Рефлексия кезеңі

Алматы қаласы, Әуезов ауданы
№175 Жаңа Ғасыр гимназиясы
информатика мұғалімі Дүйсембиева Г. Р.

Информатика 9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Циклдық операторларға есеп шығару
Сабақтың мақсаты: Өткен сабақта алған теориялық білімімізді практикада пайдалану
Сабақтың міндеттері: 1. Білімділік: Белгілі бір әрекеттер тізбегі бірнеше рет қайталанатын болса, онда циклдік алгоритмдерді қолданып, есептерді шешу керектігін оқушыларға түсіндіру.
2. Тәрбиелік: Оқушыларды білім мен біліктілікке тәрбиелеу. Оқушылар техникалық қауіпсіздік ережесін сақтай отырып еңбекке баулу.
3. Дамытушылық. Оқушылардың Паскаль программалау тілінде есеп шығару мүмкіндіктерін, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;
Сабақтың түрі: Жаңа білімді бастапқы оқып үйрену және есте сақтау іс - әрекеттерінің тәсілдері(дәріс, киносабақ, саяхат сабақ, әңгімелесу, сырттай саяхат және т. б).

Білімін және іс - әрекет әдістерін жетілдіру (практикум, семинар, ашық ойлар сабағы, брейн - ринг ойыны, тренинг сабақ, өзіндік жұмыс, т. б ).

Білім және іс - әрекет тәсілдерін кешенді қолдану (әңгімелесу және практикалық сабақ, дәріс және тренинг(бірінші және екінші түрдің өзара үйлесуі)

Білім мен іс - әрекет тәсілдерін жүйелеу және қорытындылау(бірінші және екінші түрдің үйлесуі)
Білімді және іс - әрекет әдістерін тексеру, бағалау, түзету сабағы(бақылау жұмысы, диктант, мазмұндама, шығарма, тестілеу)

Сабақтың әдісі: 1. Оқытудың түсіндірме - бейнелеу әдістері: семинарлар, әңгіме, оқу материалымен өзіндік жұмыс
2. Репродуктивті әдіс: жаттығуларды орындау, практикум, бағдарламаланған оқыту, дағдыларды жаттықтыру.
3. Проблемалық - ізденушілік оқыту әдістері: проблемалық мазмұндау, жартылай ізденушілік, зерттеушілік, миға шабуыл 4. Оқытудың коммуникативтің әдістері: талқылау, пікірталас, диалог, ызылдаған топтар , қар кесегі , жобалар әдісі, тұсаукесерлер.
5. Рольдік ойындарды қолдана оқыту әдістері: іскерлік ойын, рөльдік ойын, ұйымдастыру - әрекеттік жаттығулар, ұйымдастыру - ойлау ойындар, аквариум, нақты жағдайды саралау(кейс - стади)

Таным қызметін ұйымдастырудың үлгісі:
1. Жекелік үлгі – танымдық қызметтер оқушының өз күшімен орындалады.
2. Жан-жақтылы – барлық оқушылар үшін жалпы міндет қойылған кезде пайдаланылады.
3. Топтық – жалпы міндеттен туындаған мақсатты шешу жолында топ түрінде
әрекеттеніп, жауап топ ішінде жинақталады.
4. Ұжымдық форма – ұжым өзінің әр мүшесін немесе әр мүше өз ұжымын оқыту, тәрбиелеу, дамыту әрекетіне келеді.

Сабақтың көрнекілігі және жабдықталуы: интерактивті тақта, компьютер, флипчарт, оқулық
Пәнаралық байланыс: математика
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үй тапсырмаларын тексеру кезеңі.
Қатесін тап
Полиглот
Сәйкесін тап
Сұрақ - жауап
3. Топ аттарын таныстыру
4. Сергіту сәті
5. Практикалық жұмыс
6. Тест сұрақтары
7. Білімді бағалау кезеңі
8. Рефлексия кезеңі
9. Үй тапсырмасы туралы мәлімет беру кезеңі

1. Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу
Сыныпты топқа бөлу
2. Үй тапсырмаларын тексеру кезеңі.
Қатесін тап
Полиглот
Сәйкесін тап
3. Топ аттарын таныстыру (қосымша ақпарат ресурстар таратылады)
Паскаль тілінің шартты алдын ала тексеретін қайталау операторы - WHILE.
Көп жағдайда аргументтердің әртүрлі мәні бойынша алгоритмнің белгілі бір бөліктерін бірнеше рет қайталауға тура келеді. Осындай процестерді ұйымдастыру үшін циклдық құрылымды алгоритмдер – қайталау операторлары қолданылады.
Цикл деп программадағы қайталанатын әрекетті айтады. Паскаль тілінде қайталау процесін жүзеге асыратын циклдік операторлардың үш түрі бар: арифметикалық цикл – FOR, шартын алдын ала тексеретін цикл – WHILE, шартты соңынан тексеретін цикл – REPEAT операторлары.
WHILE операторы. Алдын ала берілген шарт бойынша қайталуды жүзеге асыратын бұл оператор WHILE (оқылуы: уаил, аударылуы: әзірше) және DO (оқылуы: ду, орындау болып аударылады) түйінді сөздері қолданылып аударылады.
Цикл қайталанар алдында, логикалық өрнектің мәні тексеріледі. Егер True (ақиқат) болса, онда цикл денесі қайталанып орындалып отырады. Керісінше False (жалған) болса, циклдің орындалуы аяқталып, WHILE операторынан кейінгі жолдар орындалады.
Егер, ең басында өрнектің мәні False (жалған) болса, онда цикл бір ретте орындалмайды.
Мысалы: y = 3x+1, мұндағы х, - 1 мен 2 аралығындағы сандарды қабылдайды, қадамы 0, 5 тең



Ұқсас жұмыстар

Шет тілі сабақтарының ұйымдастырылу ерекшеліктері
ОҚУШЫЛАРДЫҢ СЫНИ ОЙЛАУЫ
Сыни ойлау қабілеті
Рефлексия - тұлғаның өзіндік тануының жолы мен формасы
Сыни ойлау технологиясының кезеңдері мен әдістері
Рефлексия арқылы студенттердің оқу-танымдық белсенділігін қалыптастыру
Сабақ типі
Колледж оқушыларының рефлексивті қабілеттерін оқу әрекетінде дамытуға арналған әдістерді қарастыру
Арифметикалық амалдармен есептер шығару
Оқушылардың білім сапасын жақсартудағы рефлексияның рөлі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Өндірістің қысқа мерзім кезеңіндегі шығындары
Қайта құрылымдаудың бірінші кезеңі
Экономикалық теорияның қалыптасу кезені пікір қайшылықтары.
Жабдықтау кезеңінің аудиті
Тас индустриясының дамуы және энеолит кезеңіндегі мыс құралдардың пайда болуы
Мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған тапсырмалар
Ақпаратты жалпылау кезеңі
Бөртпе шығу кезеңі
мІштөліалды кезең (предплодный период) - эмбриондық дамудың гастогенез және органогенез сатыларындағы эмбриогенез кезеңі