Топтарға мәтін бойынша тапсырма
Сабақтың тақырыбы: Қоршаған ортаны қорғау
6 класc
Білімділігі. Еліміздегі қорықтар туралы әңгімелеу. Ондағы жануарлар мен өсімдіктер туралы білімдерін толықтыру.
Дамытушылығы: Ауызша сөйлеу мәдениетін өрістету, ойлау қабілеттерін, шығармашылық қабілеттерін дамыту, сөздік қорларын молайту.
Тәрбиелілігі. Туған жердің табиғатын аялауға, сүюге, оны қорғауға тәрбиелеу. Елтануға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, іздену, сұрақ - жауап, топпен жұмыс, жеке жұмыс
Сабақтың көрнекіліктері: интерактивті тақта, слайдтар
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру.
2. Үй тапсырмасын тексеру
3. Жаңа сабақ
А) жұмбақ шешу (қызығушылығын ояту)
ә) қоршаған орта ассосация қорықтарға шолу жасау
б) топтастыру.
В синонимдік сөздік жұмысы
г) мәтінмен жұмыс
топпен мәтін бойынша жұмыс.
д) жарнамалар сайысы
4. Бекіту.( Сенквейн)
5. Үйге тапсырма беру
6. Бағалау
1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу. Сабаққа психологиялық жағынан даярлау.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
Жер - қазына.
Су - алтын,
Мал - байлық мағынасын ашып әңгіме жазу
3. Жаңа сабақ. Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Мақсаты: Мәтін мазмұнын игерту, қоршаған ортаға нежататынын сұрап, ұғындыру. қорықтармен таныстырып, қорықтардың неге керектігін ұғындыру.
1 - слайд
А) жұмбақ шешу (қызығушылығын ояту)
Жануарлар, қызыл кітап туралы.
1................ __ (Қызыл кітап)
Тірі жан тимесін деп,
Хайуанатқа берілген қызыл мандат.
Қ. Мырза Әли.
3. 5 Маусым - қандай атаулы күн? ) Қоршаған ортаны қорғау күні)
Қоршаған орта дегеніміз не ассосация жазу - 2 минут
- Сонымен, біз не туралы жұмбақтар шештік.
- Табиғат, аңдар, кызыл кітап.
-- дұрыс айтасыздар, демек, біздің де сабағымыз осы тақырыптармен тығыз байланысты. Қызыл кітапқа жоғалып кеткен, азайып бара жатқан табиғат байлықтары енген екен. Бүгінгі біздің сабағымздың тақырыбы да осы байлықтармен байланысты. Қорықтарға да осы табиғат байлықтаы қорғауға алынған.
2 слайд қорықтар.
Қандай - қандай қорықтар бар екен шолу жасайық. Интерактивті тақтамен слайд шоу ( М. Беспаевтың орындауындағы Туған ел әнімен сүйемелденген ) көрсетіп өтемін. Болған соң қандай - қандай қорықтар болғанын дәптерлеріне түсіруге уақыт беремін. Сонан соң оқып шығады.
5 Маусым табиғатты қорғау күніне түрлі жұмыстар жүргізіледі. Мысалы,
ағаш отырғызу, көше тазалау, сурет салу тағы басқада.
1. Кім қандай үлес қосты?
2. Кімде жаңа идея бар?
3 слайд
б) сөздік жұмысы. Мәтінге байланысты сөздер беріліп, оларға синонимдер табу.
1. құрып кету 2. қатер
2. қауіп 3. қорғау
3. сақтау 1. жоғалып кету,
4. қастандық - 4. жауыздық
сөздермен сөз тіркестер, сөйлемдер құрғызу.
4 слайд
в) Мәтінмен жұмыс.
Қорықтар неге керек?
1 топ. Өндіріс дамыған елдерде кейбір жануарлар мен өсімдіктер дүниесі алғашқы табиғи тіршілігінен айырылып қалмақ. Олар азайып, жылдар өткен соң, мүлдем құрып кету қаупі бар. Құстар сайрап, гүлдер гүлдеп тұру үшін біздер өз Отанымыздың табиғатын қорғауға тиіспіз. Қайткен күнде де табиғат өзінің табиғи қалпын сақтауы керек.
5 слайд
2 топ. Өзімізді қоршаған ортаны, табиғатты аялай, құрметтей, тани білейік. Қорықтарға барғанда, ешбір аңға, жануарларға тиіспейік, гүлдер мен өсімдіктерді жұлмайық, таптамайық Елімізде табиғат байлығын сақтайтын қорықтар көп.
Топтарға мәтін бойынша тапсырма:.
Мәтін бойынша келесі топқа 3 сұрақ дайындаңыз.
Деректі зат есімдерді тап
11 - слайд
Е) жарнама сайысы Қоршаған ортаны қорғайық!
10 слайд
д) синквейн
1 Табиғат
2 2 сын есім
3. 3 етістік
4 1 сөйлем.
5. синоним(баламасы)
13 слайд
Үйге тапсырма беру.
Қоршаған ортаны ластамайық! тақырыбында әңгіме жазу
ҚАЗАҚ ТІЛІН ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ АЯСЫНДА ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
Негізгі сынып оқушыларының сын тұрғысынан ойлау әрекетін дамытуға бағытталған тиімді әдіс - тәсіл түрлерін саралау
Негізгі сынып оқушыларының сын тұрғысынан ойлау әрекетін дамытуға бағытталған тиімді әдіс - тәсіл түрлері
Диалогтық оқыту түрлерін сабақта қолдану жолдары (орта буын оқушыларына)
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Мәтін арқылы қазақ тілін танымдық тұрғыдан оқытудың әдістемесі
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Көркем шығарма бойынша оқушылармен пікір алмасу
Одан кейін сіз оқушыларға топта талқылау үшін сұрақ қоясыз
Функционалды стиль түрлерінде синонимдік қатарларды оқытудың әдістері
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны
ҚР территориясында әрекет ететін стандарттау бойынша нормативтік құжаттар
Ұзақ мерзімді несие бойынша банк операциялары
Шоттардың экономикалық мазмұны бойынша жіктелуі
Оқу процесінде гипермәтіндік электрондық оқулықтарды енгізу