Масаның тілін жұлған қарлығаш
Рабғузи Қарлығаштың адамға достығы , Лұқман Хакім қиссалары
Қазақ әдебиеті 8 - сынып
Сілтеме: Қазақ әдебиеті. Жалпы білім беретін мектептің 8 - сыныбына арналған оқулық
С. Мақпырұлы, А. Қыраубайқызы, К. Құрманбай\ Алматы Мектеп 2016, 58 бет.
Интернет ресурстары, слайд.
Жалпы мақсаты: Жазушы өмірінен қысқаша мәлімет беру. Қиссалармен таныстырып, мазмұнындағы негізгі ойды ұғындыру. Қарлығаштың адамға достығы
әңгімесін қазақ ертегісімен салыстыру
Оқыту нәтижелері:
- Ынтымақтастық атмосферасын қалыптасады.
- Рабғузи өмірі туралы түсініктері қалыптасады.
- Рабғузи әңгімелерінің мазмұнын түсініп, түсінгенін жеткізе алады.
- Рабғузи әңгімелерінің қазіргі ертегілерде кездесетінін дәлелдей алады.
- Әр топтан талантты балалар байқалады.
- Басқалардың пікірі маңызды екенін түсінеді.
Сабақ кезеңдері:
Кіріспе (3 мин)
Психологиялық ахуал туғызу
- Балалар, бүгін қандай күн? (жұма)
- Жұма қазақ халқы үшін қандай күн? (Қасиетті күн)
- Бүгінгі жұма күні барлығымыз үшін сәтті күн болсын! Сабағымыз сәтті өтсін деп тілеймін.
Топқа бөлу
Өлең жолдары арқылы топқа бөлу.
Бағалау парақшасы таратылады.
Үй тапсырмасын сұрау: (7 мин)
1. Жеке жұмыс
Оқушылар өткен тақырып бойынша берілген сәйкестендіру кестесін орындайды.
Сәйкестіндіру (кесте) Қызығушылықты ояту
Мұғалім парасатты диалог әдісі арқылы жаңа тақырып бойынша оқушыларға сұрақтар қояды.
1. Насреддин Рабғузи туралы не білесіңдер?
2. Қисса деген не?
3. Лұқман хакім туралы не білесіңдер?
инсерт кестесінің бірінші бағанына жазады.
Инсерт әдісі (10 мин)
Инсерт әдісі арқылы оқулықтағы жаңа мәтінмен танысады.
+-V?
2. Сыныптық жұмыс
Барлық оқушылар өз ойлары мен пікірлерін білдіреді.
Бағалау критерийі
Өзін - өзі бағалау
Мағынаны тану (12 мин)
Ой толғаныс (8 мин)
Үш жақты күнделік
1 - топ
Рабғузидың Қарлығаштың адамға достығы
Жоспары:
1. Нұхтың кемесін тышқан тесті
2. Жылан тілегі
3. Масаның тілін жұлған қарлығаш
4. Жылан құрбақа жейтін болды
5. Қарлығаш – адамға дос
2 - топ Лұқман хакім қиссасы бірінші әңгіме
- Әр хикаятқа ат қою;
- Жоспарлау;
3 - топ. Екінші әңгіме
4 - топ Үшінші әңгіме
Оқиға кейіпкерлері
Мінездеме
Кейіпкерге өз көзқарасың
Тапсырма.
1 - топ. ВЕНН диаграммасы
Рабғузидың Қарлығаштың адамға достығы қиссасын қазақ ертегісімен салыстыру.
2 - топ Адамгершілік - ардың ісі тақырыбына эссе жазу
3 - топ жаңа тақырып бойынша әңгімені сахналау.
4 - топ Адамгершілік туралы мақал - мәтелдер жазу.
1. Топтық жұмыс
Рабғузидың Қарлығаштың адамға достығы , Лұқман хакім қиссаларын мұқият әрі жылдам оқып шығу керек. Жоспар құрып, баяндайды.
2. Топтық жұмыс
Әңгімені топта талқылайды, идеясын ашады.
3. Мәлімет алмасу
4. Топ идеясын қорғау
1 - топ
Қарлығаштың құйрығы неге айыр? т. б. ертегілермен салыстырады.
2 - топ Эссе жазады.
3 - топ Топ оқушылары әңгіме желісі бойынша сахналық көрініс қояды.
4 - топ Адамгершілік туралы мақал - мәтелдер жазады.
Бағалау критерийі
Өзін - өзі бағалау
Бағалау: (2 мин) Әр топтан бір оқушы бүгінгі сабақ туралы өз ойларын айтады. Оқушылар сабақты өмірмен байланыстырады. Бағалау парақшасы арқылы өзін - өзі бағалау.
Кері байланыс: (2 мин)
Нақыл сөздер арқылы оқушылардың сабақ туралы пікірін білу. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін ғұламалардың нақыл сөздері арқылы білдіреді.
Үй тапсырмасы: (1 мин) Лұқман хакімнің қиссаларын оқу, өз беттерінше ізденіп, өлеңдерімен танысу. Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
Ертегінің ішкі жанырлары мен поэтикасы
ӨТЕБАЙ ТҰРМАНЖАНОВТЫҢ БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІНЕ ҚОСҚАН ҮЛЕСІ
Мағжан Жұмабаев шығармаларындағы тарихи шындық және көркемдік шешім
Ежелгі аңыздар немесе қазақ халқының әлемдік өркениетпен жапсарласатын тұсы
Оқытудың инновациялық технологияларын пайдалану ерекшеліктері
Өтебай Тұрманжанов. Заманы аямаған, тағдыры аялаған
«Тіс емдеу факультетінің студенттері үшін» оқу-әдістемелік құралы
Адамгершілікке баулу бағыттары
Бастауыш сыныпта бейнелеу өнері сабағы арқылы оқушылардың танымдық қызығушылықтарының қалыптастырудың әдістемесі
Күріш дақылының өсіру технологиясы. Күріш дақылына зиян келтіретін бунақденелілердің түр құрамы, биологиясы
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Қазақ іс қағаздары тілінің тарихы
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
Қарлығаш
Барокко - стиліндегі щюлы айна.
Паскаль тіліндегі программа құрылымы
Қазақ тіліндегі мезгіл пысықтауыштар
«Өз тіліңді құрметте»
Қазақ тіліндегі реалилерді берудің лингва - мәдени ерекшеліктері.