Бағдаршам сұрағы
Қызылорда облысы,
Қазалы ауданы, Қазалы ауылы, №9 Балауса балабақшасының тәрбиешісі
Алпысбаева Күміскүл Әбдіғаниқызы
Toп: II кіші топ Балапан .
Сабақ тақырыбы: Бағдаршам
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Бала сезімін кеңейтіп тілін ұштастырып, жол ережесін жасына сай меңгерту. Қалыптасқан түйсіктерін, білімдерін пысықтап, жол ережесін адам өміріне қажеттілігін түсіндіру.Жаяу мен байланыс қатынасын білдіру .
Дамытушылық: Зейінін ,есте сақтау, түсті айыра білу қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Көшеде жүру ережесін білу арқылы жолда жүру мәдениетін үйретіп сақтыққа тәрбиелеу.
Сабақ көрнекілігі: рөлдер, белгілер, бағдаршам, жол белгілер суреттері,компьютер.
Сабақ әдіс-тәсілдері: мультимедия арқылы көрсету, түсіндіру,ойын,сұрақ-жауап.
Сабақ түрі: ойын сабақ.
Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңі:
Ән әуенімен балалар екі-екіден автобус ішіндегі жолаушылар ал тәрбиеші қолына руль ұстап жүргізуші болып жас жолаушылар жыры әнін айтып топқа кіреді.
ән: Жас жолаушылар жыры
Сапар шексек сіз бен біз
Сан көлікке мінеміз
Троллейбус трамвай
Автобуспен жүреміз
қсы
Көлік, көлік, көлік
Көліктерге мінеміз
Көшелермен, көшелермен
Күнде тынбай жүреміз
қсы
Жол жүрудегі тәртібін
Ережесін білеміз
Сақтағанда қатерден
Сау саламат жүреміз
Тәрбиеші:Қайырлы таң балалар! Мен сендерді көргеніме қуаныштымын.Қандай әдемісіңдер балалар. Бүгінгі күндеріңнің қуанышты өтуіне тілектеспін.
Негізгі бөлім: (Балаларға орындықты автобус ішінде келе жатқандай екі-екіден қойып отырғызады)
- Балалар біз өзімізді қандай көліктің ішінде келе жатырмыз деп ойлаймыз?
- Автобустың.
- Дұрыс өте тамаша сендер өте әдемі, тәртіпті жолаушыларсыңдар. Мен сендердің жүргізушілеріңмін. Қане,кім қайда барады? Бәріміздің билетіміз бар ма?
Жол жүрмес бұрын мен сендерге жол жүру ережесі туралы айтып өтсем деймін. (түсіндіреді) (Есік қағылып Бағдаршам келеді)
- Саламатсыңдар ма балалар? Мені танисыңдар ма?(Балалар жауабы)
- Дұрыс, мен Бағдаршам боламын Жол тәртібін реттеймін.
Менің қызыл көзім жанғанда
Сынық сүйем баспа алға,
Сары көзім жанғанда
Қарап қалма аспанға
Жасыл көзім жанғанда
Өте бер сен жасқанба!
Бағдаршам сұрағы:
- Сендер көшеде қай жолмен жүресіңдер?
- Жиек жолмен.
- Жолдың қай жағымен жүру керек?
- Оң қол жақпен жүреміз.
- Ата-аналарыңмен, үлкендермен бірге автобусқа мінерде қай жерде отырып көлік
күтесіңдер?
- Аялдамада отырамыз.
Өте жақсы .Бағдаршамның сұрағына жақсы жауап бердіңдер.
Сергіту сәті .(Бағдаршаммен бірге жасайды)
Қызыл жанады(қозғалмай тұрады)
Сары қол шапалақтайды)
Жасыл жанады (орында тұрып жүреді)
Сабақты қорытындылау.
Сабақ соңында Бағдаршам құрайық ойынын ойнату.
Тәрбиеші: үш-төрт балаға руль беріп көлік жүргізуші бейнесін бейнелейді қалған балалар жүргіншілер.көшеде келе жатып бағдаршамның қызметімен жүріп тұрады.ойын арқылы бала білімін бекітеді.
Тізбектелген сабақтар топтамасынан алынған Ұзынсары тақырыбындағы сабақ бойынша рефлексивті есеп
САУАТ АШУ ӘДІСТЕМЕСІ
МӘТІНДІ ТАЛДАУ ӘДІСТЕРІ
Бастауыш сынып математикасын оқытудың педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері
Халық ауыз әдебиетінің бала дамуына тигізер әсірі
Көлік құралдарының иелері
ӘДЕБИЕТ САБАҒЫНДА ЖАЗУШЫ ӨМІРБАЯНЫН ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗЫ
Картограммадан Қонаев көшесінің көліктік ағымының қозғалыс қарқындылығы
Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды ұйымдастыру және тексеру әдістері
Негіздердің физикалық қасиеттері
Алтын қақпаның сұрағы
Бір амалмен шығатындай етіп, есептің сұрағын өзгерт
Қарсылықты бағыныңқы сабақтас құрмаластың сұрағын анықтаңыз
Бағдаршаммен бағалау
Білу сұрағы
Бағдаршамның қай көзі біздің досымыз
Бағдаршам Жаңа сабақ
Жолда жүргенде бағдаршамға мұқият қараңдар
Зат есімнің сұрағы
Есептің негізгі сұрағын ата