Оларға тиісті және тиісті емеснүктелер

Математика
Тақырыбы: Дөңгелек, шеңбер, сызу. Оларға тиісті және тиісті емес
нүктелер.
Мақсаты:
1. Дөңгелек, шеңбер сызу жолымен және оларға тиісті, тиісті емес нүктелермен таныстыру.
2. Танымдық, шығармашылық тапсырмалар орындау арқылы ойлау қабілеттерін дамыту.
3. Экологиялық тәрбие беру
Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Сабақтың әдісі: практикалық проблемалық, Сто элементтері.
Көрнекілігі: фигуралар, интерактивті тақта, циркуль, стакан, жіп.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Кестені тексеру, оқыту.
Сұрақ – жауап арқылы түзулерді сұрау. сызу, дәлелдеу

ІІІ. Жаңа сабақ
Қызығушылығын ояту.
Фигуралар әлеміне саяхат
Бүгін тағы да екі фигурамен танысамыз. Ол үшін мына цифрограмманы шешіп көрейік.
1. лек, ге, дөң.
2. бер, шең.

Сонымен бүгін біз дөңгелек және шеңбермен, оған тиісті, тиісті емес нүктелермен танысамыз.

№ 2
Суреттегі фигураларды неше топқа бөлуге болады?
Дөңгелектер;
Тұйықталған қисық сызық
Бұл фигуралардың ауданын қалай табуға болады? жауап
S = 60 + 10 = 70 мм2
S = 100 + 25 = 125 мм2

Бұдан қандай қорытынды шығаруға болады?
Дөңгелектің ауданы болады?
Мағынаны ажырату
№ 3 Сарамандық жұмыс
Түбі дөңгелек стакан алып, дәптер бетіне қойып, оны айналдыра сызу керек.
Қандай сызық шықты? тұйықталған қисық сызық
Осы сызықты шеңбер деп атайды?
Стаканды жіппек айналдыра бір орап, сонан соң жіпті жаз. Сонда стаканды бір ораған жіптің ұзындығы сызылған шеңбердің ұзындығына теңі болады.

Есіңе сақта! Шеңбердің ұзындығы болады.
Ой қозғау
Шеңберді циркуль деп аталатын құралмен сызады. Дәптерге циркульдің көмегімен суретте көрсетілген үлгіні пайдаланып, шеңбер сызу.
О – шеңбердің центрі;
ОА – шеңбердің радиусы.
Қандай қорытынды жасауға болады? Элементтерін атау
Шеңбердің ұзындығы, ғ центрі, радиусы болады.

Сергіту сәті
қимылмен фигуралардың элементтерін көрсету
№ 1
Суреттегі фигураларды салыстыру. Олардың ұқсастықтары неде, айырмашылығы неде?
№ 4
Суреттегі фигураларды салыстыру. Оларды неше топқа бөлуге болады? дөңгелек, шеңбер

Дөңгелекке тиісті нүктелер
Дөңгелекке тиісті емес нүктелер
Шеңберге тиісті нүктелер:
Шеңберге тиісті емес нүктелер
№ 7 а
5 күнде - 45 сағат? сағат артық жөндеді
3 күнде – 21 сағат

45: 5 = 9
21: 3 =7
9 – 7 = 2
Ж: 2 сағат

№ 8 Теңдеулерді шешу
900 – х = 90 ---------------- 360: х = 60 --------------- х: 60 = 50
х + 1020 = 3010 ----------- х – 740 = 10074 --------- х * 200 = 1800

№ 9 Амалдарды орындау
Ой толғау
Шығармашылық тапсырма
Ауылымыздың табиғаты ой толғау
Тапсырма: Біздің ауылымыздың жанында дөңгелек пішіндес көл бар. Осы көлдің жағалауына кен байыту комбинаты мен демалыс үйін олардың арасы мейлінше қашық болатындай етіп, қалай салуға болады? Дөңгелектің екі шетіне

Сабақты қорыту
Венн диаграммасы бойынша қорытындылау
ІV. Үйге тапсырма:
V. Бағалау



Ұқсас жұмыстар

АЗАМАТТЫҚ ПРОЦЕССТЕГІ ТАРАПТАР ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ МАҢЫЗЫ
Сапаны бақылау
Еңбекақы мен тариф жүйелері туралы
Дебиторлық борыштар есебінің аудиті
Азаматтық процесстегі бірігіп қатысушылық және процесстегі тиісті және тиісті емес тараптар түсінігі
Жергілікті өкілді органдар, олардың жүйесі міндеттері, сайлау тәртібі
Алынуға тиісті борыштар шоты
Жергілікті бюджет аймақтық экономиканың негізін құраушы ретінде
Бiрiккен ұлттар ұйымының трансұлттық ұйымдасқан қылмысқа қарсы конвенциясы
Дебиторлық қарыздың аудиті
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару