Сен қайдан жүрсің

Ұйымдастырылған іс - әрекеттің технологиялық картасы
(естиярлар тобы)

Білім беру саласы: Таным.
Білім бөлімі: Математика.
Тақырыбы: Сопақша.
Мақсаты: Тіктөртбұрышпен және дөңгелекпен салыстыра отырып сипап сезу қимылы мен көру арқылы сопақшамен таныстыру. 5-ке дейін реттік санау және реттік санды атап Қайсысы? , Нешінші? деген сұрақтарға жауап беру дағдысын дамыту.
Сөздік жұмыс: пішіндер: сопақша, дөңгелек, тіктөртбұрыш.

Ұйымдастырушы - қозғаушы қызмет
Қайырлы таң, балалар!
Тату болып, дос болып,
көңілді бүгін тараңдар.
- Бір - бірімізге қарап, күлімдеп, жақсы көңілмен сабақты бастайық.
Есік қағып қонжық кіреді.
- Сәлеметсің бе, қонжық. Сен қайдан жүрсің?
Қонжық: Мен ұйықтап жатыр едім, көзімді ашып қалсам, қасымда анам жоқ. Оны іздеймін деп адасып қалдым. Маған үйімді табуға көмектесесіңдер ме?
- Балалар, қонжыққа көмектесеміз бе?
- Ендеше орманға барып, қонжықтың анасын іздестірейік.
Сопақша жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Жүрсін Ерман поэзиясының көркемдік ерекшелігі
Жүсіп Баласағұнның және хіх-хх ғасыр басындағы қазақ әдебиеті өкілдерінің шығармашылығындағы замана бейнесі
Кете Жүсіптің Күзенмен айтысы
Жалғаулы сөздердің классификациясы және олардың сипаттамасы
Шешендік сөздер мағынасы
Қазақ батырлық ертегілерінің түрікше аудармасында эмотив лексиканың қолданысы
Жүсіп Хас Хажиб Баласағұни (шамамен 1017/1021-1075)
Төл сөздің тыныс белгілері
Мұсылман Ренессансы және түрік халықтары мәдениеті
Қазақ билерінің шешендік сөздері
Шаруашылық жүргізудің әр түрлі меншік формаларындағы кәсіпорынның қаржысын ұйымдастыру ерекшеліктері«СЕНІМ» АҚ
Қазақстан — әлемдік қоғамдастықтың белсенді мүшесі
Этноцентризм және әйелдер
Биоценоз туралы түсінік
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
Жеке адамның дамуындағы өзіндік белсенділіктің маңызы
Аманжолов Сәрсен Аманжолұлы
Ілияс Есенберлин
Лицензиясыз қызметтен түскен табыстан айыру жөнінде
Фотолюмениценция