңдер.
2 - ші жүргізуші: Ал енді балалар біз білімдерімізді, өнерлерімізді әліппе мен сауат ашуға көрсетейік. Кішкентай әріптерді ортаға шақырайық.
1 - ші бала: Әлішер Әріптерді таныңдар
Бәрін жаттап алыңдар
Онда қызық ойын бар
Оған көңіл қойыңдар
2 - ші бала: Бауыржан Ойнаңдар да ойлаңдар
Қызығына тоймаңдар
Бәрін қарап шығыңдар
Әріп сырын ұғыңдар
3 - шы бала: Мөлдір А дегенім ардақты
Ақ сүт берген анамыз
4 - ші бала: Жаннел Б дегенім бал тілім
Біз бақытты баламыз
5 - ші бала: Ермек Ә дегенім әншінің
Әнге айналған әуені
1 - ші жүргізуші: Мың бұралған арулар аңдап басып,
Келеді міне ортаға толқып тасып.
Аруларын сыйлаған, халқым менің,
Көңілді қошеметпен қарсы алайық!- деп мың бұралған бишілерімізді қарсы алыңыздар.
Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы
Т. Ы. Аманов атындағы № 16 жалпы орта білім беретін мектептің
даярлық топ тәрбиешісі Дулатова Жаннұр Дулатқызы
Мектеп алды даярлықта жазу дағдыларына машықтанудың кезеңдері
Балабақшада қарапайым математика сабақтарын өткізу технологиялары
Мектепке дейінгі шақтағы балаларды оқыту тәрбиелеу ерекшеліктері
Оқытудағы оқушылардың жас және ерекшеліктерін ескеру принципі
Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық белсенділігі
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫН ЖЕКЕ ТҰЛҒА РЕТІНДЕ ДАМЫТА ОТЫРЫП САБАҚ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ МЕТОДИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Тәрбие процесінде оқушылардың жас және дара ерекшеліктерін есепке алу мүмкіндіктері
Баланы мектепке психологиялық жағынан дайындаудағы – интеллектуалдық ойындардың ерекшелігі
Оқу-тәрбие процесін ізгілендіру негізінде мұғалімнің оқушылармен гумандық қарым-қатынасын көрсету
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛА ТІЛІН ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫН АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Кәсіпорынның өндіріске, өнімді сатуға жұмсалған және басқа да шығындары
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Қазақстанда жастарға арналған әлеуметтік қызмет
Программаға арналған негізгі шарттар және орындау жолдар
Сауықтырудың көп таралған түрлері
ӨЛШЕУ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ТЕКСЕРУ СХЕМАЛАРЫ