Әңгіменің соңындағы шешенің сөзін қалай түсінесің

Қарттарды сүйем Мұқағали Мақатаев
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларды қазақтың ақиық ақыны М. Мақатаевтың өмірі және шығармашылығымен таныстыру. Қарттарды сүйем өлеңін мәнерлеп оқуға үйрету:
Дамытушылығы: Оқушылардың тілін дамыту, сөздік қорын молайту; шығармашылық қабілетін жетілдіру;
Тәрбиелілігі: Ата - ананы құрметтеуге, қарт адамдарды қадірлеп, сыйлауға тәрбиелеу;
Көрнекілігі: М. Мақатаев портреті, суреттер, сөзжұмбақ, сызбалар, кітаптар.
Әдісі: Сұрақ - жауап, топтастыру
Пәнаралақ байланыс: қазақ тілі
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру Психологиялық дайындық
Жарқырап күнде ашылды
Айналаға нұр шашылды.
Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз,
Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз.
Мақсатымыз білім алу Міндетіміз еңбектену.
Еңбек ете жұмылып, 5 - ке қолды жеткізу.
ІІ. Үй тапсырмасы
Ыбырый Алтынсарин Шеше мен бала
1. Әңгімені рөлге бөліп сахналау.
2. Өткен сабақты пысықтау
1. Осы әңгімеден не түйдің?
2. Жаңылтпашты жатқа айтып бер
3. Диалог дегеніміз не?
4. Осы оқиға сенің басыңда кездессе не істер едің?
5. Үлкен қызға мінездеме бер
6. Әңгіменің соңындағы шешенің сөзін қалай түсінесің?
ІІІ. Жаңа сабақ
⦁ Алпамыс батыр жырынан үзінді оқу
⦁ Қандай бөлімді өтіп жатырмыз?
⦁ Сөзжұмбақ шешу
Ортадағы ерекше жолдан Қарттарды сүйем сөзі шығады.
1. Бүгінгі өтетін сабағымыз М. Мақатаевтың Қарттарды сүйем өлеңі
2. Автор туралы түсінік беру.

3. Оқулықпен жұмыс
Өлеңді мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіндіру.
Бұл өлең Алпысқа келдіңіздер деген 10 шумақ өлеңнен үзінді.
⦁ Сөздік жұмысы
Керім - көркем
Шежіре - бір руға тән ұрпақтардың таралу жолдары, рулық, туыстық кесте
Шежіреші - шежіре айтқыш, жинаушы
Мұрагер - мұраға ие болу, белгілі бір істі жалғастырушы.
Баба - атаның әкесі
ІV. Сергіту сәті
Ән айту Құттықтаймын, мама, туған күніңмен!
V Түсінгендерін тексеру
1. Оқушыларға тізбектей оқыту
2. Дәптермен жұмыс
Қарт ұғымына синоним сөздер жазу. Күн шұғыласы

VI. Топтық тапсырмалар
⦁ Шашылған сөздерден ана, ата туралы мақал - мәтелдер құрастыру.
⦁ Шағын шығарма жазу
Қарттарым асыл қазынам
Атам менің қорғаным
Әжемдей адам бар ма екен?
VII. Қорыту
Оқушылардың аталары туралы әңгімелету
Сақалыңнан айналдым қарт бабалар
Ұрпағыңа не айтарсың артта қалар
Сенімдерді ақтаймыз, ақтаймын да
сендердің мұрагерің атанамын. деп ақын айтқандай сендер де аталарыңның сенімін ақтайтын мұрагері болыңыздар.
YIII. Үйге тапсырма Өлеңді мәнерлеп оқу Ақынның кез - келген өлеңін жаттап келу.
Бағалау



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып оқушыларының адамгершілік тәрбиесін қалыптастыру
Оқушыларға адамгершілік тәрбие берудің теориялық мәселелері
Бастауыш сынып оқушыларына адамгершілік тәрбие берудің теориясын негіздеп, әдістемесін ұсыну
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары
5-сыныптың «Ежелгі дүние тарихы» оқулығымен оқушылардың жұмыс істеуі
Бастауыш мектептің дамуында М.Дулатовтың педагогикалық көзқарастары мен ғылыми ізденістерінің алатын орны
Этнопедагогика ғылымының қалыптасуы мен дамуы
Әдебиетте әңгіме жанрының оқыту маңызы
Әңгіме жанрының ерекшеліктері
Оқушының бойында адамгершілік қасиеттерді қалыптастыру
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Жылумен өңдеген кезде Жылқы еті қалай өзгереді?
Мемлекеттік қызметке қалай түсуге болады
Міне, үш ай жазғы демалыстан шығып, жаңа оқу жылына зейін қоямыз деп жүргенде, күздің суық та қоңыр күндерінің қалай өткендігін де байқамай қалыппыз
Көрінбей қалай жүргенсің бұрын көзіме ерке қыз
Миға шабуыл Сен табиғатты қалай түсінесің
Жануарлар жауынан қалай құтылатынын өздерің әңгімелеп, талқылаңдар
Оныңыз қалай
Балпан байдың қызына қалай құда түскендігі
Мәдениетті болу дегенді қалай түсінесің