Оқушылардың хабарламасы

Химиядан сабақ жоспары 11 сынып
Пән мұғалімі Сыдықбекова Т. Н.

Тақырыбы: §14. 1. 14. 2. 14. 3. Химияның қоғамдағы рөлі. Химияның диалектикалық көзқарасты қалыптастырудағы рөлі. Химияның өндірістегі, шаруашылықтағы және күнделікті өмірдегі маңызы. Химияны дамытудағы қазақстандық ғалымдардың қосқан үлесі.
Білімділік мақсаты: Оқушыларға көмірсутек шикізаттарын негізінде синтезделетін органикалық қосылыстардың маңызды өндірістері, Қазақстандағы мұнай химия өндірісінің дамуы туралы білімді жетілдіру;
талдау, қорытындылау біліктіліктерін дамыту, есте сақтау қабілеттерін дамыту, сөздік қорын молайту;
сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.

Сабақ типі: бекіту сабақ
Сабақ өткізілу түрі: кітаппен өз бетінше жұмыс, 11 - ЕТЖ - 1 жаттығулар орындау, хабарлама
Құралдар мен реактивтер: Кітап, дәптер, интерактивті тақта, видеофрагмент көрсету 11 - ЕТЖ - 1,
Ұйымдастыру кезеңі: (Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.)
- сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау;
- оқушыларды психологиялық дайындау.
Амандасу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу, оны өткізу жоспарын көрсету.

Үй тапсырмасын тексеру кезеңі: Сабақтың білімділік мақсаты:
- үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру;
- білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді, тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау;
- кеткен кемшіліктерді жою.
Үй тапсырмасын тексеру:
Айналым берілген тапсырманы тексеру - кеңесшілердің көмегін пайдалану.
Оқушылардың хабарламасы: Химия адам ісіне құлашын кең жаяды
Химия және экология
Оқушыларды білімді, саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі:
1. Сабақ тақырыбын хабарлау. Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау.
Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою. Білімді жаңғырту. (Актуализация )
Білімділік міндеттері:.
- оқушылардың білім алуға деген ынта - ықыласын жұмылдыру.
- оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға;
- оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы, ой қорытындыларын жасауы, жалпылай және жүйелей білуі.

2. Оқыту проблемалары:
1. Білімді жаңғырту:
Фронталды әңгімелесу:
 Қандай қосылыстарды азотты органикалық қосылыстар деп атаймыз?
 Қандай қосылыстарды нитроқосылыстар деп атаймыз?
 Қандай функционалдық топты нитротоп деп атаймыз?

Жаңа сабақты түсіндіру кезеңдері:
Білімділік міндеттері:
Берілген материалды оқушылардың қабылдауын есте сақтауын қамтамасыз ету;
- оқушылардың білімді қабылдауына, алған білімнен қорытынды шығаруға, жүйелеуге қажетті түрлі әдіс – тәсілдерді үйрету;
- оқушылардың білімді қайта жаңғырту әдістерін қабылдауы; берілген оқу материалын өз бетінше ұғынуға, түсініктерді, заңдарды, анықтамаларды философиялық тұрғыдан түсінуге көмек жасау.
1. Мұғалімнің түсіндіруі:

11 - Б - 5 көрсету
Өздік жұмыс: кітаптағы 21 – інші кестемен жұмыс.

Жаңа сабақты қалай қабылдағанын алғашқы тексеру кезеңі:
Білімділік мақсаты:
1. - оқылған материалды оқушылардың дұрыс меңгергенін анықтау;
- алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау;
- кеткен кемшілікті жою жұмыстары; -
Дәптерге қажетті мәліметтерді жазу.

Білімді қорытындылау және жүйелеу:
- тапсырмаларды оқушылар өз бетінше орындайтындай дәрежеге жеткізу;
- оқушылар білімі мен сыныптың ерекшелігіне қарай отырып тапсырманың күрделілігін анықтау;
Лабораториялық тәжірибе№15
Фронталды сұрақтар қою:
Химия ғылымының XXI ғасырдағы дамуын қалай елестетесіңдер?
XXI ғасыр - химия ғасыры дегенді қалай түсінесіңдер?

Білімді тексеру және өз бетінше тексеру кезеңі:
- оқушылардың өтілген материалды қаншалықты дұрыс меңгергенін анықтау;
Оқушылардың іс-әрекеті мен біліміндегі олқылықтарды анықтау. Кеткен олқылықтардың себебін анықтау.
- оқушылардың өзін – өзі бағалау қабілеттерін дамытуға жағдай жасау
1. Өзара т тексеру.(жұппен сұрақтар дайындау арқылы жұмыс істеу)

Үй тапсырмасын беру кезеңі: Білімділік міндеттері:
- оқушыларға үй тапсырмасының берілу мақсаты, мазмұны шығарылу жолы түсінікті болуын қамтамасыз ету
1. Үй тапсырмасын орындауға берілетін нұсқаулар.
2. Дәптерге жазғандарын тексеру.
Үй тапсырмасын орындауға нұсқау беру: §14. 1 - 14. 2 - 14. 3

Сабақ қорытындысын шығару кезеңі.
- жекелеген оқушылар мен сынып жұмысына баға беру. Сабақтың кемшілігі мен қорытындысын шығару. Баға қою.

Рефлексия кезеңі: Білімділік міндеттері:
- оқушы мен мұғалім арасындағы дұрыс қарым қатынасты тудыру.
- оқушылардың өзін - өзі басқару және басқа адамдармен дұрыс қарым – қатынас принципін үйрету.

§14.1, 14.2. 14.3 жүктеу

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Балалар ұжымының жұмысын ұйымдастыру
Оқушыларға поэманы оқыту
Электронды оқулықты пайдалану. Электронды оқулық құрудың жолдары туралы
МӘТІНДІК РЕДАКТОРЛАРДЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Тәрбие жұмысын жоспарлау
Тарихи -өлкетану жұ мыстарының формалары және әдістері
Сауалнама үлгісіндегі сұрақтарымызды өңдеп
Аттестаттауды өткізу
Тарихи - өлкетану жұмыстарының формалары және әдістері
Салық міндеттемесін орындау ерекшеліктері
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды кезең бойынша сатылап дамыту
Мектепте білім беру ісіндегі басты бағдар - оқушылардың тек шығармашылық мүмкіндіктерін ашу
Ойын технологиясы оқушылардың білімін дамыту құралы
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы арқылы оқушылардың өз бетімен білім алу қабілеттерін дамыту