Жобаны қорғау
Сабақтың тақырыбы: Қайсарлық пен батылдық
Мақсаты: қайсарлық пен батылдықтың адам бойындағы жақсы қасиет екенін түсіндіру
Міндеттері:
• қайсарлық , батылдық ұғымы туралы түсіндіру;
• ерік - жігер, табандылықтарын дамыту;
• қайсарлыққа, батырлыққа тәрбиелеу;
Шаттық шеңбері: Оқушылар шеңберге тұрып, М. Шахановтың Ерлікке шақыру атты әнін аудиокассетадан тыңдайды.
Оқушыларды топқа бөлу:
1: Ұлы Отан соғысының батырлары
2: ХУІІІ ғ. батырлар
3: жергілікті батырлар
Ерекше амандасу: Топ болып, бір - бірімен саусақтарын біріктіру арқылы жұлдызша жасау, амандасу, сәттілік тілеу.
Топқа бөлінудің астарын түсініп, оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбын тауып алады. Топқа бөлуде бұл есімдердің жайдан - жай алынбағанын сездіру үшін жекелеген кейіпкерлерге қатысты қосымша сұрақ қоюға болады.
сұрақ
1. Б. Момышұлы екі мәрте Кеңес Одағының Батыры атағына ұсынылды, бірақ берілмеді. Неге?
күтілетін жауап: Момышұлы болғандықтан. Ал батыр атақ үшін Момышов болудан бас тартты. Тәуелсіздік алған соң Халық қаһарманы атағы берілді.
2. Көтібар есімін айтқанда балалар күлуі мүмкін, сондықтан есімнің қойылу сырын түсіндіру қажет
- Неге батырға осы есім қойылды?
күтілетін жауап: дүниеге келгенде Саңырық әулиеден балаға ат қоюын өтінеді. Әулие есік алдындағы әйелдерден:
- Келін не бала туды?- деп сұрайды.
- Көті бар бала туды,- дейді. Әулие:
- Құдай аузыңа салған шығар, аты Көтібар болсын,- депті.
Әңгімелесу:
● Өмірдегі қиыншылықтарды қалай қабылдайсың?
● Жиі тәуекелге барасың ба?
● Бір істі бастар алдында оған ой жіберіп, ақылға саласың ба?
● Адам неліктен көзсіз ерлікке барады?
Мәтінмен жұмыс:
Өмірде кездесетін қиыншылықтарды дұрыс қабылдап, олардың шешімдерін таба білу қажеттігін ұғындыра түсу мақсатында мәтінмен мұғалім таныстырады (флештренинг).
● Қандай ой түйдің?
● Өзің ерік - жігеріңді шыңдаудың қандай амалдары мен жолдарын жасар едің?
Дәйексөз: Ерге керек төзімділік күш - қайрат,
Тұру керек күн мен айдай нұр жайнап.
Ж. Баласағұни.
Жаңа ақпарат:
Оқушылар оқып, өз ойларын толықтырады.
Бейбіт күннің батырлары туралы ой қозғау
Тапсырма: Дәптердегі 2 - тапсырманы орындау, мұғалім интерпретация жасайды.
Шығармашылық жұмыс: жоба қорғау
1. Өмір ерлікке толы
2. Адам рухының күштілігі мен әлсіздігі
3. Мен нені таңдаймын?
Жобаны қорғау. Көрші топ бақылау парағы бойынша пікір білдіреді.
мазмұны----- эстетикалық талғамы---- идея ----- өмірмен байланыс ---- топ мүшелерінің белсенділігі -----ойды жеткізе алуы ---- сұраққа жауап беруі
Үйге: Сұхбат алуға жоспар құру
Ерекше пікір: Оқушылардың есімдері тұрған тұсқа өз қалаулары бойынша жұлдызша жабыстырады. Кім көп жұлдыз жинаса, сол - көшбасшы (мадақтау).
Шеңберге тұрып, оқулықтағы өлең жолдарын хормен айту.
Дипломдық жобаны дайындау, жазу және қорғау тәртібі туралы жалпы ережелер
Практикалық жобалар
Қызметкерлер тізімі
Қазақтың ұлттық киімдерін оқушыларға таныстыру
НЕГІЗГІ ЕРЕЖЕЛЕР
Дипломдық жұмысты (жобаны) әзірлеу мен рәсімдеуге қойылатын жалпы талаптар
Жоба тапсырмасы
Бакалавриаттың білім беру бағдарламасы
Курстық жобаның тақырыбы
Жобаларды бақылау және мониторингілеу
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Мұхитты экологиялық қорғау жолдары
Әлеуметтік бағдарланған рынок концепциясыны жобаның себебі және әр түрлі елдердегі қолдану салдары
«Воробьев и К» КТ табиғат қорғау іс-шараларын орындау туралы ақпарат
Табиғатты қорғау
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҚОРҒАУҒА ЖАТАТЫН ҚҰСТАР туралы
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҚОРҒАУҒА ЖАТАТЫН ҚҰСТАР
қоршаған ортаны қорғау туралы
Қазақстан жер қыртысы ресурстары оны пайдалану және қорғау
Ақпаратты қорғау мен оның құпиялық стратегиясы