Мәтіндегі сандарды цифрлармен жаз және оқы
Пәннің атауы: Математика
Тақырыбы: Сандарды разрядтарға жіктеу, оларға амалдар қолдану
Мақсаты: Сандарды разрядтарға жіктеу, оларға амалдар қолдануды, кесіндінің ұзындығын, төртбұрыштың ауданын табу тақырыптарын пысықтау, қайталау.
Жетістік критерийі Өткен сабақтарды қайталайды.
Өз беттерімен жұмыс жасай алады.
Сілтеме: Математика 4 сынып, оқулық, АКТ көздері, үлестірме материалдар.
Күтілетін нәтиже: Сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеуді, оларға амалдарды қолдануды.
Төртбұрыштардың ауданын таба алуды.
Ақпарат көздері, қолданатын материалдар: Интербелсенді тақта, тақырыпқа байланысты парақшалар, слайд. А форматтағы қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшалары.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Оқыту әдіс тәсілдері: топпен жұмыс, бірлескен оқу.
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету: ашық сұрақтар қою, Ой шабуылы , Ойлан, Біріктір, Бөліс , Ортақ талқы әдісі, Үш қадамды сұхбат , Еркін әңгіме әдісі.
Негізгі дереккөздері: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 2015 жыл, математика оқулығы, әдістемелік журналдар.
Сабақтың барысы:
Мұғалім әрекеті:
Тапсырмалар береді.
Ұйымдастыру. 2 минут
Оқушыларды әр түрлі түсті қарындаштар арқылы топтарға бөлу.
Шаттық шеңберін құру. Бір - біріне сәттілік тілеу.
Қызығушылығын ояту
Ауызша есептер
Заңдылықты тағайындап, сандар қатарын жалғастыр:
а) 0, 19, 38, 57,.............
ә) 318, 422, 526,............
б) 72 574, 72 561, 72 548,..........
Білу.
Ой шабуылы әдісі 3 минут
№1 есеп. Сандарды жаз және оқы, онда:
Әр санда әрбір разрядтың неше бірлігі бар?
Оларды разрядтық қосылғыштардың қосындысына жікте.
Сандардың әрқайсысындағы 5, 6, 8, және 0 цифрлары нені білдіреді?
Түсіну.
Презентациямен жұмыс. 2 минут
№2 есеп. Мәтіндегі сандарды цифрлармен жаз және оқы:
№3 есеп. Есептерді шығар.
а) шеберхана әрқайсысына 2 қоян терісін жұмсап, 7 бас киім және әрқайсысына 4 кәмшат терісін жұмсап, сонша бас киім тікті. Шеберхана бас киімдерге барлығы неше тері жұмсады?
ә) Есеп мәліметтерін пайдаланып, 7*4 - 7*2 түрінде жазуға болатын есеп құрастыр және шығар
№4 есеп. Есептерді шығар.
а) 9 шапанға 54 метр және сонша қамзолға 27 метр мата жұмсалды. Бір қамзолға қарағанда бір шапанға неше метр мата артық жұмсалды?
ә) Есеп мәліметтерін пайдаланып, 54 9+27 9 түрінде жазуға болатын есеп құрастыр және шығар
Сандарды разрядтарға жіктеу, оларға амалдар қолдану. жүктеу
Мың көлеміндегі сандарды оқыту әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық белсенділігін қалыптастырудың зерттелуі
ЕЛТАНЫМ ҚАЗАҚ ТІЛІ
Арифметикалық амалдармен есептер шығару
МАТЕМАТИКАНЫ БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУ ТЕОРИЯСЫ туралы
Бөлшек сандарды оқыту
Бөлшек сандарды оқыту реті
Ондық жүздіктен неше есе кем
Ақпараттық процеске рұқсатымсыз кірісуден сақтану
Математиканы Бастауыш сыныптардаоқыту технологиясы
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қашықтықтан оқыту