Сыни ойлауға бағытталған Есімдік әлемінде атты шығармашылық көрме
Есімдіктен өткенді қайталау (6 - сынып)
Сабақтың мақсаты: Есімдіктің түрлері бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін топтық жұмысты ұйымдастыру.
Сілтеме: орта мерзімді жоспар, әдістемелік құрал.
Міндеттері:- Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
- Оқушының сыни ойлауы дамиды;
- Шығармашылығы, ізденісі артады.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы дамып, тілдік (сөздік) мәнері қалыптасады;
Мәтіндерді талдап, қорытынды шығара алады;
Жеке ой - пікірінің құндылығы артады.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: топтық жұмыс, сұрақ - жауап, зерттеушілік әңгіме, суреттеу, ассоциация
Құрал - жабдықтар: кестелер мен сызбалар, маркер, стикер, постер, (А4) бағалау парақтары
Түйінді идея: Оқушылар сөйлемдерді құрастыру арқылы мозайка әдісімен үш топқа бөлінеді.
Сергіту сәті: Не? Қалай? Қашан?
1 - тапсырма: Есімдіктің мағыналық түрлеріне үш топ ассоциация жасап, постер қорғайды.
2 - тапсырма:
1 - топ. Есімдіктің мағыналық түрлерін кірістіре отырып Біздің сынып қызықтары деген тақырыпта шағын әңгіме жазады.
2 - топ 175 – жаттығу. Есімдіктердің астын сызып, морфологиялық талдау жасайды.
3 - топ. 194 - жаттығу. Есімдіктерді мағыналарына қарай топтап, бөліп жазады.
Топ мүшелері: 2 ұсыныс, 1 тілекпен баяндайды.
3 - тапсырма: Сыни ойлауға бағытталған Есімдік әлемінде атты шығармашылық көрме.
1 - топ: Суреттер арқылы мәтін құрастырады.
2 - топ: Есімдіктерге байланысты өлең, жұмбақтар ойлап табады.
3 - топ: Есімдіктерді қатыстырып, сөйлемдер жазады. (бірдеме, әлдекім, әрнені, әркімге, қайбір)
Топ мүшелері бағдаршамды көтеру арқылы белсенді топты марапаттайды. (қызыл, жасыл, сары)
Ойыл ауданы. Ш. Берсиев атындағы орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Максиова Гүлден
Сөзжасамды оқыту барысында жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану жолдары
Жаңартылған бағдарлама бойынша бастауыш сынып оқушысының өзіне деген сенімділігін арттыру
Ұлттық өнердің нақты туындыларын және олардың оқушылардың эстетикалық қабылдауына әсерін талдау
Сөз таптарын оқыту негізінде оқушыда сын тұрғысынан ойлауды қалыптастыру жолдары
СӨЗ ТАПТАРЫН ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗІ
Кітаптар әлемінде үйірмесін ұйымдастыру
Етістік категориясын сын тұрғысынан ойлау технологиясымен оқыту
Қазақ тіліндегі етістіктің аналитикалық формаларын жасаудағы көмекші етістіктердің рөлі
Педагогикалық инновацияларды лақап новаторлардан қорғау
Ағылшынша білімі бар бастауыш білім беру мұғалімі
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Арал өңірі қазақтарының ХIХ ғасырдағы Хиуа хандығы мен Ресейге қарсы ұлт – азаттық күресі
Банктің корпоративтік клиенттерімен жүргізетін операцияларын басқарудың Ақпараттық жүйесін тұрғызу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Шетелдік және отандық журналистикадағы ақпараттық технологиялардың қолданылу ерекшеліктер
Азаматтық және еңбек құықтары
Азаматтық құқық табиғи ресустарды пайдалану