Ақселеу мен Абыз кімдер

Сабақтың тақырыбы: Екі дос.
Сабақтың мақсаты:
I. Білімділік: Достар туралы мәтінді оқытып, мазмұнын игерту. Дос қадірін ұғындыру.
II. Дамытушылық: оқушыларға жаңа тақырып бойынша жалпы түсінік бере отырып:
- оқу, оқыту, аударма, сұрақ - жауап арқылы түсіндіру;
- БиС технологиясы бойынша мәтіннен ең негізгіні бөліп алу, мазмұндату және сұрақтарға жауап беру арқылы меңгерген білімді тексеру.
- сөздік қорын байыту.
ІІІ. Тәрбиелік: Мәтіндегі Абыз бейнесі арқылы оқушыларды адал достыққа, бауырмалдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: БиС технология, Ауызша сабақ - 1 картасы.
Сабақтың көрнекілігі: слайд, тақта, сабақтың девизі.
Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі. (оқушылармен амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту)
Сабақтың девизі: Жақсы дос үшін жан пида
І ЖСК - 5 мин.(45 сөз)
(балалар тексереді, дәптерлерін алмастырып, матрицаға жазу)

ІІ. Жаңа сабақ
1) Оқушыларға достық туралы 4 жол өлең оқып беремін.
Кіріспе:
- Балалар бұл кімдер туралы өлең білесіңдер ме?
- Дұрыс, достар туралы. Достар қандай болу керек?.
- не айта аласыңдар?

2) Сөздік жұмыс (сөздер тақтада)
Үйдің арасымен – между домами
Денсаулығы нашар - здоровье слабое
Қаш - убегай
Шыбық - тросточка
Нағыз - настоящий
Сүйсініп - с любовью
а) Тақтадағы сөздерді 1 минут оқып, есте сақтаңыз
б) Енді осы сөз тіркестерді дәптерге жазыңдар. бір минут уақыт беріледі. Тексеріледі.(матрицаға жазамыз)

ІІІ. Мәтінді оқу (5 мин.) тақтадан көрсету
ІV. Қарама - қарсы сұрақтарға жауап беру:
1. Достардың аттары кім?
2. Кімнің денсаулығы нашар?
3. Үйдің жанынан не шыға келді?
4. Абыз не істеді?
5. Ақселеу не істеді??
6. Ақселеуді кімдер құтқарып алды?
7. Ақселеу неге қашпады?
8. Абыз досына не деді?
9. Екеуінің әңгімесін тыңдап тұрған ақсақал не айтты?
10 Абыздың шалбары қандай болып қалды?
11. Ақселеу мен Абыз кімдер?

V. Сын тұрғысынан сұрақ қою.
1. Ақселеу мен Абыз - нағыз достар. (иә)
2. Абыздың денсаулығы өте жақсы (жоқ)
3. Үйдің жанынан мысық шыға келді. (жоқ)
4. Абыз досына қаш деп айқайлады?(иә)
5. Ақселеу де қашып кетті? (жоқ)
6. Ақселеу қашпай, итке қарсы ұмтылды.(иә)
7. Ақселеуді көршілері құтқарып алмады?(жоқ)
8. Абыздың денсаулығы нашар, жүгіре алмайды (иә)
9. Ақселеу досын қорғап қалу үшін қашпады(иә)
10. Ақсақал балаларға сүйсініп қарады(иә)
11. Ақселеуді көршілері құтқарып алды.

VІ. Сабақта оқыған, сұрақтарға берген жауаптарыңды естеріңізге түсіріп, эссе жазыңдар.
VІІ. Тексеру.
VІІІ. Бағалау матрица бойынша.

IX. Қорытынды сұрақ:
Балалар сонымен бүгін достық туралы біраз мағлұмат алдық. Енді бәріміз ойланайықшы Осы бүгінгі сабағымызды қандай мақал - мәтелдермен қорытуымызға болады?
Балалар әдебиет сабағынан өткен дос, достық тақырыбындағы мақал - мәтелдерді айтып өтеді.
X. Үй тапсырмасы. Ақселеуге мінездеме беру



Ұқсас жұмыстар

Мәдени даму мен теориялар
Қазақтың күй өнері
Қорқыт ата өмірі мен аңыздары
Дәстүрлі күйшілік өнер
М. ӘУЕЗОВ ПЬЕСАЛАРЫНДАҒЫ ӨМІР ШЫНДЫҒЫ
Төребайұлы Қыздарбек
Халық музыкасы
Ақселеу шығармалары негізінде ғылыми-танымдық публицистиканы зерделеу
Қазақ мәдениетінің қалыптасуы туралы
КҮЙ ӨНЕРІ - ХАЛЫҚ ҚАЗЫНАСЫ
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары