Оқушылардың мәнерлеп оқу дағдыларын дамыту
Мағданова Ақсауле
Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: Төрт түлік туралы жырлар. Торы құлын. Сиыр. Қой. Ешкі
Сілтеме оқулық
Сабақтың мақсаты: Оқушылар түрт түліктердің түрлері мен танысып, оның пайдасын, ерекшелігін бір бірінен ажырата алады
Сабақтың міндеттері: 1. Білімділігі: оқушыларға төрт түлік малдың төлдерінің атауларымен таныстыру, төрт түлік мал туралы түсініктерін одан әрі кеңейтіп, сабақ барысында сөздік қорын молайту.
2. Дамытушылығы: Оқушылардың мәнерлеп оқу дағдыларын дамыту. Төрт түліктің пайдасы туралы білімдерін толықтыру, тіл байлығын, ой өрісін, іскерлік дағдыларын, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру.
3. Тәрбиелігі: Оқушыларды төрт түлікке деген құрметке, еңбексүйгіштікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиеже: Оқушылар түрт түліктің түрлерімен таныса отырып, оның пірімен, пайдасымен, дыбысталуымен танысады, біледі, ақпар жинайды
Тапсырмалар: Нақты жауап айдары , Кім жылдам? Сөз жұмбақты шешу, Ойлан, бірік, бөліс Екі жұлдық, бір тілек , топтық жұмыс жүргізу.
Түйінді идеялар: Топтық жұмыс арқылы оқушылар өз ойларын еркін жеткізе алады
Кейінгі тапсырмалар: Жаттау, сурет салу, ақпар жинау
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру, мәнерлеп оқу, ой – қозғау, шығармашылық жұмыс, пікірлесу, әңгімелеу. интерактивті оқыту, сын тұрғысынан ойлау, ротация, swot әдісі
Пайдаланылатын ресурстар: Көрнекілігі мен жабдығы: интерактивті тақта, төрт түліктердің суреті, суреттер, тапсырмалар, ойын түрлері
Ұйымдас тыру
Мұғалімнің іс әрекеті
Оқу құралдарын жинақтау,
Орындарына отырғызу
Психологиялық дайындық
Біз бақытты баламыз,
Ойнап, күліп аламыз.
Жетілсін деп санамыз,
Оқып білім аламыз.
Үй тапсырмасын тексеру
Бесік жыры өлеңін жатқа 1оқушыдан жатқа сұрайды
Үй тапсырма сын бекіту
Кім жылдам?
Сұрақтарды тақтадан беріледі:
1) Өлеңде анасы баласын қалай жұбатады?
2) Бесіктің қандай пайдасы бар?
3) Анасы баласын кім болғанын қалайды?
4) бесік жырын қай уақытта айтады?
5) көп қиыннан өтерсің жолды қалай түсінесіңдер?
Сөз жұмбақ
Көбейту кестесін жатқа білетіндіктен мына өрнектердің мәнін тапсаңдар артында сөз жасырылған, соны табуларың керек.
Төрт түлікке нелер жатады?
Олар қандай жануарлар?
Жаңа материалды түсіндіру
Ойлан, бірік, бөліс
Сұрақтар қою:
1) өздерінің тобындағы түліктің пайдасын жаз, одан не алынады,?
2) қалай дыбыстайды?
3) оның пірін ата?
4) оның төлін ата
5) оны қалай шақырады?
6) оның топ болып жайылуын қалай атайды?
7) одан алынатын тағам, сусындарды ата?
8) мақал жазу
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдыларын қалыптастыру
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдыларын қалыптастыру жолдары
ОҚУ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
Бастауыш сынып оқушыларының оқу әрекетінің дағдыларын қалыптастыруда жобалау әдісін қолдану
Бастауыш сынып оқушыларының оқылым дағдыларын қалыптастыру
ҰЛТТЫҚ МЕКТЕПТЕРДЕ ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУДЫҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ ПРИНЦИПТЕРІ
ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ ПӘНІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІН ДАМЫТУ
Мәнерлеп оқуда зор рөл атқаратын интонация
ӘДЕБИЕТ САБАҒЫНДА ЖАЗУШЫ ӨМІРБАЯНЫН ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗЫ
Ана тілі сабақтарында бастауыш сынып оқушыларын мәнерлеп оқуға үйрету жолдары
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері
Шағын безнесі дамытудағы шетелдік тәжірибе
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы