Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігіМақсаты

Сабақ тақырыбы: Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігі
Мақсаты: Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігін айырмашылығын білу, оқушылардың оқуына ықпал ететін оқыту үшін бағалауды іс - тәжірибеде қолдануларына ықпал жасау.
Күтілетін нәтиже: Бағалау әдістерімен танысу арқылы оқыту мен оқудағы жаңа көзқарастарды түсінеді. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау әдісін тәжірибесінде қолданады.
Түйінді идеялар: Білім саласындағы қарқынды даму кезеңіндегі мұғалімдерге қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру
Сабақта қолданылатын ресурстар: Флипчарт қағаздары, стикер, интерактивті тақта, презентация, маркер, қалам, желім, түрлі - түсті қағаз, қайшы, смайликтер, тарелкалар, салынған тарелка суреті, сэндвичтер
Оқыту әдістері мен модульдер: ОүБ және оқуды бағалау,
АКТ,
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,
Оқытудағы басқару және көшбасшылық,
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер 1. жұптық жұмыс
2. топтық жұмыс
Тапсырмалар: Топ ережесін құру, Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігін постермен жұмыс, Қалдықсыз технология атты тапсырмада берілген заттар, қайшы, желім арқылы көрмеге бұйым жасау, формативті бағалау, сергіту сәті, жұппен жұмыс, рефлексия.



Ұқсас жұмыстар

Оқушылардың өзара бағалауы
Критериалды бағалау жүйесінің ерекшеліктері
Оқытудың негізгі әдіс - тәсілдері
Оқытудағы құндылықтарға бағытталған ұстаным
Саралап оқыту
Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың критерийлері
Жоғарғы оқу орындарындағы кредиттік оқыту жүйесі ғылыми-педагогикалық негіздері
Бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістігін бағалау әдістемесін теориялық зерттеу
Тиімділікті бағалау критерийлері
Критериалды бағалау технологиясы
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Газды-сұйықты өнімнің атқылауын болдырмау үшін ұңғы сағасын жабдықтау жүйелерін зерттеу және жетілдіру
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі