Сабақтың түрөзгерістері
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың түрөзгерістері.
Сабақтың мақсаты: а) білімділік: оқушыларға сабақтың түрөзгерістері, олардың түрлері туралы толық түсіндіру.
ә) тәрбиелік: оқушыларға сабақтың түрөзгерістері, олардың түрлері туралы толық түсіндіре отырып, оқушыларды еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
б) дамытушылық: оқушылардың пәнге, тақырыпқа байланысты қызығушылықтарын дамыту.
Сабақтың типі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, баяндау, сұрақ - жауап.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер және сызбалар
Сабақтың өзге пәндермен байланысы: география.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу, зейіндерін сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. Сабақтың бойлап және жуандап өсуі.
1. Су мен минералды тұздар сабақтың қай қабатымен қозғалады?
2. Судың сабақ бойымен көтерілу жылдамдығы қанша?
3. Органикалық заттар қабықтағы қай қабат арқылы қозғалады?
4. Крахмал неге крахмал күйінде сабақ бойымен қозғалмайды?
5. Жапырақ қолтығынан шыққан өркендерді де жұлып тастайды. Неге?
ІІІ. Жаңа сабақ. Сабақтың түрөзгерістері.
Түрін өзгерткен жер үсті сабақтар: сояу, шырынды сабақтар, қаудан
Тамырсабақ пен тамырдың айырмашылығы
Тамырсабақ ---------------------------------------------------------- Тамыр
1. Тамырсабақтың ұшында бүршік болады. ---------------1. Тамыр ұшындай оймақшасы бар.
2. Буын және буынаралығынан тұрады. --------------------2. Буын және буынаралықтары болмайды.
3. Жапырақтары қабыршақты, қоңыр түсті. ---------------3. Жапырақ болмайды.
4. Қабыршақ қолтығында бүршіктер орналасады. ------4. Бүршіктері жоқ
5. Бүршіктен дамиды. ---------------------------------------------5. Ұрық тамыршасынан дамиды.
6. Тек көпжылдық өсімдіктерде болады. 6. Жоғары сатыдағы өсімдіктердің барлығында болады.
ІV. Жаңа сабақты қорытындылау. Сонымен, біз бүгінгі сабақта сабақтың түрөзгерістері тақырыбын өттік. Біз сабақтың түрөзгерістері жер үсті және жер асты болып бөлінетіндігін. Олардың сояу, шырынды сабақ, тамырсабақ, түйнек және пиязшық сияқты түрлерден тұратынын білдік.
V. Жаңа сабақты бекіту.
Сұрақтар:
1. Түрі өзгерген жер үсті сабақ сояу қандай өсімдіктерде кездеседі?
2. Сабақтың сояуға айналып түрін өзгертуінің себебі неде?
3. Шырынды сабақ қандай өсімдіктерде кездеседі?
4. Түрін өзгерген жер асты өркендерді атаңдар?
5. Жапырақ шығармайтын жер асты өркен?
VІ. Оқушыларды бағалау. Бүгінгі сабақта берілген сұрақтарға дұрыс жауап беріп, сабаққа белсенді ат салысып отырған оқушыларды бағалау.
VIІ. Үйге тапсырма. Оқушыларға үйге тапсырмаға түрі өзгерген жер үсті сабақтар сояу, шырынды сабақ туралы сипаттап жазып келу.
Орта мектепте химияны оқытуда ойын технологиясын қолдану әдісі
Өсімдіктер жапырағы
Төртінші негізгі топша элементтері
Бауырымен жорғалаушылар класы, жалпы сипаттамасы, жіктелуі және практикалық маңызы
Биология сабағында үйлестірмелі дидактикалық материалды қолдану әдістемесі
Көміртек, оның аллотропиялық түрөзгерістері, физикалық және химиялық қасиеттері және қолданылуы
Биология сабақтарындағы оқыту технологиясы
МЕКТЕП ХИМИЯ КУРСЫНДА БЕЙМЕТАЛДАРДЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
ӨСІМДІКТЕРДІ ВЕГЕТАТИВТІ КӨБЕЙТУ
Биология пәнінен зертханалық және практикалық жұмыстардың айырмашылығы
Сабақтың міндеттері
Сабақтың тақырыбы
Сабақтың мақсаты
Ашық сабақтың барысы
Сабақтың барысы
Сабақтың жүру барысы
Спорттың пайдасыСабақтың мақсаты
Сабақтың үшін мұғалім дайындау
Көміртегінің оттекті қосылыстары тақырыбына ТОҚ қолданып сабақтың конспектісін құрастырып топта өткізу
Күкірт топшасы тақырыбына ТСО қолданып сабақтың конспектісін құрастырып өткізу