Шағалалар қауіптің төнгенін сезді

Айналамен танысу
Тақырыбы: Сүтқоректілер
Сабақ негізделген оқу мақсаты(мақсаттары): Сүтқоректілер жайында әңгіме жүргіздіру

Басы:
Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту
Сөздік диктант
Қасық, ашудас, қараңғы, құлып, сыйлық, үңгір, қапсырма, бурыл, аспан, шеңбер, әңгелек, дөңгелек.
Тапсырма: Өзің қалаған бес сөзге сөйлем құра, ң әрпінің астын сыз.
Шағала.
Көл ортасындағы шағын аралда шағала ұялары бар. Бұл кеште аспан ашық болатын. Аспанда шөкімдей бұлт жоқ. Көл беті айнадай жарқырайды! Өте тамаша көрініс.
Кенет арал шуға толып кетті. Шағалалар шаңқылдай ұшып, айналып қонып, қайта көтерілді. Не болғанын білгілерің келеме? Шағалалар қауіптің төнгенін сезді.
Он сағат өткенде, сол түстіктен күшті дауыл түрды. Көлдің беті алай - дүлей болды.(55сөз).
Тапсырма:

Ортасы
1. Мәтінде Орманда кірпі келеді, сөзін талда, қанша сөйлем бар екенін анықта. Жазып қой.
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке? қанша сөйлем бар екенін анықта. Жазып қой.

Мектеп:№83. А. Байтұрсынов атындағы жалпы орта мектебі
Мұғалімнің есімі:Джумабаева Гулжар Абдимуталиевна
Сүтқоректілер жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Жапонияның қарсы тұруы
Ерліктің қос қанаты - Әлия мен Мәншүк
Тәуекел хан туралы
Тұлғаның эмоционалдық аймағын зерттеу мәселелері
Бауыржан Момышұлы ұлтымыздың мақтанышы. Ерліктің қос қанаты
Макиавелли Николло
Деректі фильмнің беташары
Қазақ хандығы жөнінде
Қадар Мырзалиев шығармаларындағы экология мәселесі
Құстардың табиғатта және шаруашылықтағы ролі
Менің берген жауабымның аясы тар екендігін ішім сезді
Көңіліне жақын беймаза үнмен дарияның өзін сағынғанын, өзінің дарияны сағынғанын сезді
Ұстаз әрқашан шәкірттеріне бүгінгі алған білімінің ертеңгі күні қажеттілігіен сездіре алатындай қасиеті бар, мектеп табалдырығын аттаған әрбір жас өреннің болашақтағы көздеген мақсаттарына қол жеткізуіне бағыт бере алатын үлкен тұлға