Сөйлемді оқыту
Тақырыбы: К дыбысы мен әрпі.
Мақсаты: Оқушыларға Кк дыбысы әрпін меңгерту.
Техникалық құралдарды қолдану, оның тиімділігін іс жүзінде көрсету.
Тез, шапшаң оқу дағдыларын арттыру.
Ойын арқылы тапсырманы тиянақты орындауға дағдыландыру, жазу жұмыстары арқылы талғампаздыққа тәрбиелеу.
Түрі: жаңа сабақ.
Әдісі: Түсіндіру, талдау.
Көрнекілігі: Кеспе әріп, слайдтар, үлестірмелі карточкалар.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі.
Үй тапсырмасын тексеру.
Психологиялық дайындық:
Тыныштықты сақтау.
Бір - бірімізді тыңдау.
Ойымызды толық айту.
Балалар, өткен сабақты қайталап, еске түсірейік.
Дыбыс деген не? (Естиміз, айтамыз)
Дыбыс нешеге бөлінеді? (Дыбыс екіге бөлінеді)
Қандай? (дауысты, дауыссыз)
Дауысты дыбыстар қалай айтылады (созылып)
Дауыссыз дыбыстар қалай айтылады (қысқа)
Әріп деген не? (жазамыз, көреміз)
Өткен сабақта қандай дыбыспен таныстық?
Е – дыбысы.
Е дыбысы қандай дыбыс (дауысты)
Қандай дауысты (жіңішке)
Қалай айтылады (созылып)
Сөздің қай жерінде кездеседі? (барлық буынында)
Оқулықпен жұмыс
Бағандағы сөзді тізбектей оқыту.
Сөйлемді оқыту.
Кім шапшаң ойыны.
Е дыбысы басында, ортасында, аяғында кездесетін сөзді айтқызып, тақтада орындау.
Буынға, бөлу, дыбыстық талдау жасау.
Жаңа сабақ.
Жұмбақ
Дала тегіс сарғайды,
Шаруа қысқа қамданды.
Күн қысқара бастайды,
Бұл қай кезде болады? (күз)
- Қазір қай мезгіл?
- Күздің нешінші айы?
Күз сөзінде бірінші қай дыбыс естіледі? (К)
К - қатаң дауыссыз.
Слайд.
Кеме, кит.
Кеме – өте ерте заманнан пайдаланылып келеді.
Жүк кемелері бір жерден, екінші жерге жүк тасиды.
Ал жолаушылар кемесі адам тасиды. Олардың ішінде, спорт зал, бассейн, кітапхана бәрі болады.
Кит – балықтың үлкені. Басқа балықтардай желбезекпен емес, өкпемен дем алады.
Көбелек – күнде өздерің көріп жүрсіңдер.
Көбелек сөзін буынға бөлу, дыбыстық талдау жасау.
Қ – К дыбысының ұқсастығын, айырмашылығын атау.
Ойын Сыр сандық
Бағандағы сөздерді оқу.
Кеме мәтінін оқып түсіндіру.
Сергіту сәті.
Дәптермен жұмыс.
Ауада жазу.
Дәптерге жазу.
Слайд.
Кемел ойыншық жасады.(сөйлем, үш сөз, бас әріп, нүкте)
Бағандағы сөздерді оқыту.
Кеме мәтінін оқыту.
Сабақты бекіту:
Ребус шешу
Үйрек
Бесік
Ойын: Жоғалған буындар
Ке же ке ке
Бе се ме
Бүгін қандай дыбыспен таныстық (К)
Дауысты ма, дауыссыз ба? (дауыссыз)
Сөздің қай буынында кездеседі (барлық буынында)
К – ден келетін сөздерді айтқызу.
Мадақтау.
Жай сөйлемді оқытудағы тіл дамыту жұмыстары
Бастауыш мектепте сөйлемді ойын әдісімен оқыту жолдары
Жай сөйлемді оқыту
Сауат ашу әдістемесі дамуының қазіргі проблемалары
Құрмалас сөйлемді оқыту әдістемесі
Сабақтас құрмалас сөйлемді оқыту барысында жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану
Қазақ тілі сабағында дидактикалық ойындарды пайдалану жайлы
Құрмалас сөйлемді оқытуда қолданылатын тиімді әдістер
Ағылшын тілі сабақтарында алғашқы түсінік айтуға үйрету- оқытудың маңызды міндеттерінің бірі
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА СӨЙЛЕМ МҮШЕЛЕРІН ОҚЫТУДЫҢ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
Оқыту және ғылыми метоликалық жоспардағы кабинеттің міндеті.