Өлеңді жатқа сұрау
Тақырыбы: Әже. Фариза Оңғарсынова.
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Фариза Оңғарсынованың өмірі шығармашылығымен таныстыру. Ең қымбат адам – әже екендігін түсіндіріп, оның мейірімі мен жақсылығын түсіну, үлкенді, қарттарды сыйлай білу.
Дамытушылық: Сөйлеу тілін, есте сақтау қабілетін, дүниетанымын, қиялын, өз әжесіне, отбасына деген сүйіспеншілігін арттыру.
Тәрбиелік: Адамгершілікке, мейірімділікке, әжені сыйлауға, қамқор болуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: суреттер
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Әдіс - тәсілі: түсіндірме, сұрақ – жауап
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесіп, құрал – жабдықтарын түгендеу, сабаққа әзірлеу, зейіндерін аудару.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
- Үйге қандай тапсырма берілді.
Ф. Оңғарсынованың Жылу өлеңін жатқа айту
Ана туралы эссе жазып келу
Ана туралы мақал - мәтелдер жаттап келу
ІІ. Өлеңді жатқа сұрау.
Психологиялық дайындық.
Күннің шуағы - жылы Ананың құшағы - жылы.
- Қане, есімізге түсірейікші бұл не?
Мақал - мәтел
Біздің өтіп жатқан тарауымыз Қадірлі әкелерім, мейірлі аналарым деп аталатынын білесіңдер. Бүгінгі сабақта біз Фариза Оңғарсынованың аналарымызға арналған әже атты өлеңімен танысамыз. Мақсатымыз біз үшін қымбат адам – әже екендігін түсініп, оның мейірімі мен жақсылығын түсініп оған қамқор болу.
Кіріспе сөз:
(Интерактивті тақта арқылы Фариза Оңғарсынова жайында суреттер көрсетіледі.)
Фариза Оңғарсынова 1939 – жылдың 25 - желтоқсанында қазіргі Атырау облысына қарасты Манаш ауылында дүниеге келген. 1961 - жылы педагогикалық институтты бітіріп, мұғалімдік қызметті атқарып, газеттерде тілші, журналдың бас редакторы болған. Бүгінде ол халық жазушысы, парламент депутаты болған адам. 2014 жылдың 23 қаңтар күні Астана қаласында ұзақ сырқаттан дүниеден өтті.
Еңбектері: Сөз сыры , Дауа т. б.
Тірек сызбамен жұмыс.
- Балалар, айтыңдаршы, әже деген кім? Ол қандай жан?
Мейірімді жан
Қадірлі жан Сүйікті адам
Жылылықтан жаралған Үйге қуаныш сыйлайды
Ең қымбат адам
Тәттісін біздер үшін тығады
Әкеміздің анасы
Оқулықпен жұмыс:
Бүгінгі сабақта әже атты өлеңімен танысамыз.
1. Өлеңді мәнерлеп оқу, түсіндіру.
2. Оқушыларға тізбектей оқыту.
Ү. Дәптермен жұмыс
Сергіту сәті Әже туралы ән
Поэзия минуты Өлеңді жатқа айту
Көрініс әже мен немере
Шығармашылық тапсырма
Өлеңді ұйқасына қарай аяқтап құру
Менің әже
Тақырыбында эссе жазу
Сабақты қорытындылау:
Әжемді тыңдағаным,
Өзімді танығаным.
Үйге тапсырма: Ф. Оңғарсынованың Жылу атты өлеңін жаттау, өмірі жайында оқу, мақал – мәтелдер жаттау.
Бағалау
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту методикасы
Поэзиялық шығармаларды оқыту
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары
«Әдебиеттік оқу» құралының құрылымы мен құрылысы
Мұқағали поэзиясындағы ішкі сезім иірімдері
Бастауыш мектеп оқушыларын әдебиеттік оқу сабақтарында Абай шығармалырын оқыту арқылы тәрбиелеу
Бастауыш сыныпта көркем шығармалардың түрлерін оқыту
Біржан мен Сара айтысының шындығы
Тәрбиешінің кіріспе әңгімесі
Бастауыш сыныпта абай шыгармаларын оқыту
Орман шетінде домаланып бара жатқан кірпіні аш қасқыр бас салады
Он бес одақтас мемлекетке ортақ мерейтой болған Ұлы Жеңіске биыл 72 жыл толғанымен, бұл мерекенің тойланып келе жатқанына 55 жыл
Абылай қалмақтарға жорықпен келе жатқанда қалмақтан жеті адам елші келіп, қалмақ ханы Серен хан
Біз ешбір елге тәуелденбей, қой үстіне жұмыртқалаған заманда өмір сүріп жатқанымыз - Тәуелсіздіктің арқасы
мЖарық (hernіa) - іш қуысында жатқан органдардың немесе олардың бөліктерінің әдеттегі орнынан іш пердесімен бірге тері астына шығуы
Қарға ұшып жүргенде жерде жорғалап бара жатқан құртты көріп, тұмсығымен тістеп алып ұшып кетті
азiрде әдебиет оқулықтарының олқы соғып жатқан тұстары хақында сөз етушiлер, қалам тербеушiлер аз емес
Ұсталық кәсіп - ертеден келе жатқан кәсіп түрі болып табылады, ол көшпенділер өмірінде халықты шаруашылық және тұрмыстық маңызы бар бұйымдармен қамтамасыз еткен
Батып бара жатқанды құтқару кезіндегі алғашқы көмек батып бара жатқанға оның байқалғандығы және көмек көрсетілетіндігі хабарланады
Бір түлкі жортып келе жатып, лағып бара жатқан бір түйеге кездеседі