Қаңғыбасты қолымен нұсқап шаштаразға қарап
Шаштараз бен кісінің әңгімесі
Бірде бір кісі шаштаразға келеді. Шашын қысқартып отырып шаштаразбен әңгімелесе бастайды. Шаштараз:
- Не десеңіз де, мен Алланың барына сенбеймін, – дейді.
Кісі: - Неге?
- Алланың жоқ екеніне көшеге шықсаңыз болды, көз жеткізуге болады. Айтыңызшы, егер Жаратушы бар болса, онда неге науқас жандар көп, жетімдер, тастанды балалар… Ол бар болса, осындай жандарға неге көмектеспейді?
Кісі үн қатпастан ақысын төлеп шаштараздан шығып бара жатады. Анадайда сақал - мұрты, шашы өсіп кеткен біреуді көреді. Қаңғыбасты қолымен нұсқап шаштаразға қарап:
- Шаштараздар жоқ! – дейді.
- Қалайша жоқ, міне, мен бармын, шаштаразбын ғой!
- Жоқ! Олар жоқ, шаштараздар бар болса, анадай сақал - мұрты өсіп кеткен адамдар болмас еді!
- Оған шаштараз кінәлі емес қой. Өздері маған келмейді, келсе, сақал - шашын әдемі етіп алып берер едім…
- Міне, бар мәселе осында емес пе? – дейді кісі. Мен де сол жайлы айтам: Жаратушы бар. Тек адамдар өздері Оны іздемейді, Оған келмейді. Сол себепті бұл өмірде қайғы - қасірет пен қиыншылық көп.
Дереккөзі: asylsoz. kz
Лингвистикадағы бейвербалды амалдар
Нұралы ханның Орынбор губернаторына хаты
Гендерлік бейвербалды қатысымның мәдени-әлеуметтік сипаты
Көркем шығармадағы бейвербалды амалдар
Ақиқат пен аңыз - повест
«Фразеологизмдердің антонимдік қолданысы»
Бейвербалды амалдардың теориялық негізі
О.Бөкеев шығармаларындағы бейвербалды амалдар
Өз ісіңізді ұйымдастыру үшін қызмет түрін таңдап, SWOT талдау жасаңыз
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi туралы
Ахмет Байтұрсынұлының өз қолымен жазған еңбектер
Қарапайым электр тізбегі
Бидағұлға қарап
Самат Айжамалға жалт қарап
Қарапайымдылардың морфологиялық сипаттамасы
Таңатарға жәудірей қарап
Қант Әукеңе қарап күлімсіреп
Талғатқа қарап
Зағипа Ғалымға қарап
Бедлоуға қарап