Сабақтың әдіс - тәсілі

Сабақтың тақырыбы: Қосындыны санға көбейту
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау, тиянақтау.
Дамытушылық: Ой - өрісін, сана - сезімі мен тілін дамыту. Есте сақтау қабілетін қалыптастыру.
Тәрбиелік: Әр істі саналы түрде орындауға, ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас.
Сабақтың әдіс - тәсілі: Іздену, сұрақ - жауап.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
- Оқушыларды топқа бөлу. (санау арқылы)
- "Адасқан әріптер" арқылы топ атауын құру.
- Психология тренинг

2. Үй тапсырмасын тексеру:
- "Кім жылдам?" ойыны арқылы ережені сұрау.
- Карточкамен жұмыс

3. Жаңа сабақ
Әр топқа үлестірмелі парақша беру арқылы жаңа тақырыпты түсіндіру.
1 - топ: (10+80)*5=10*5+80*5=50+400=450
2 - топ: (24+6)*2=24*2+6*2=48+12=60
3 - топ: (100+80)*5=100*5+80*5=500+400=900
4 - топ: (400+60)*2=400*2+60*2=800+120=920

- Әр топ тапсырманы орындау арқылы қосындыны санға көбейтудің ережесін шығару.
Ереже: Қосындыны санға көбейту үшін әр қосылғышты осы санға көбейтіп, нәтижелерін қосуға, немесе қосындының мәнін тауып, осы санға көбейтуге болады

Ой қозғау.
(математикалық жұмбақ)
1) Табақта 5 алма, қолымда 3 алма.
Барлығын қосқанда, болады неше алма?
2) 4 бала өлең айтты, 6 бала би биледі.
Сонда барлығы неше бала өнер көрсетті?
3) 10 асықтың 3 - ін досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі өз қолыңда қалады?
4) 2 ешкінің мүйізі,
Кәне кімдер табада?
Сонда қанша болады?
5) Аулада 5 үйрек, қорада 3 үйрек. 1 үйрек жоғалды, 1 үйрек тығылды.
Қалғаны неше үйрек?
Оқулықпен жұмыс:

Сергіту сәті
Есептедік, шаршадық, Отырайық, тұрайық,
Орнымыздан тұрайық. Соқтығысып қалмайық.
Қимылдатып аяқты, Сәл демалып алған соң
Шапалақты ұрайық. Жазуды қайта жалғайық

№6, (162 бет)

Математикалық диктинт:
5 x 2 =
6 x 3 =
4: 2 =
14: 7 =
6 x 6 =
8 x 3 =
15: 3 =
45: 5 =
27: 3 =
6 x 4 =
8 x 5 =
24: 6 =

4. Қорытынды:
Математикалық тест.
1. (5+2) * 7 өрнегінің мәні нешеге тең?
а) 40
ә) 39
б) 49
2. (40 + 20) * 8 өрнегінің мәні нешеге тең?
а) 840
ә) 480
б) 300
3. 48: 8 өрнегінің мәні нешеге тең?
а) 3
ә) 7
б) 6
4. 120 – 20 өрнегінің мәні нешеге тең?
а) 100
ә) 80
б) 90
5. 180 * 0 өрнегінің мәні нешеге тең?
а) 180
ә) 0
б) 1
Дұрыс жауабы:
1. б) 49
2. ә) 480
3. б) 6
4. а) 100
5. ә) 0
5. Рефлексия
- Ұнады.
- Ұнамады, менің ұсыныстарым.
- Өзіме қойған баға.
6. Үйге тапсырма:



Ұқсас жұмыстар

ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ФОРМАЛАРЫ
Спиральді оқыту жүйесін химия пәнінде қолдану
Бастауыш сыныптарда еңбекке үйрету сабақтарын ұйымдастыру мен өткізудің өзіндік ерекшеліктері
Үстел теннисі туралы түсінік
Семинар сабақтарын өткізу формалары
Құрылыс объектілерінің жіктелуі
Жоғары оқу орнындағы оқытудың белсенді және интерактивті әдістері
Еңбекке баулу сабағында өзіне - өзі қызмет ету еңбегінің ерекшелігі
Оқыту әдістерін топтастыру
Қазақ тілін оқыту әдістемесін зерттеп, жан-жақты қарастыру
Негізгі қорларды қйта жандандыру тәсілі – күрделі қаржыны жұмсау
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Шетел мемлекеттері экономикасының мемлекеттік реттелуінің мәні мен әдістері
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
ТӘРБИЕНІҢ ӘДІСТЕРІ
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі