Оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын білу
І Сабақтың тақырыбы: §17. Нитраттар. Азоттың табиғаттағы айналымы.
ІІ Сабақтың мақсаты: Азот қышқылы және оның тұздары нитраттардың қасиеттерін, қолданылуын қарастыру, оқушылардың еске сақтау қабілеттерін дамыту. Нитраттардың айырылу реакциясында шығатын өнімдердің металдың белсенділігіне байланысты екенін түсіндіру.
Дүниеге ғылыми - материалистік көзқарастарын тәрбиелеу.
ІІІ Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: сөз - көрнекі
Көрнекілік: трект - сызбалар, деңгейлік тапсырмалар. Қатты NaNO3, AgNO3, конц. H2SO4, NH4NO3, сынауықтар, мыс сым.
IV Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
- Амандасу;
- Оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын білу;
- Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
2. Үй тапсырмасын сұрау.
1. Азоттың қандай оксидтерін білесіңдер?
2. NO, NO2 - не салыстырмалы сипаттама беріңдер.
3. HNO3 - ң физикалық қасиеттерін айтып беріңдер.
4. Лабораторияда HNO3 - ын қалай алады?
Нитраттар. Азоттың табиғаттағы айналымы. жүктеу
САНАУ ЖҮЙЕЛЕРІ ЖАЙЛЫ
Оқушылардың термодинамика туралы білім мазмұнын жаңа педогогиқалық технологиямен оқыту және әдістемелік жүйесін жасау
Сызуды оқытудың жаңа технологиясы
Мекен ортасына бейімділігі
Қазақстан тарихы пәнінен білім берудің сапасын жетілдіруде әр түрлі тапсырмаларды қолданудың тиімділігі
Математиканы оқытуда гуманизациялау ұстанымын жүзеге асыру жағдайлары
Мұғалім және оның педагогикалық үрдісті ұйымдастырудағы рөлі, қоғамдағы мұғалімнің қызметі
Технология пәні мұғалімінің оқытуды ұйымдастыруға дайындық жұмыстары
Бастауыш мектеп математикасында арифметикалық ұғымдар және оны оқыту
Кездейсоқ оқиғалар
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды кезең бойынша сатылап дамыту