Сабаққа мақсат қою

Сабақ тақырыбы: Туынды тарауын қайталау
Үздік ашық сабақ бәйгесіне
Қатысатын категориясы: Жоғарғы сынып
10 сынып
Жалпы мақсаттар: Оқушылардың туындыны есептеу ережелері, күрделі, тригонометриялы функциялардың туындысын, туындының физикалық, геометриялық мағынасы жөнінде алған білімдерін тереңдету.
Сілтемелер ОМЖ, 10 - сынып, алгебра
Түйінді идеялар Туындыны есептеу
Оқыту нәтижелері - Туындыны есептеу ережелерін біледі.
- Күрделі, тригонометриялық функциялардың туындысын табу жолдарын біледі.
- Теориялық білімдерін практикамен ұштастыра алады.
Көрнекіліктер Электронды оқулық, үлестірме материалдар, таблицалар
Әдіс - тәсілдер Жекелей, жұптық, топтық, Блум түймедағы , Постер , Конверттік есеп
Сабақтың түрі Аралас сабақ
Ұйымдастыру
- Оқушылармен амандасу;
- сыныпты түгендеу
- кезекшілік қызметін қадағалау;
Сыныпта жағымды ахуал туғызу.
Шаттық шеңбері.
Сыныпты топқа бөлу.
- Балалар бүгінгі сабағымызды 22 - наурыз Ұлыстың ұлы күніне арнаймыз. Қазақтың ұлттық ойындарынан жарыс өткіземіз.

Үй тапсырмасын тексеру
І - бөлім. Мерекеге дайындық жүргіземіз.
1. Жұппен жұмыс
үй тапсырмалары тексеріледі.
2. Ой қозғау
Туынды туралы тарихи мағлұмат
3. Сабаққа мақсат қою.

Туынды тарауында не
үйрендік?
2 - бөлім Бәйге
Серпілген сауалдар

3 - бөлім. Теңге алу
Теңгенің карточкадағы есептерді шығару арқылы теңге жинайды.
Сәйкестендіру тесті таратылады.
Сергіту сәті
Мен таптым Слайдтан есептің дұрыс жауабын көрсет. Дұрыс көрсетсе жапырақтар мен шарлар қозғалады.

4 - бөлім Көкпар
Деңгейлік тапсырмалар
Жеке жұмыс жұмыстары
Топ бойынша тапсырмалар орындау
Есептер шығару

5 - бөлім Жамбы ату
Крестиктер - нөлдіктер

Сабақты қорытындылау
Дананың кілттері
1 - Керісінше кілті. Ешқашан, істей алмаймын, мүмкін емес.
2 - Әліппи кілті. берілген сөздері А - Я әріптерін басталатын терминдерді ата
3 - Жаңа дизайн жаңа материалдар, жаңа идеялар, өмірдегі қолданыстары.

Үй тапсырмасы
Бағалау
(1 мин) Наурыз тойында түрлі ұлттық ойындарды ойнадық. Өз білімдерімізді көрсете білдік.
Топтар бір - бірлерінің жұмыстарын бағдаршам, смайликтер арқылы бағалайды. Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады. Мұғалім бағалайды. (Жиынтық баға)

Шығыс Қазақстан облысы
Тарбағатай ауданы, Шорға ауылы
Ы. Алтынсарин атындағы орта мектептің
математика пәні мұғалімі
Қаймолдина Динара Қажымұратқызы



Ұқсас жұмыстар

Сабақта smart технологиясын қолдану
Сабақ оқытудың ұйымдастырудың негізгі формасы
Оқу жұмысын ұйымдастыру формаларының тарихы
Сабақтың түрлері және оның дидактикалық құрылымы
Мектепке дейiнгi мекемелеpде мүсiндеу өнеpiн қолдaну apқылы бaлaлapдың ұсaқ мотоpикaсын дaмытудың педaгогикaлық тиiмдi шapттapын теоpиялық тұpғыдaн негiздеу
Мектептегі оқу-тәрбие процесін басқару мазмұны мен оны ұйымдастыру
Оқу жұмысын ұйымдастыру нысандарының тарихы
Оқытуды ұйымдастырудың нысандары
Сабақта оқытуды ұйымдастыру формалары
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ САБАҚҚА ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Мемлекеттiң әлеуметтiк саясаты мақсаттары, мiндеттерi, жүзеге асуы
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Стратегияның мақсаты, мiндеттерi және оны жүзеге асыру қағидаттары
Сертификаттаудың негізгі мақсаты
Бюджеттің мақсаттары және қағидаттары
Адамдардың тұтынысын қанағаттандыру Мақсаттар
Мақсатына жеткен жан
Батыс соғыстағы мақсаты