Қанша қоян
Шығыс Қазақстан облысы, Үржар ауданы, Қызылту ауылы,
Кішкенетау орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Шакенова Мансия Ораловна
Математика: 3 сынып.
Тақырыбы: Сандарды 3 есе арттыру, 3 есе кеміту.
Мақсаты:
1 Білімділік: Сандарды 3 есе арттыру, 3 есе кемітуге байланысты білімдерін тиянақтау. Көбейту кестесін жатқа білуін талап ету.
Дамытушылық: Ой - өрісін, зейінін есте сақтауын, көбейту мен бөлу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Алғырлыққа, нәтижеге жете білуге тәрбиелеу.
Көрнекілік: Тақырып, тапсырмалар, скотч Күн ойыны, Киндер сюрприз, геометриялық денелер, магниттік тақта, арқан.
Түрі: Пысықтау сабағы, ойын.
Әдісі: Сұрақ - жауап, топпен жұмыс.
Сабақ барысы:
I Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушыларды ұйымдастыру: психологиялық дайындық.
2. Үй тапсырмасын тексеру. (4 оқушы оқиды - әр оқушы өз дәптерін тексереді)
II. Негізгі кезең:
3. Күніміз ашық болсын! (3-тің көбейту кестесіне ауызша есептеу). Ойыны.
Мақсаты: Күн бетін жауып тұрған бұлттарды ашу. Яғни артындағы көбейту кестесін айту.
4. Хормен 3-тің көбейту кестесін айту.
5. Күніміз жарқырап тұр. Көңіл - күйіміз қалай? Келесі 59 беттегі №1 есепті орындасақ, бізді бір тосын сый күтіп тұр. Сондықтан бірлесе отырып есепті шығарсақ. Оған кері есеп құрастырсақ.
I топ оқушылары: 59 бет №2 (есепті өз бетімен).
Есеп: № 1, 59 бет Кері есеп
Көк сыр - 6 кг Ақ сыр - 18 кг
Ақ сыр - 18 кг? есе артық ↑ Көк сыр - 6 кг? есе кем ↑
Ш: 18: 6= 3 Ш: 18: 6= 3
Ж: 3 есе артық Ж: 3 есе кем
Сергіту сәті.
6. Сендерді күтіп тұрған тосын сый Киндер сюрприз деген сүйікті жұмыртқаларың. Осы жұмыртқаны ашып, ішіндегі қандай ойыншықтар барын білу үшін келесі тапсырмаларды орындаймыз (ойыншықпен бірге логикалық есептер.)
1 қатарға:
Бір топ бала тоғаннан
Он бес балық ұстадық.
Бөліскенде оларды
Тиді әркімге 3 балық
Сынайын бір ал сені
Бала сонда қанша еді?
(Ш: 15: 5=3 бала)
2 қатарға:
Бес бұтақты ағашта
Бұтақ сайын 5 алма
Біреуін бер Сайынға
Сонда қалмақ қанша алма?
(5х5 - 1=24 алма)
ә) Шөпте қояндар тығылып отыр, тек 10 құлақтары ғана көрініп тұр: Қанша қоян?
б) Бір ұршық жіптен 2 балаға қолғап шығады. 4 ұршық жіптен неше балаға қолғап шығады?
в) Ауылда 4 күн, 4 түн боран соқты. Неше тәулік боран соқты?
г) Тымақ қымбат тақиядан, тақия қымбат қолғаптан. Осы үшеуінің қайсысы арзан?
7. Кім жылдам?
( Дәптермен, тақтамен жұмыс)
59 бет № 4 (а), (ә ) Сандарды 3 - ке кеміту, 3 есе кеміту
Арнайы кестелерді тақтаға ілу.
Тақтаға шығып 2 қатардан 2 оқушы кестені толтырады. (Қалқандағы өз бетімен дәптерде.
8. Күн - түн. Геометриялық денелердің орнын жылдам ауыстыру. Не өзгерді? Көздердің ашып - жұмады. Зейіндерін байқау.
9. Көп білетін оқушы
Тез есептей алады
Теңдеулердің шешімін
Дұрыс тауып береді.
Яғни 2 қатар жарысамыз. Дәптерге 59 бет №5 (Арқан тартыс - ойын).
Топ басшылары өз тобының оқушыларын тексереді. Бағалайды. Қай қатар оқушылары қатесіз орындаса. Сол арқанды тартып алады
ІІІ Қорытындылау:
Көбейту компоненттерін атап шығыңдар? Сандардың неше есе артық, неше есе кем екенін білу үшін қайтеміз?
Сабақ ұнады ма?
Бағалау: Жүйрік екен аты….
Аяңдамай желеді
5 қоямын оған мен
Бірінші орында келеді.
Білмей қалған жерлерін
… мықтап миға тоқиды
Бұгін 4 - ке оқыса
Ертең 5 - ке оқиды.
Есептегеніне. ….
Көңіліміз толмады.
Білімін көрсете алмады.
Білімін көрсете алмады.
Үйге тапсырма:
Ойлаудың логикалық формасын үйрету
Мектеп жасына дейінгі балалардың ақыл-ойының дамуы
Мектеп жасына дейінгі балалардың таным процестеріне талдау беруге көшелік
Сиқырлы есептер
Балаларды есептеуге үйрету кезінде ойын тәсілдерін қолданудың теориялық негізі
Бүтін сандарда теңдеулерді шешудің әдістері
Бүтін сандар жиынында теңдеулерді шешу
Математикалық білімді оқып үйренудің өзіндік ерекшеліктері
Балаларды санға үйретуге ақыл-ойдың әдістері
Мектепалды дайындық топтарындағы балаларға қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Тәуелсіздікті ата - бабаларымыз қанша аңсады десеңші
Жылына қанша дән жейсің
Қоян сенімді түрде
Бір қоянның жалғыз көжегі бар екен
Кейін біз мұндай сұрақтарға уақыттың қанша болғандығын орыс тілінде айтып жауап беруді үйрендік
Жаз күнінде мысық пен қоян кез келіп, екеуі сөйлеседі
Қаншама қазақ баласы мен өзге ұлт өкілдерін білім нәрімен сусындатқан ҚазҰУ - дің білім саласына қосқан үлесі бөлек
Полигонды жабу мемлекетке қанша зиян екендігін неге ескермейсіндер
Бір сөздің өзі қаншама қуанышты сәттерге толы десеңізші
Оған құмалақ қанша кінәлі