Есепті теңдеу құру арқылы шығарудың басқа тәсілдерден ерекшелігіне оқушылардың көзін жеткізу
Тақырыбы: Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Мақсаты: 1. Есепті теңдеу құру арқылы шығарудың басқа тәсілдерден ерекшелігіне оқушылардың көзін жеткізу.
2. Есепті шығаруға, амалдарды орындай білуге дағдыландыру.
3. Оқушыларды таза, көркем жазуға баули отырып, эстетикалық талғамын арттыру.
Сабақтың әдісі: теңдеу шығару, кесте толтыру,
Көрнекілігі: жеті қазынаның суреттері.
Жүрісі: І Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушыларды сабаққа дайындау.
Психологиялық дайындық:
Математика сырына,
Ойымызды жүйелейміз.
Алған біліміді түйіндейміз,
Әр нәрсенің жауабы мен есептің,
Шешімін тауып күлімдейміз.
ІІ Жаңа сабақ.
Балалар, бүгінгі өрнектерді орындай отырып халқымыздың жеті қазынасымен танысамыз.
Жеті" санын қасиетті санаған қазақ халқында "жеті қазына" деген сөз бар. Жеті қазына — қазақтың дәстүрлі дүниетанымындағы философиялық түсініктердің бірі. Қазақ халқы Жеті қазынаны ер жігіттің өмірімен байланыстырған.
І Қазына Ер жігіттің жүйрік аты – қанаты болған, ендеше жүйрік аттың тапсырмасын орындаумыз.
- Тіктөртбұрыштың қасиеті қалай аталады? – Қарама – қарсы қабырғалары тең болады.
- Периметрі дегеніміз не? – Төрт қабырғасының қосындысы. Р = Х+7+Х+7
- Формуласын айтып берші. – Ені мен ұзындығының қосындысы 2 көбейтемін.
- Периметрдің тағы жартысы бар дейді, қалай табамыз. - Ені мен ұзындығын қосып, 2 ге көбейтіп, тағы 2 ге бөлеміз.
- Периметрдің өлшем бірлігі. (см, м)
- № 1. Шешуі: 1) Р= Х+7+Х+7
2) Р= (Х+7)*2
ІІ қазына Қыран бүркіт құс — ер жігіттің қуаты. 2 - қазынамен танысу барысында 3 - тапсырма есепті теңдеу құру арқылы шығару. Бүгінгі жаңа тақырыбымыз осы 3 – тапсырмаға байланысты.
- Балалар, есеп не туралы? балапан, тауық туралы.
- Мәтінді есептің шартын құрайық.
- Тауық бірнеше – Х белгілейміз.
- Балапан - 12 --------------------------------------------- Х*3
- Тауық саны 3 – есе артса не істейміз. ------------------ 12: 2
- Ал балапан саны 2 - есе кемітсе, не істейміз.
- Ала балалар бірдей деген не сөз. – тең деген сөз.
- Енді есебіміз күрделі теңдеу болды.
- № 3. Х * 3= 12: 2
- Күрделі теңдеуді, жай теңдеуге айналдырамыз.
- Х * 3 = 6 Бұл теңдеуде 1 – ші көбейткіш белгісіз.
- Кім маған мына теңдеуді шешіп береді.
- Х * 3 = 6 ------------------ (Жауабы: Аулада 6 тауық болды)
- Х = 6: 3
- х = 2
- 2 * 3 = 12: 2
- 6 = 6
ІІІ қазына Құмай тазысы — Ер жігіттің абыройын асырар сенімді серігі. 3 қазынамен таныса отырып, 4 тапсырманы орындайық. Есеп не туралы? Мұзайдын туралы.
- №4. Мәтінді есептің шартын құрайық.
- Аулада тұратын – 8 бала
- Мектепте – бірнеше, Х деп белгілейміз ---------------- (6 6 екі топқа бөлінген).
- Ары қарай есепті шығарамыз.
- 8 + Х = 6 * 2 ------------------------------------------ (Жауабы: Мектептен мұзайдынға 4 бала келді).
- 8 + Х = 12
- Х = 12 – 8
- Х = 4
- 8+ 4 = 6 * 2
Сжетті есептер
«Бастауышта оқыту педагогикасы және әдістемесі»
Компьютер көмегімен есеп шығару технологиясын оқушылардың математикалық білім сапасын жақсартуда пайдалану
Сүт өнімі туралы мәлімет
Бастауыш математика курсындағы құрама есептер
Құрама есептерді іріктеу және оқыту әдістемесі
Есептерді әр түрлі тәсілдермен шығару
Бастауыш сыныпта есеп шығаруға үйрету жолдары
Логикалық есептердің түрлері
ЕСЕПТЕРДІ ӘРТҮРЛІ ТӘСІЛДЕРМЕН ШЫҒАРУ
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Басқару процесiнiң мазмұны
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Экранды басқаратын процедуралар мен функциялар
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Кәсіпорынның өндіріске, өнімді сатуға жұмсалған және басқа да шығындары