Қазағымның дәстүрлері
Мақсаты: 1. Ауылдағы тәрбие көзіне түсінік беру. Салт - дәстүр, әдет - ғұрыпты ұғындыру.
2. Қазақтың салт - дәстүрлерін қорғауға, ұмытпауға тәрбиелеу.
3. Оқушыны ізденуге, талаптануға дағдылау
Көрнекілігі: суреттер, оюлар, интер. тақта
Әдісі: сұрақ - жауап
Типі: іскерлік пен дағдыны меңгерту.
Қуаныш мектебіне жиналып, бір - бірімізге жылы тілек айтып, мұғалім рахмет айтып, оюлар сыйлады. Алған оюы бойынша сол топқа отырады.
I - топ Қошқар мүйіз
II - топ тұмарша
III - топ шаршы
IV - топ сұқ саусақ
II. Өткен сабақты пысықтау:
1) Әр топтан бір оқушыдан шығып, мәтінді айтып береді
2) Жасырынған сөзді табу
1) ата - анаң қандай ұжымда еңбек етеді?
2) өзің қандай ұжымда жұмыс істегің келеді?
3) жаңарған еңбек дегенді қалай түсінесің?
4) Ауылды жердегі жұмыс түрлерін ата
Жасырынған сөзді оқиық
III. Жаңа сабақ
Ауылдағы тәрбие көзі дегенді қалай түсінесіңдер? Ортадағы қалам - әдісімен талдау
IV Кітаппен жұмыс
1) Іштей оқу
2) Дауыстап оқу
3) Әр топ жалғастыра түсіндіреді
3 - слайд: Ауыл тұрмыс тіршілігі - сурет
4 - слайд: Қала тіршілігі - сурет
5 - слайд: Әдет - ғұрып - сызба
6 - слайд: Салт - дәстүр - сызба
V. Сергіту сәті: Өлең айту. Қазағымның дәстүрлері.
Екі жақты күнделік
Сөздер ------------------------- Түсініктемесі
Шілдехана -------------------- Жаңа туған нәрестенің
Тоқым қағар ----------------- Жас адам алғаш жолға
Көгентүр (көгендік) -------- Жақын туыс жұрағат
Бастаңғы ----------------------Үйдің үлкендері жол жүріп кеткенде ауыл жастары сол
Ашамай -----------------------Атқа мінгізу дәстүрі
VII. Дәптермен жұмыс
Слайд
I - топ: Ырымдар
II - топ: Тыйым сөздер
III - топ: Әдет - ғұрып
IV - Салт - дәстүр
VIII. Суретпен жұмысы 8 - слайд
Саят туралы.
Сонымен осы салт - дәстүрді, әдет - ғұрыпты, ырым - тыйым сөздерді ауылды жерде көп қолданамыз.
Қалада да кездестіруге жол ашуымыз керек.
IX. Қорыту.
9 слайд
Тақтаға назар аударайық.
Сан жазылған парақшаларды ашу арқылы, жасырынған сөзді табамыз.
1. Ауылда тұрсаң ондағы үй жайлар туралы әңгімеле.
2. Қандай әдет - ғұрып өзіңе ұнайды?
3. Қалада осылардың қайсысын көрдің?
4. Әдет - ғұрып қалай қалыптасады?
5. Қазақ халқының әдет - ғұрпы туралы әңгімеле.
Текемет туралы ой
XX. Үйге; Мәтінді түсініп оқу.
Ауылдағы тәрбие көзі эссе жазу.
XI. Бағалау; ою өрнектерді санап бағалау.
САБАҚТЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ӨҢДЕЛУІ
Мұқағали Мақатаевтың шығармашылығындағы ұлттық болмыс, халықтың салт-дәстүрлері мен нақыл сөздері
Қазақ салт-дәстүрлері арқылы оқушыларды имандылыққа тәрбиелеу
Оқушыларды имандылыққа қазақ салт-дәстүрлері арқылы тәрбиелеудің теориялық негіздері
Оқушыларға ұлттық тәрбиені берудегі халықтық тәрбиенің рөлі
ПОЭЗИЯ - СӨЗ ӨНЕРІНІҢ АЛТЫН ТӘЖІ
«Құмар Сұлу» романы
Қазіргі жаңа қоғам жағдайындағы этнопедагогика мәселесінің дамуы
Әлеуметтік мәселелерді айқындау
Оқушыларды адамгершілік қасиеттерге ұлттық салт-дәстүрлері арқылы тәрбиелеудің теориялық негіздері
Қазақ халқының салт – дәстүрлері мен мерекелері
Т үркі халықтарының дәстүрлері мен мәдени мұралары
Салт - дәстүрлеріміз бен мәдениетіміз жас ұрпақ бойынан орын тапсын
Қазағымның жерін, елін қорғайтын
Халықтың әлеуметтік тәжірибесі мен халықтық дәстүрлері педагогикалық ойдың дамуының негізі
Ұлыбританияда жергілікті өзін өзі басқару органдарының ерекшеліктерімен дәстүрлері
Қазақ халқының салт - дәстүрлері
Білім бәйге порталыБолашағы қазағымның, елімніңБолсын жарқын келешегі жерімнің
Отбасы дәстүрлері
Қазақтың салт дәстүрлері мен ырым - тыйымдары туралы түсінік беру