Сөйлем ойлау

Сабақтың тақырыбы: Етістік (презентация)
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылар етістік туралы түсініктерін пысықтай отырып, алған білімдерін жинақтайды, бекітеді: ол заттың әр алуан іс - әрекетін, қимылын процесін білдіретін сөз табы екендігі жөнінде түсініктері кеңейеді.
Оқушылардың сөз қоры, тіл байлығы байып, қызығушылығы оянын, шығармашылықпен жұмыс жасайды. Еңбексүйгіштікке, ұжымдылыққа, өз бетінше жұмыс істеуге тәрбиеленеді.
Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: сын тұрғысынан ойлауды дамыту әдіс - тәсілдері(Ой шақыру, топтастыру Семантикалық карта , Бір айналым сөйлесу , Бес жолды өлең , Венн - диограммасы топпен жұмыс. ойын әдісі.
Көрнекті құралдар: слайд, суреттер, интербелсенді тақта.

Сабақтың барысы:
1) ұйымдастыру кезеңі: оқушылардың зейінін аудару, 3 топқа бөлу
2) өткен сабақты пысықтау: Ой шақыру әдісі.
Балық аулау ойыны.
- зат есім дегеніміз не?
- Негізгі зат есім дегеніміз не?
- Туынды зат есім дегеніміз не?
- Тәуелдік жалғау дегеніміз не?
- Әке сөзін 3 - үш жақта тәуелдеп талда.
Қызығушылықты ояту
Балалар, слайд арқылы қозғалмалы суретті көрсету арқылы қимылды білдіретін сөзді табайық. Әр топ соған байланысты сөйлем құрайды.

- Ендеше қимылды білдіретін сөздерді етістік дейміз.
Слайд арқылы етістіктің сұрақтарын топтастыру:
Мағынаны тану
Етістік туралы толық түсіндіру.
Топтастыру стратегиясы:
СТО - ға байланысты тапсырма:
1 - жаттығу
Бір айналым сөйлесу стратегиясы.
Әр топ сурет бойынша сөйлем ойлап етістікті табу.
2 - жаттығу.
Өлеңді оқып ішінен етістікті теріп жазу.
3 - жаттығу

Топпен жұмыс

І топ--------------- ІІ топ ---------ІІІ топ ----------------------ІУ топ
Зат есім ----------Етістік ------- Сөйлем ойлау --------- Күрделі етістікке айналдыру

Сергіту сәті: Би билеу.
Мен етістікке бір сөз айтамын. Содан сендер сөйлем құрап айтасыңдар.

5 - жаттығу
Шығармашылық жұмыс:
Интерактивті тақтадағы суреттерді сөз мағынасына қарай топтау. Мысалы: қой қоздайды, сиыр бұзаулайды, ешкі лақтайды, түйе боталайды.

Ой толғаныс
Топпен жұмыс.

І топ: Семантикалық кесте
ІІ топ: ВЕНН - диаграммасы
ІІІ топ: Бес жолды өлең стратегиясы
жануар сөзі
ІУ топ: 3 сөйлем ойлап сөз табына талдау
Топты, жеке оқушыны бағалау



Ұқсас жұмыстар

Сөйлем және пайымдау
Тіл және ойлау
Бастауыш сынып оқушыларына сөйлем мүшелері туралы түсінік беруде атқарылатын жұмыстарды анықтау
Ой сыртқы дүниенің ең жоғарғы формасы
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА СӨЙЛЕМ МҮШЕЛЕРІН ОҚЫТУДЫҢ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ
Шығармашылық ойлауды дамытудың әдіс - тәсілдері
Құрмалас сөйлемді оқыту әдістемесі
Логопедиялық тексеру жұмыстары
Шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас
Тілдік қатынас
Лепті сөйлем
Тіл ойлаудың шығуы, дамуы туралы маркстік қағидалар
Бастауыш сыныпта сөйлемді оқыту жолдары
Сөйлеу мен ойлаудың дамуы және өзара байланысы.
Сыни ойлауды бағалау
Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту
Жай сөйлемнің түрлерін қайталағанда сөйлем мүшелерін қалыпты астын сызғызып, жақша ішіне сөйлем ретінде жазғызған дұрыс
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы арқылы оқушылардың өз бетімен білім алу қабілеттерін дамыту
Мәтін - сөйлесу әрекеті мен ойлау үрдісінің жемісі
Ыңғайлас салалас сөйлем дегенім қандай сөйлем