Баланың балабақшаға бейімделуі

Ата - аналар жиналысы: Баланың балабақшаға бейімделуі.

Мақсаты: Бала тәрбиесіндегі балабақша мен отбасы ынтымақтастығын нығайту. Балалардың мінез - құлқы, бейімі, қызығушылығы, мүмкіндігін т. б. тереңірек зерттеу. Ата - ана, бала, тәрбиеші үштігі арасында өзара сенім мен сыйластық орнауына ықпал ету. Бала тәрбиесіндегі ата - ананың алатын орнының ерекше екендігін түсіндіру; Отбасы мүшелінің арасындағы бауырмалдық, қайырымдылық, достық қарым - қатынасты қалыптастыру;
Жоспар
1. Кіріспе сөз
2. Тренинг: Кел танысайық!
3. Балабақшаның күн тәртібі
4. Алғашқы қадам бағдарламасы (слайд)
5. Баланың балабақшаға бейімделуі (баяндама оқу).
6. Ата - ана мен балаға байланысты ситуация шешу.
7. Сұрақтарға жауап беру
8. Ата - аналар комитетін сайлау.
9. Сұрақ - жауап алмасу.
10. Қорытынды.

Балабақша меңгерушісі Айгүл Қоныспайқызы Насиловаға сөз беру.
Тәрбиеші:
Құрметті ата - аналар! Сіздерді біздің балабақшада көргенімізге қуаныштымыз. Жел бесіктен, жер бесікке дейінгі адам өміріндегі тәрбиенің ұйытқысы ата - ана мен балабақша. Болашақ десек те, келешек десе де бала - ұрпақ деген мағынаны білдіреді.
Адамның өзге тіршілік иесінен айырмашылығы – дүниеге перзент әкелген соң, оның болашағын ойлау, адам етіп тәрбиелеу.
Бала тәрбиесі – бір отбасының ғана емес, бүкіл қоғамның мемлекеттік абыройлы міндеті. Кезінде Әл Фараби бабамыз Ғылым емес, ең алдымен тәрбиеге көңіл бөлу керек, тәрбиесіз адамға ғылым баянды болмайды - демеп пе еді. Осыған орай бүкіл ата - ана тәрбиеге бет бұруы керек. Ұрпақ тәрбиесіне мүдделі екендігін ата - аналар іс - жүзінде дәлелдеп отырулары тиіс. Міне осындай ынтымақ бірлігінде ғана ойдағыдай нәтиже берері ақиқат. Олай болса біз сіздермен ең алдымен танысып алайық.
Тренинг: Кел танысайық!
Ата - аналар шеңбер құрып тұрады. Менің есімім.... мен... анасымын (әкесімін). Өз баласы туралы айта кету. Сіздермен танысқаныма қуаныштымын - деп жұмсақ ойыншықты көрші тұрған ата - анаға беріп, әр бір ата - ана өзін таныстырып шығады.

Ата-аналар жиналысы: Баланың балабақшаға бейімделуі. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Мектепке дейінгі балалардың дамуының және тәрбиенің теориялық негізі
Кіші топ жасындағы баланы өз бетінше әрекет етуге тәрбиелеу
Мектеп жасына дейінгі баланың сезімі мен эмоциясының өзгеруі
Бастауыш сынып оқушыларының мектепте ОҚУҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЯРЛЫҒЫ МЕН БЕЙІМДЕЛУІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗІ
Мектепке дейінгі балалардың эмоциялары мен сезімдерін дамыту
Мектепке келген балаларда кездесетін қиыншылықтар
Мектеп жасына дейінгі балалармен психолог жұмысының функциялары
Тамақтану тәртібі және оның ережелері
Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктері
Баланың мектепке бейімделу факторлары
Баланың мектепке келу мәселесі
Рахит Күн сәулесі тимей, күн нұрының қуатты қызуын сезінбеген баланың аяғы қисайып, сүйектері басқадай деформацияға ұшырауы (рахит) мүмкін
Баланың қылмысы, ананың көз жасы
Қыз баланың ұстанар ережесі
Атаның атын былғаған ақылсыз баланың әке омыртқасынан жаралып, ана құрсағында шырланып тумағаны жақсы
Менің ойымша барлық баланың байлығы - сүйікті анасы
ЖАНУАРЛАРДЫҢ МЕКЕН ОРТАСЫНА БЕЙІМДЕЛУІ
Баланың психикалық дамуының тежелуі
Баланың бойын есептеу формуласы
Баланың суреттеулері