Сатылай кешенді талдауға жасалынған Синоним сызбасы арқылы тапсырмаларды орындау

Сабақтың тақырыбы: Синоним
Сабақтың мақсаты: а) білімділік: синоним тақырыбы бойынша оқушылардың алған теориялық білімдерін бекіту.
ә) дамытушылық: оқушылардың суретпен, мәтінмен жұмыс істеуге, сабаққа деген қызығушылықтарын, ізденушілік белсенділіктерін арттыру.
б) тәрбиелік: мысал мен мәтін арқылы оқушыларды қазақстандық патриотизмге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: бекіту сабағы
Сабақтың әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, сатылай кешенді талдау, әңгімелеу.
Көрнекілігі: интерактивті тақта Activ Board 78, Activote құрылғылары, слайдтар, мамандық иелеріне арналған суреттер, тест, графикалық диктант

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
а) Оқушылармен амандасып, түгендеу.
ә) Тілек айту тренинг.
б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Бүгінгі сабағымыздың мақсаты Н. А. Оразахынованың Сатылай кешенді талдау технологиясы арқылы саты - саты бойынша құрастырылған тапсырмаларды орындау арқылы біз синоним тақырыбын бекітеміз.

ІІ. Тақырыпты бекіту.
Сатылай кешенді талдауға жасалынған Синоним сызбасы арқылы тапсырмаларды орындау.
Сатымыздың бірінші тапсырмасы төмендегідей:
Берілген синонимдерге синонимдік қатар жазу қажет.
Сұлу,...,...,...,.... (әдемі, әсем, көркем, әрлі, ажарлы, шырайлы, келбетті, көрікті, реңді, өңді, т. б.)
Қуану,...,...,.... (шаттану, масаттану, масайрау, мәздену, мазаттану, т. б.).
Бірінші сатының тапсырмасын орындап шықтық, ендеше келесі саты тапсырмасын орындайық (әр саты бойынша қорытынды жасап тұру).

2 - тапсырма. Мәтінмен жұмыс. Қазақ тілі сабағында қазақстандық патриотизмге тәрбиелеудің сабақтастығын көрсету мақсатында Мемлекеттік рәміздер мәтіні алынып отыр. Оқушылар мәтіннен асты сызылған сөздерді оқып, синоним айтулары тиіс.
Мемлекеттік рәміздер
Қазақстанның тәуелсіз мемлекет болып қалыптасуы кезек күттірмейтін міндет ретінде оның мемлекеттік рәміздерін қабылдауды талап етті. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Туы – ортасында шұғылалы күн, оның астында қалықтап ұшқан қыран бейнеленген тік бұрышты көгілдір түсті мата.
Қазақ халқы сонау ерте заманнан бері қыранды киелі, қасиетті құс деп есептеген. Тудан қыранның орын алуы тәуелсіздік алған Қазақстан қыран сияқты биікте болсын, ғұмыры ұзақ болсын деген ойдан туған.
Тәуелсіз – егеменді; ту – байрақ; қыран – қырағы, көреген, жіті; заман – кезең, уақыт, дәуір; ғұмыр – өмір.
Екінші саты тапсырмасын ойдағыдай орындадық. Үшінші сатыда жұппен орындайтын тапсырма.

3 - тапсырма. Оқулықпен жұмыс. Оқулықтың 21 - бетінде берілген 1. 3.- жаттығуды орындау.
Қысқа жіп, шолақ жең, келте шаш;
Үнемі басқару, ылғи кешігу.
Бұл тапсырманы оқушылар тест түрінде орындап, жұп-жұбымен тексеріп, бір-біріне баға қояды.
Бір - біріміздің тапсырмаларымызды орындап шықтық, олай болса келесі саты тапсырмасына көшейік.

4 - тапсырма. Оқушыларға сұрақ қоя отырып, жауаптарына синонимдік қатар айтқызу (мамандықпен байланыс).
1. Суретте кім бейнеленген? (Иә, дұрыс айтасыңдар – дәрігер. Дәрігер сөзіне
қандай синоним сөздерді білесіңдер? Ақ халатты абзал жан, емші, емдеуші, дарушы, дарымшы).
2. Дәрігер кімді емдейді? (ауру, сырқат, науқас, кесел, дімкәс, дертті адамды).
3. Ал, мына суретте кім бейнеленген? (Иә, дұрыс айтасыңдар – мұғалім.
Мұғалім сөзіне қандай синоним сөздер бар? (Ұстаз, педагог, оқытушы).
4. Мұғалім кімді оқытады? (оқушыны). Ал, ендеше, балалар, сендер бүгінгі оқушы, ертеңгі кәсіби маман иесісіңдер.
Сатылы тапсырмаларды орындау арқылы, біз сатының келесі бір тапсырмасына да жеттік.

5 - тапсырма. Графикалық диктант. Синоним сөздердің екі сыңарын табу.



Ұқсас жұмыстар

МОРФОЛОГИЯ МӘСЕЛЕЛЕРІН ОҚЫТУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУ ӘДІСТЕРІ
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясын оқытуда ұсынылатын әдіс - тәсілдер
Тілдік-кешенді талдау технологиясы
Сатылай оқыту технологиясы
Қазақ тіл біліміндегі сөйлем мүшелерін оқыту
Мәтін арқылы қазақ тілін танымдық тұрғыдан оқытудың әдістемесі
Дыбыстар бойынша талдау
Қазақ тілі сабақтарында оқушылардың іскерлік қарым-қатынас тілін дамыту
Сатылай кешенді талдау технологиясына анықтама
Морфологиялық жаттығулар
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Программаға арналған негізгі шарттар және орындау жолдар
«Воробьев и К» КТ табиғат қорғау іс-шараларын орындау туралы ақпарат
Республикасының Кедендік шекарасы арқылы өткізу туралы негізгі ережелері
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ МУЗЫКА ПӘНІН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АСПАПТАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
Некенің сот арқылы сотсыз бұзылуы туралы
Қан арқылы аурдың жұғуы
Бейнелеу өнері арқылы жастардың патриоттық сезімдерін қалыптастыру