Балалар неге ұялды
Сабақтың тақырыбы: Шал мен балалар
Сабақтың мақсаты:
1. Мәтін мазмұнын түсініп оқу, идеясын ашу. Оқушылардың жас ерекшелігіне қарай С. Көбеев өмірі мен твочествосымен таныстыру. Тыйым сөздердің мағынасын дұрыс ұғыну
2. Оқушылардың көркем сөйлеуін, өз ойларын жеткізе білу дағдыларын жетілдіру, сөздік қорларын кеңейту.
3. Қариялардың ақылын тыңдауға, үлкенді құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, әңгіме, СТО.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
Оқушылардың қызығушылығын ояту – психологиялық дайындық.
Мұғалім: — Көз не үшін керек?
Оқушы: — Жақсыларды көру үшін.
Мұғалім: — Екі құлақ не үшін керек?
Оқушы: — Ақыл - кеңес тыңдау үшін.
Мұғалім: — Екі қол не үшін керек?
Оқушы: — Елге көмек беру үшін.
Мұғалім: — Екі аяқ не үшін қажет?
Оқушы: — Шетте жүрсең,
Туған жерге жету үшін.
Мұғалім: — Дұрыс балалар, олай болса мен сендердің құлақтарың, көздерің, қолдарың мен аяқтарыңа саулық тілеймін.
ІІ. Өтілген материалды пысықтау
"Атасы мен немересі" мәтіні бойынша бірнеше оқушыдан түсінгенін сұра
Қайталау Сауалнама жүргізу
1. Қазақша жыл санау бойынша ең соңғы жыл
А. түйе Б. ит В. доңыз
2. Аңыз деген не?
А. Өмірде болған адамдардың басынан өткен оқиғалары жөніндегі шығарма
Б. Ойдан құрастырылған шығарма
Б. Екі адамның өзара сөйлесуі
3."Құлақ пен тымақ" қандай шығарма?
А. ертегі Ә. мысал Б. аңыз
4. Қысқы ойын түрлері туралы айтылған өлең
А. Жұмыстың жылуы Ә. Шынықсын денеміз Б. Қыста қызық жұмыс бар
5."Жұмыстың жылуы" өлеңінің авторы
А. Қадір Мырза Әли Ә. Бүркіт Ысқақов Б. Бердібек Соқбақбаев
ІІ. Жаңа сабақ
С. Көбеев жөнінде кең көлемде мағлұмат беру
Спандияр Көбеев 1878 жылы 1 - октябрьде бұрынғы Торғай облысы Обаған болысында туған. Ол алғаш ауылдық мектепте, кейін Қостанайдағы орыс - қазақ мектебінде, мұғалімдер даярлайтын курста оқиды. Қазақтың ұлы ағартушысы Ыбырай Алтынсариннің шәкірті, әрі жолын қуушы. Көбеев ұзақ жылдар бойы ағартушылық жұмыспен айналысып, жас ұрпақты оқыту, тәрбиелеу ісімен шұғылданды, қазақ мектептерінде орыс тілі мен әдебиетінен сабақ берді. Ол өзінің ұзақ та жемісті ұстаздық еңбек жолын Орындалған арман атты мемуарлық кітабында баяндады. Мұнда автор өз көзімен көрген екі өмірдің қарама - қарсы бейнесін, басынан кешірген оқиғаларды баяндау арқылы көрсетеді
"Шал мен балалар" мәтінін дауыстап оқып беру
Сұрақ - жауап әдісі арқылы мәтінге талдау жасау
1. Шалдың жағдайы қандай еді?
2. Балалар шалды не деп мазақтады?
3. Шал қалай жауап берді?
4. Балалар неге ұялды?
Ой шақыру - оқушылар пікірін тыңдау
- Осы мәтін идеясына қандай мақал - мәтел сәйкес келеді деп ойлайсыңдар?
1. Атаңа не қылсаң, алдыңа сол келер
2. Таспен ұрғанды аспен ұр
Мәтінді оқушыларға тізбектей оқыту
Оқулықтың 118 бетіндегі тыйым сөздің мағынасын талдау
Сөздік жұмысы
Тыйым сөзді дәптерге көшіріп жазу
Әркімді бір келемеждеп. мұқатпа
Жағдаяттан шығу
Оқулықтың 118 бетіндегі 8 тапсырма
ІІІ. Сабақты бекіту
- Мен не үйрендім?
ІҮ. Бағалау
Ү. Үйге тапсырма беру
Мәтінді түсініп оқу
Есімше — етістіктің ерекше түрі
ПСИХИКАЛЫҚ ЖАЙ-КҮЙЛЕР АТАУЛАРЫНЫҢ ЛИНГВОСТИЛИСТИКАЛЫҚ СИПАТЫ
Әбіш Кекілбайұлының прозасы
Өзін өзі тану
Әбіш Кекілбаев прозасы
Қазақ мақал-мәтелдерінің мән-мағыналары
Адамға байланысты фразиологизмдердің этнолингвистикалық сипатын оқыту
Жиренше шешен жайлы аңыз
Түркі тайпаларының тілдік ерекшелігі
Ауыз әдебиеті арқылы бала қиялын дамыту
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
ӘЖЕЛЕР ӨМІРІ ӨНЕГЕ
Балалар жарақаты
Спандияр Көпеев және балалар әдебиеті
Балалар ауруханасы қызметкерлерінің жеке бас гигиенасы
Қиын балалармен жұмыс
Ата мен ана – бала тәрбиесiнiң қамқоршысы, өнегесi.
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні
Мұқан Иманжановтың балалар әдебиетіне қосқаны