Оқушылармен амандасу және кезекшімен диалог

Қазақстан тарихы 9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан соғыстан кейінгі жылдары (1946 - 1953жж.)
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға Ұлы отан соғысы аяқталғаннан кейін республика өмірінде орын алған саяси ахуал жайында білім беру.
Дамытушылық. Оқушыларға СТО технологиясының элементтерін қолдана оқыту арқылы, олардың өз бетінше іздену, тұжырым жасап, сұрақтарға нақты жауап беру дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік. Әр оқушының тұлға екенін және бірін - бірі тыңдап, құрмет тұта білуге, әділетті болуға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгерту
Сабақтың типі: дәстүрлі емес
Әдісі: модульдік СТО технологиясы элементтері
Көрнекілігі: Қазақстанның картасы, кеспе қағаздар, слайд
Сабақтың барысы.
І Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу және кезекшімен диалог.
Сыныпты 4 топқа бөлу.

ІІ Жаңа сабақ.
Оқушылар сөзжұмбақ шешу арқылы бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбын ашады.
Сөзжұмбақ

1. Атақты Қазақстандық партизан, Украина жерінде шайқасқан
2. 1913ж. жарық көрген М. Жұмабаевтың жыр жинағы қалай аталады?
3. Кеңестік Шығыс әйелдерінің арасынан бірінші болып Ленин орденімен және Алтын Жұлдыз медалымен марапатталған 54 - атқыштар бригадасының мергені кім?
4. Қазақстандағы сталиндік лагерлердің бас басқармасы, бұл...
5. Қатардағы жұмысшыдан Түркісіб теміржолы бастығына дейін көтерілген қазақ азаматы кім?
6. Ауқымы жағынан адамзат тарихында болып көрмеген және бұл шайқас ауқымы Қазақстан аумағында шарпыған.
7. Б. Майлиннің еңбегі.
8. 1920 ж. Орынборда құрылған АКСР?
9. Иосиф Виссарио́нович Джугашви́ли деген кім?
10. Аз уақыт ішінде КСРО ны жаулап алу туралы құрған Гитлердің жоспары...
11. Қозы Көрпеш -... сұлу .
12. Хлудовтың талантты шәкірттерінің бірі, ол сендердің оқулықтарыңның мұқабасындағы Түркісіб картинасының авторы.
13. Ұлы Отан соғысы жылдары дарынды ұстаздары Қазақстанда дәріс берген киностудиялардың бірі.

1. С. Мұқановтың еңбегі ... мектебі деп аталады.
2. Ұлы Отан соғысы жылдары ол сан мәрте жараланғанына қарамастан, ажал тырнағынан құтылыған. Батырлығына қарамастан Кеңес одағының батыра деген атақты ала алмай дүниеден озған қаһарман кім?
3. Ленинградтық... Ж. Жабаевтың Ұлы Отан соғысы жылдары шығарған рухты өлеңдерінің бірі.
4. Әйелі мен қыздары АЛЖИР азабынан өткен, оның білімдарлығынан Мемлекеттік Дума мүшелері де сескенген, бұл кім турасында?

ДЖИК СО
Бірдей мәтін бөлігін алған оқушылар эксперт немесе жанұя топтарын құрады, яғни эксперт топтар басқа топ құрады, мәтіннің бірдей бөліктерін талдайды.
Төрт логикалық бөлікке бөлінген мәтіннің 1 – бөлігін бірлер, 2 - бөлігін екілер, 3 - бөлігін үшіншілер, 4, 5 - бөліктерін - бесінші және төртінші топқа бөлінетін оқушылар алады. Бастамас бұрын бастапқы топтардағы мәтінді мұқият меңгеру қажет себебі жанұя топтарға түсіндіруге жауапты екенін түсіну керек. Келесі кезекте бастапқы топтар қайта табысып, үйреніп келген бөліктерінің мазмұнын ортаға салады. Осылайша ұжым мүшелері бірін – бірі оқытуға, сол арқылы ойлануға үйренеді.

Мәтіндер:
1. Кеңес Одағының Коммунистік партиясы (КОКП) бұл кезде өзінің саяси ұйым ретінде функциясын кейін ысырып қойып, мемлекетті басқару жүйесімен бірігіп кеткен, жоғарыдан төмен қарай, бұйрықпен басқарылатын, иерархиялық - пирамидалық құрылымға айналған болатын. Компартия Кеңес мемлекетінің, қоғамдық ұйымдардың, кооперациялардың, кәсіпорындар мен шаруашылықтардың бәрінің істеріне араласып, олардың қызметіне басшылық етті. Партия өзінің жұмысын қолында күші бар ведомстволарға - мемлекеттік қауіпсіздік комитетіне (МКҚ), Ішкі істер министрлігіне (ІІМ) сүйеніп жүргізді.



Ұқсас жұмыстар

Модульдік оқыту технологиясының негізі - жеке тұлғаға
Шет тілін оқытудағы газет материалдарын қолдану
Шетел тілі сабағында шетелдік басылымдарды қолдану
ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУДА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
Шетел тілін оқытуда қолданылатын инновациялық технологиялар. Инновациялық технологиялардың қолданылумен жасалған сабақтардың сараптамалары
Спиральді оқыту жүйесін химия пәнінде қолдану
Жіктік жалғауын оқыту әдістемесі
Қарым - қатынас мақсатындағы еленбейтінөзгерістер
Компьютерлік презентациялық материалдарды қолдануы және электронды құралдарды дайындау мәселелері
Диалогтық оқыту түрлерін сабақта қолдану жолдары (орта буын оқушыларына)
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару