Биологиялық диктант

Сыныбы 10
Сабақтың тақырыбы: § 47 Медициналық генетика және кейбір тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу мен емдеу

Сабақтың мақсаты:
білімділік – Оқушыларда медицина мен денсаулық сақтау үшін генетиканың маңызы туралы білім
жүйесін қалыптастыру. Тұқым қуалайтын аурулар, олардың түрлері мен алдын алу жұмыстары туралы білім беру
дамытушылық – денсаулықтың генетикалық негіздері туралы білімдерін тереңдете отырып ойлау қабілетін дамыту. Шығармашылық қабілеттерін арттыру
тәрбиелік – оқушыларды өз беттерімен жұмыс жасауға, тапсырылған жұмысты жылдам орындауға, алған білімдерін іс - жүзінде қолдана білуге тәрбиелеу. Тұқым қуалайтын ауруларды зерттеу тәсілдерін және олардың маңызын түсіндіре отырып салауатты өмір салтын қалыптастыруға тәрбиелеу
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың әдістері: биологиялық диктант, генетикалық есептер шығару,
интерактивті тапсырмалар, шығармашылық ізденіс жұмыстар
Көрнекі - құралдар: мультимедиалық проектор, слайдтық презентация

Сабақ барысының жүргізілуі
I. Ұйымдастыру кезеңі
1. Сынып бөлмесін сабаққа дайындау. Оқушыларды түгелдеу
2. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару
Үй тапсырмасын сұрау:
1. Сұрақ - жауап
2. Биологиялық диктант

ІІІ. Жаңа сабақты өту
1. Мұғалімнің алғы сөзі
2. Слайдтың көмегімен жаңа сабақты түсіндіру
3. Оқушылардың шығармашылық ізденісі.
Мұғалім сөзі. Тұқым қуалайтын ауруларға жалпы шолу
(слайдтың көмегімен баяндау)
Тұқым қуалайтын аурулар - ата - аналарынан ұрпақтарына берілетін аурулар. Тұқым қуалайтын аурулар гендік, хромосомалық және геномдық мутациялардың әсерінен генетикалық материалдың өзгеруіне байланысты қалыптасады. Генетикалық жіктеу бойынша тұқым қуалайтын аурулар: моногендік; хромосомалық; мультифакторлық (полигендік) болып бөлінеді. Моногенді аурулар генетикалық ақпарат жазылған құрылымдық гендердің мутацияға ұшырауынан туындайды. Бұл аурулардың ұрпақтарға берілуі, Г. Мендельдің тұқым қуалау заңдылықтарына сәйкес жүретіндіктен мендельденуші тұқым қуалайтын ауру деп аталады. Моногенді түрі аутосом.- доминантты (арахнодактилия, брахидактилия, полидактилия, т. б. дерттер), аутосом.- рецессивті (екі, кейде үш немере ағайынды некелескен адамдар арасында жиі кездеседі; агаммаглобулинемия, алкаптонурия, т. б. дерттер) және жыныстық Х - және У - хромосомалармен тіркескен (генге байланысты еркек ауырады, ал ауруды әйел адам тасымалдайды; гемофилия, т. б. дерттер) тұқым қуалайтын аурулар болып бөлінеді.




Ұқсас жұмыстар

Интерактивті оқыту технологиясын химия және биология пәндерінде қолдану
Биологияны оқыту әдістемесінде жаңа технологияларды пайдалану
Биология сабақтарында әдістемелік құралдары қолдану жолдары
Қазақстан Республикасының қазіргі уақытта білім берудің ұлттық үлгісі
Қабыну процесі
Биологиядан жалпы әдістемелік құралдарға талдау
Биологиядан жалпы әдістемелік құралдарға талдау жасау
БИОЛОГИЯ ПӘНІН ОҚЫТУДЫҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ ПРИНЦИПТЕРІ
Бастауыш мектеп оқушысының мектепке даярлығы
Педагогикалық практикадан есеп
Азықтың биологиялық әсерлі заттары
Карантиндік картоп рагының биологиялық, морфологиялық ерекшеліктері
Дәрумен (Витамин) - адам мен жануарлардың тіршілігіне, олардың организміндегі зат алмасудың бірқалыпты болуы үшін аз мөлшерде өте қажетті биологиялық активті органикалық қоспалар
Ірі қараның биологиялық ерекшеліктері
Микробиологиялық көрсеткіштер
Биологиялық белсенді заттардың жіктелуі
Биологиялық бағалы эмбриондардың даму кезеңдері
Биологиялық белсенді заттардың классификациясы
Тілді биологиялық құбылысқа жатқызған қай ғалым
Қауіпті биологиялық зат