Бөлудің компоненттерін айтайықшы

Сабақтың тақырыбы: Санды 1 - ге көбейту. Санды 0 - ге көбейту
Мақсаты: 1) 1 - ді санға көбейту және 0 - ді санға көбейту жағдайларын қарастыру.
Жақшалы және жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу тәртібі
туралы білімді бекіту.
2) Сабаққа қызығушылығын, зейінің, байқампаздығын, ойлау қабілеттерін
дамыту.
3) Алғырлыққа, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Кестелер, карточкалар, беттерге жазылған өрнектер, жұлдыздар, мултиктегі

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасып, түгендеп, назарларын өзіме аударамын.

ІІ. Үй тапсырмасы:
(тексерілген дәптерлері таратылып беріледі)
- Ал, қанеки балалар кім бес алды? (Осы жерде үй жұмысынан жіберген қателері жайында айтылады)
8: 4=2
5*3=15
Біз қандай математикалық ережелерді білеміз?
Бөлудің компоненттерін айтайықшы?
Азайтудың компоненттерін айтамыз?

ІІІ. Жаңа сабақ:
- Балалар, мен бір сан ойлап тұрмын, оған 2 санын қосқанда 4 болады, ал келесі қандай сан болады? 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20.
- Жақсы, мен бір санды ойлап тұрмын ол санға 3 - ті қосқанда 6 саны шығады. Ол қандай сан, ал келесі қандай сан болады? 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27, 30.
- (Паравоз музыкасы қосылады) Бүгінгі сабақта біз паравозға мултиктегі кейіпкерлерді отырғызуымыз керек, және дұрыс есепті шығарған балаға паравозға салуға мүмкіндік бар және дұрыс есеп шығарғандарға жұлдыз беріледі, сабақтың аяғында 5 жұлдыз алса ол 5 алады.
Тақтаға өрнектер жазылған беттер ілінеді. Балалар қосуды көбейтумен алмастырып, қорытынды жасайды.
1+1=2
2*1=2
1+1+1+1=4
4*1=4
1+1+1+1+1+1+1+1+1+1=10
10*1=10
Қорытынды: Кез - келкен санды 1 - ге көбейткенде сол санның өзі шығады.
0+0+0=0
3*0=0
0+0+0+0+0=0
5*0=0

Қорытынды: Кез - келген санды 0 - ге көбейткенде нөл шығады.
Оқулықпен жұмыс:
№1 Оқы. Теңдіктерді салыстыр. Қорытынды жаса.(диофилім лентасы ілінеді)

3*1=3
100*1=100
5*1=5
999*1=999
10*1=10
№2 Оқы. Теңдіктерді салыстыр. Қорытынды жаса. (диофилм лентасы ілінеді)
3*0=0
100*0=0
5*0=0
999*0=0
10*0=0

№3 Ауызша Көрші - көрші ойыны
Сыныптағы оқушылардың барлығы қатысады. Кезек - кезек жауабын айтады.



Ұқсас жұмыстар

Экскурсия өткізу әдістері
Сауат ашу жүйесінде деңгейлеп оқытудың әдістемелік негіздері
Биология сабағында қосмекенділер класын оқыту
Әке тәрбиесінің тірегі
ҰЛЫ ХАЛЫҚТЫҢ ҰЛЫ АБАЙЫ
Қорғасын. Қорғасын өндіру
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық іс-әрекетін дамытудың әдістемелік жүйесі
Теңдеу. Теңдеуді шешу тәсілдері
Табиғи газды өңдеуге дайындау
Математиканың бастауыш курсындығы алгебралық материалдардың мазмұны
Мінез құрылымы Адамның мінезін оның құрылымын анықтау дегеніміз мінездің негізгі компоненттерінің не қасиеттерін ажырату және күрделі қатынас пен өзара байланыста туындайтын өзіндік бітістерді табу деген сөз
Интерфейсті жобалау компоненттерінің стандарттары
Эолдық процесстердің экожүйелерге, ландшафттарға және ландшафт компоненттеріне әсері
Қосудың компоненттерін ата. Азайтудың компоненттерін ата
Қосу амалының компоненттерін атайықшы, балалар
Көбейтудің компоненттерін ата. Бөлудің компоненттерін ата
Жылан қалай дыбыс шығарады, бәріміз бірге айтайықшы
Балалар елбасшымызға арнап тақпағымызды айтайықшы
Тұтас педагогикалық процестің компоненттерін көрсет
Қосудың компоненттерін ата. Сабақтың тақырыбы